EAE Distància Semipresencial - UB

Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (distància / online)

EAE Distància Semipresencial - UB

Curs
Semi-presencial
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Accedeix als coneixements de tots els temes clau del màrqueting en línia i l'e-commerce. A través dels més avançats recursos digitals, simuladors, role plays, webinars, blogs i altres elements dinamitzadors, podràs aprendre de forma fàcil i aprofundint en l'aplicació pràctica dels continguts.



La metodologia del Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic - PMDC està dissenyada perquè cada alumne adquireixi i treballi els continguts de forma autònoma, flexible i ordenada. D'aquesta manera pot adaptar a les seves necessitats, i comptar en tot moment amb el suport d'un ampli equip de tutors, que faciliten l'aprenentatge i l'aplicació pràctica del programa.



La modalitat semipresencial / blended combina els avantatges de la formació presencial i de la formació a distància. Posa a disposició dels alumnes un extens i variat ventall de recursos d'aprenentatge, amb les seves corresponents eines de suport i seguiment.



El programa s'adreça a tots aquells professionals interessats en especialitzar-se en l'àrea del màrqueting digital i del comerç electrònic que desitgen conèixer les claus i les oportunitats que ofereix l'entorn d'Internet.



En finalitzar el programa, l'alumne serà capaç de:

  •     Desenvolupar estratègies en entorns digitals.

  •     Dominar les claus del Business Intelligence.

  •     Fixar els objectius adequats i mesurar el retorn de la inversió de les accions de màrqueting en línia.

  •     Aprofundir en temes de posicionament, desenvolupament de webs d'èxit, CRM, email màrqueting o Social Media Màrqueting.

  •     Dissenyar campanyes publicitàries a Internet.

  •     Implementar el pla de màrqueting en línia.

  •     Gestionar campanyes New Media (multicanal) i realitzar estratègies de màrqueting d'afiliació.




El programa té una càrrega lectiva de 21 crèdits ECTS (European Credit Transfer System).



Metodologia



El model pedagògic del Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (PMDC) es fonamenta en un aprenentatge flexible, personalitzat, dinàmic i pràctic per part de l'alumne. S'adapta a les teves necessitats i objectius professionals i personals.



La metodologia semipresencial o blended combina la flexibilitat de la formació a distància - en línia a través del campus virtual amb els avantatges de la formació presencial, com classes presencials i tutories personalitzades.



- Classes presencials



Les classes o sessions presencials tenen com a objectiu reforçar els coneixements, consolidar l'aprenentatge i compartir experiències amb altres alumnes. Alhora, permeten posar en comú experiències útils a nivell professional. L'alumne pot escollir 20 de entre les diferents sessions presencials que UB organitza, i que giren al voltant de temes sobre Màrqueting, Estratègia i Habilitats Directives.



- Tutories personalitzades one to one



Com alumne, tindràs a la teva disposició el suport personal d'un expert en les tutories one to one per aprofundir en els diferents aspectes del programa, desenvolupar el teu projecte final i / o realitzar sessions de coaching.



Carnet de l'alumne d'EAE i UB



Rebràs el carnet de la Universitat de Barcelona i el de EAE - Escola d'Administració d'Empreses, amb els que podràs beneficiar-te dels múltiples avantatges i serveis associats a la comunitat d'alumnes d'ambdues institucions.



Borsa de Treball



La Borsa de Treball de EAE i l'IL3-UB gestiona ofertes laborals i currículum del col · lectiu de professionals que es forma amb aquest programa. Treballa amb empreses, institucions de prestigi i renom nacional i internacional.



A més, els membres podran informar-se sobre activitats d'interès per al seu desenvolupament professional: fires d'ocupació, presentacions d'empreses, etc.
Veure més

Temari del curs

  • Estratègia en entorns digitals
  • Comerç electrònic
  • Màrqueting online i gestió de clients
  • Màrqueting relacional i CRM
  • Campus virtual
  • Social Media Màrqueting
  • SEO i Màrqueting de cercadors
  • SEM
  • Màrqueting d'afiliació
  • Publicitat en línia
  • Role Play - Simuladors
  • Webinars

Titulació obtinguda

Un cop superat amb èxit el Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (PMDC), obtindràs una doble titulació d'EAE i l'IL3-UB.

Els alumnes que realitzin el programa superior en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic podran obtenir una certificació de Google Adwords.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (distància / online)

Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (distància / online)