EAE Distància Semipresencial - UB

Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes

EAE Distància Semipresencial - UB

Curs
Semi-presencial
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Accedeix als coneixements necessaris per desenvolupar la teva carrera en els entorns del comerç i del màrqueting, a través de l'estudi de casos pràctics de petites i mitjanes empreses (PIMES) del mercat espanyol.



Amb la metodologia del Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes (PDMV) ampliaràs i reforçaràs aquests coneixements a través d'aplicacions de casos reals, a més de gaudir de múltiples avantatges: sense horaris fixos, amb un aprenentatge flexible i individual, i el seguiment de professionals i docents.





La modalitat semipresencial / blended afavoreix l'assimilació pràctica dels conceptes tractats, eminentment dirigits a professionals de l'àrea comercial i del màrqueting que necessiten ampliar les seves habilitats i coneixements. També està orientat a responsables de petites i mitjanes empreses (PIMES) que han de potenciar les seves estratègies de venda, distribució, publicitat, a més de professionals que vulguin enfocar la seva carrera al món del màrqueting.



Es tracta d'un programa eminentment pràctic i interactiu, que aporta coneixements que permeten a l'alumne:



  • Conèixer i aplicar els principis del màrqueting per implementar l'estratègia més adequada en cada cas.


  • Crear i desenvolupar la teva pròpia empresa o dirigir de forma més eficaç teu negoci.


  • Establir les estratègies eficients de màrqueting i comunicació integral que incideixin en el creixement i rendibilitat del negoci.


  • Conèixer les tècniques més utilitzades en el disseny i implementació del Pla de Màrqueting.


  • Desenvolupar una visió global de l'empresa, l'entorn i de la gestió de l'àrea comercial i de màrqueting en les organitzacions.


  • El programa compta amb una càrrega lectiva de 21 crèdits ECTS (European Credit Transfer System).




Metodologia



El model pedagògic del Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes (PDMV) es fonamenta en l'aprenentatge flexible, personalitzat, dinàmic i pràctic per part de l'alumne. La metodologia semipresencial o blended combina la flexibilitat de la formació a distància? en línia a través del campus virtual amb avantatges de la formació presencial, com classes presencials i tutories personalitzades.



- Classes presencials



Basades en casos d'èxit empresarial, que presenten a l'alumne estratègies reals d'èxit dins de la gestió empresarial. Així, els alumnes reforcen i comparteixen els aprenentatges adquirits tant en grup com a nivell individual. Al mateix temps, posen en comú experiències útils a nivell professional. L'alumne pot escollir 20 d'entre més de 90 sessions presencials, que giren al voltant de temes sobre Direcció o Management aplicats a àrees com el màrqueting, els recursos humans o les Finances.



- Tutories personalitzades one to one



Com a alumne, tindràs a la teva disposició el suport personal d'un expert en les tutories one to one per aprofundir en els diferents aspectes del programa, desenvolupar el teu projecte final (pla de negoci o d'àrea funcional), i / o realitzar sessions de coaching.





Carnet de l'alumne d'EAE i UB



Podràs beneficiar-te de múltiples avantatges i serveis associats a la comunitat d'alumnes d'aquestes dues institucions formatives: avantatges internes i també avantatges exclusius d'empreses col · laboradores en activitats d'oci, productes financers, etc.



Borsa de Treball



La Borsa de treball d'EAE i l'IL3-UB gestiona ofertes laborals i currículum del col · lectiu de professionals que es forma amb aquest programa. Treballa amb empreses, institucions i organitzacions de prestigi i renom nacional i internacional.



A més, els membres podran informar sobre activitats d'interès per al seu desenvolupament professional: fires d'ocupació, presentacions d'empreses, etc.
Veure més

Temari del curs

  •  Estratègia Empresarial
  •  La Venta Personal
  •  Mòduls Online
  •  Màrqueting
  •  Habilitats Directives
  •  Màrqueting Mix
  •  Casos d'èxit empresarial

Titulació obtinguda

Un cop superat l'examen final presencial del Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes (PDMV), l'alumne obtindrà una doble titulació d'EAE i l'IL3-UB. Aquest examen presencial es realitza a les seus d'EAE de Barcelona i Madrid.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes

Programa Superior Universitari en Direcció de Màrqueting i Vendes