EAE Distància Semipresencial - UB

Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes

EAE Distància Semipresencial - UB

Curs
Semi-presencial
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Accedeix als coneixements necessaris per desenvolupar la teva carrera en els entorns del comerç i del màrqueting, a través de l'estudi de casos pràctics de petites i mitjanes empreses (PIMES) del mercat espanyol.



Amb la metodologia del Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes (PDMV) ampliaràs i reforçaràs aquests coneixements a través d'aplicacions de casos reals, a més de gaudir de múltiples avantatges: sense horaris fixos, amb un aprenentatge flexible i individual, i el seguiment de professionals i docents.





La modalitat semipresencial / blended afavoreix l'assimilació pràctica dels conceptes tractats, eminentment dirigits a professionals de l'àrea comercial i del màrqueting que necessiten ampliar les seves habilitats i coneixements. També està orientat a responsables de petites i mitjanes empreses (PIMES) que han de potenciar les seves estratègies de venda, distribució, publicitat, a més de professionals que vulguin enfocar la seva carrera al món del màrqueting.



Es tracta d'un programa eminentment pràctic i interactiu, que aporta coneixements que permeten a l'alumne:



  • Conèixer i aplicar els principis del màrqueting per implementar l'estratègia més adequada en cada cas.


  • Crear i desenvolupar la teva pròpia empresa o dirigir de forma més eficaç teu negoci.


  • Establir les estratègies eficients de màrqueting i comunicació integral que incideixin en el creixement i rendibilitat del negoci.


  • Conèixer les tècniques més utilitzades en el disseny i implementació del Pla de Màrqueting.


  • Desenvolupar una visió global de l'empresa, l'entorn i de la gestió de l'àrea comercial i de màrqueting en les organitzacions.


  • El programa compta amb una càrrega lectiva de 21 crèdits ECTS (European Credit Transfer System).




Metodologia



El model pedagògic del Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes (PDMV) es fonamenta en l'aprenentatge flexible, personalitzat, dinàmic i pràctic per part de l'alumne. La metodologia semipresencial o blended combina la flexibilitat de la formació a distància? en línia a través del campus virtual amb avantatges de la formació presencial, com classes presencials i tutories personalitzades.



- Classes presencials



Basades en casos d'èxit empresarial, que presenten a l'alumne estratègies reals d'èxit dins de la gestió empresarial. Així, els alumnes reforcen i comparteixen els aprenentatges adquirits tant en grup com a nivell individual. Al mateix temps, posen en comú experiències útils a nivell professional. L'alumne pot escollir 20 d'entre més de 90 sessions presencials, que giren al voltant de temes sobre Direcció o Management aplicats a àrees com el màrqueting, els recursos humans o les Finances.



- Tutories personalitzades one to one



Com a alumne, tindràs a la teva disposició el suport personal d'un expert en les tutories one to one per aprofundir en els diferents aspectes del programa, desenvolupar el teu projecte final (pla de negoci o d'àrea funcional), i / o realitzar sessions de coaching.





Carnet de l'alumne d'EAE i UB



Podràs beneficiar-te de múltiples avantatges i serveis associats a la comunitat d'alumnes d'aquestes dues institucions formatives: avantatges internes i també avantatges exclusius d'empreses col · laboradores en activitats d'oci, productes financers, etc.



Borsa de Treball



La Borsa de treball d'EAE i l'IL3-UB gestiona ofertes laborals i currículum del col · lectiu de professionals que es forma amb aquest programa. Treballa amb empreses, institucions i organitzacions de prestigi i renom nacional i internacional.



A més, els membres podran informar sobre activitats d'interès per al seu desenvolupament professional: fires d'ocupació, presentacions d'empreses, etc.
Veure més

Temari del curs

  •  Estratègia Empresarial
  •  La Venta Personal
  •  Mòduls Online
  •  Màrqueting
  •  Habilitats Directives
  •  Màrqueting Mix
  •  Casos d'èxit empresarial

Titulació obtinguda

Un cop superat l'examen final presencial del Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes (PDMV), l'alumne obtindrà una doble titulació d'EAE i l'IL3-UB. Aquest examen presencial es realitza a les seus d'EAE de Barcelona i Madrid.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes