Inesdi Digital Business School

Postgrau en SEO & SEM

Inesdi Digital Business School

Postgrau
On-line
6 Mesos
consultar preu

Descripció

Et presentem la 8a Edició del Postgrau en SEO & SEM. Segons diversos estudis, més del 70% dels compradors investiguen sobre el producte a Internet abans de fer compres en una botiga física i gairebé la meitat del total comença la seva investigació en línia entre els primers resultats dels cercadors. Aconseguir el millor SEO (posicionament en els cercadors) quan els potencials clients busquen informació, és actualment la clau per a totes les empreses.

Amb el Postgrau en SEO & SEM podràs convertir-te en un professional d'una disciplina fortament adaptada a constants actualitzacions: canvis en l'algoritme de Google, noves formes d'indexar el contingut, novetats en la creació de contingut que poden ajudar a posicionar millor en cercadors. Fins i tot els nous dispositius comporten canvis en la manera de buscar, la recerca per veu modifica gairebé completament les paraules clau que s'utilitzen.

A més de comptar amb la titulació de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.
Veure més

Temari del curs

Sessió inaugural: Introducció al Màrqueting Digital
Mòdul 1: Introducció al Posicionament en Cercadors
Definició de SEO
Fortaleses i debilitats del SEO
El SEO en el mix de Màrqueting Online
Com funciona un cercador? Exercici pràctic.
Mòdul 2: Creació d'un lloc amb WordPress
Instal·lació / configuració
Funcionament del CMS
Etiquetatge correcte de post
seguretat
Feeds / Sitemaps
Sistema de comentaris
Plugins - WordPress SEO by Yoast i configuració
WPO - W3C Total memòria cau i configuració
Mòdul 3: Projecte de Fi de Curs: Auditoria SEO d'un site real i elaboració de pressupostos
Auditoria inicial d'un lloc web
Heurístic d'auditoria
Elaboració de pressupostos
Mòdul 4: SEO on page
estructura
Contingut original i de qualitat
factors
Mòdul 5: Analítica web orientada a màrqueting de cercadors
Google Tag Manager
Analítica web: història, objectius, eines i fonts de dades SEO
Google Analytics i SEO
Seguiment, objectius i implementació i interpretació de campanyes SEO
Mòdul 6: Excel i Spreadsheet
Importació i tractament de dades de Google Analytics des de Microsoft Excel amb Excelent Analytics
Importació i tractament de dades de GA amb Google Drive (Spreadsheet)
Usos més comuns del full de càlcul: taules dinàmiques, tractament de CSV, etc.
Mòdul 7: CRO
Què és CRO (Conversion Rate Optimization)
Usabilitat, anàlisi heurística i creació de persones
neuromàrqueting
testing
El cas del mòbil
Mòdul 8: Keyword research, recerca de paraules clau accionables
Com trobar les keywords adequades per al nostre negoci?
Eines de keyword research
Com implementar les keywords triades en el nostre contingut?
Objectius, investigació, anàlisi i estratègia
Mòdul 9: Eines SEO
Eines del dia a dia d'un SEO
Monitorització de posicions
Crawling i anàlisi "on site"
Reporting de links
Mòdul 10: Content Màrqueting, creació de contingut impactant i optimitzat per SEO
Com crear un Pla de Content Màrqueting
Content Màrqueting & SEO, el contingut segueix sent el rei?
Tipus de contingut
Curació de continguts (content curation) i eines
Procés de generació de continguts (planificació, redacció, distribució, anàlisi de continguts, ...)
Cas d'estudi i exercici pràctic
Mòdul 11: Linkbuilding i les seves claus
Augmenta la velocitat d'indexació d'un nou projecte
Diferents maneres d'aconseguir enllaços
Enllaços de qualitat vs enllaços de baixa qualitat
Freqüència de la consecució d'enllaços
Com defensar-te d'un atac de SEO negatiu
Google Penguin: què és, com funciona i com sortir d'una penalització
Mòdul 12: Altres estratègies SEO
Què és SEO local
Com posicionar el teu negoci a Google+ Local / Places?
Geolocalització com a eina de venda
SEO per a vídeo
SEO per APPS (ASO)
Mòdul 13: SEM. Publicitat en cercadors. adwords
Introducció al SEM (Search Engine Marketing) / Pagament per clic
Què és AdWords?
Estructura d'un compte
Tipus d'anuncis
Com complementar una campanya SEO amb PPC
Creació i gestió de comptes i campanyes; Adwords Editor, Google Shopping
Mòdul 14: Display
Creació de campanyes a la Xarxa de Display
Seguiment performance d'anuncis
Segmentació d'anuncis
remarketing
Facebook Ads i Twitter Ads
Mòdul 15: Vídeo i Google Shopping
Creació, seguiment, optimització de campanyes Adwords per a vídeo
Creació, seguiment, optimització de campanyes Google Shopping
Mòdul 16: Optimització. best Practices
Enllaçar comptes d'Analytics
Etiquetatge de campanyes
Dades rellevants per optimitzar
retargeting
Mòdul 17: Exercici i Pressupost
Com pressupostar Adwords. Sessió pràctica. Preparació al GAP.
Veure més

Destinataris

Aquelles persones que volen especialitzar-se o completar la seva formació a l'entorn de Social Media Marketing per oferir una resposta professional a les demandes del mercat i les necessitats de les empreses. Emprenedors en l'entorn online que necessiten les eines necessàries per posar en marxa l'estratègia de posicionament en cercadors del seu negoci.



 

Requisits

Idealment, els interessats han de complir algun dels següents requisits:



    Disposar del títol de 2n Cicle Formatiu d'FP o Batxillerat.

    Acreditar 1 o 2 anys d'experiència laboral en empresa, organització o institució.

    Disposar d'alguna titulació en Màrqueting o una altra disciplina empresarial.

    Superar una entrevista d'admissió presencial, que es realitzarà individualment en INESDI, previ enviament del CV actualitzat amb fotografia.

Horari/Torn

Horari: divendres de 17:00 h a 20:00 h i dissabtes de 10:00 h a 13:00 h


Durada

Data d'inici presencial: 2018.01.26

Data d'inici en línia: 2018.01.30 i es precisés unes 750 hores de dedicació.

Lloc on s'imparteix el curs

C/ Rambla de Catalunya, 33, 1ero 1era. BArcelona

Titulació obtinguda

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Perspectives laborals

SEO Manager or Specialist.
SEM Manager or Specialist.
Responsable de Màrqueting Digital.
Acquisition Specialist, expert en Adquisició de Trànsit.
Ad Manager.
Lead Màrqueting Specialist.
Digital Project Manager


Promocions

En INESDI disposem de diferents programes de beques per a facilitar al nostre alumnes l'accés als postgraus. L'objectiu d'aquests ajuts és millorar el seu futur laboral i la seva qualificació professional. La quantia d'aquestes beques pot arribar fins al 20% de l'import total del curs, segons la beca atorgada.

A més podràs beneficiar dels nostres acords de finançament per als nostres alumnes amb el Banc de Sabadell. Per a més informació, consulteu-nos.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en SEO & SEM