EAE Distància Semipresencial - UB

Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (distància / online)

EAE Distància Semipresencial - UB

Curs
Semi-presencial
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Accedeix als coneixements de tots els temes clau del màrqueting en línia i l'e-commerce. A través dels més avançats recursos digitals, simuladors, role plays, webinars, blogs i altres elements dinamitzadors, podràs aprendre de forma fàcil i aprofundint en l'aplicació pràctica dels continguts.



La metodologia del Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic - PMDC està dissenyada perquè cada alumne adquireixi i treballi els continguts de forma autònoma, flexible i ordenada. D'aquesta manera pot adaptar a les seves necessitats, i comptar en tot moment amb el suport d'un ampli equip de tutors, que faciliten l'aprenentatge i l'aplicació pràctica del programa.



La modalitat semipresencial / blended combina els avantatges de la formació presencial i de la formació a distància. Posa a disposició dels alumnes un extens i variat ventall de recursos d'aprenentatge, amb les seves corresponents eines de suport i seguiment.



El programa s'adreça a tots aquells professionals interessats en especialitzar-se en l'àrea del màrqueting digital i del comerç electrònic que desitgen conèixer les claus i les oportunitats que ofereix l'entorn d'Internet.



En finalitzar el programa, l'alumne serà capaç de:

  •     Desenvolupar estratègies en entorns digitals.

  •     Dominar les claus del Business Intelligence.

  •     Fixar els objectius adequats i mesurar el retorn de la inversió de les accions de màrqueting en línia.

  •     Aprofundir en temes de posicionament, desenvolupament de webs d'èxit, CRM, email màrqueting o Social Media Màrqueting.

  •     Dissenyar campanyes publicitàries a Internet.

  •     Implementar el pla de màrqueting en línia.

  •     Gestionar campanyes New Media (multicanal) i realitzar estratègies de màrqueting d'afiliació.




El programa té una càrrega lectiva de 21 crèdits ECTS (European Credit Transfer System).



Metodologia



El model pedagògic del Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (PMDC) es fonamenta en un aprenentatge flexible, personalitzat, dinàmic i pràctic per part de l'alumne. S'adapta a les teves necessitats i objectius professionals i personals.



La metodologia semipresencial o blended combina la flexibilitat de la formació a distància - en línia a través del campus virtual amb els avantatges de la formació presencial, com classes presencials i tutories personalitzades.



- Classes presencials



Les classes o sessions presencials tenen com a objectiu reforçar els coneixements, consolidar l'aprenentatge i compartir experiències amb altres alumnes. Alhora, permeten posar en comú experiències útils a nivell professional. L'alumne pot escollir 20 de entre les diferents sessions presencials que UB organitza, i que giren al voltant de temes sobre Màrqueting, Estratègia i Habilitats Directives.



- Tutories personalitzades one to one



Com alumne, tindràs a la teva disposició el suport personal d'un expert en les tutories one to one per aprofundir en els diferents aspectes del programa, desenvolupar el teu projecte final i / o realitzar sessions de coaching.



Carnet de l'alumne d'EAE i UB



Rebràs el carnet de la Universitat de Barcelona i el de EAE - Escola d'Administració d'Empreses, amb els que podràs beneficiar-te dels múltiples avantatges i serveis associats a la comunitat d'alumnes d'ambdues institucions.



Borsa de Treball



La Borsa de Treball de EAE i l'IL3-UB gestiona ofertes laborals i currículum del col · lectiu de professionals que es forma amb aquest programa. Treballa amb empreses, institucions de prestigi i renom nacional i internacional.



A més, els membres podran informar-se sobre activitats d'interès per al seu desenvolupament professional: fires d'ocupació, presentacions d'empreses, etc.
Veure més

Temari del curs

  • Estratègia en entorns digitals
  • Comerç electrònic
  • Màrqueting online i gestió de clients
  • Màrqueting relacional i CRM
  • Campus virtual
  • Social Media Màrqueting
  • SEO i Màrqueting de cercadors
  • SEM
  • Màrqueting d'afiliació
  • Publicitat en línia
  • Role Play - Simuladors
  • Webinars

Titulació obtinguda

Un cop superat amb èxit el Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (PMDC), obtindràs una doble titulació d'EAE i l'IL3-UB.

Els alumnes que realitzin el programa superior en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic podran obtenir una certificació de Google Adwords.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (distància / online)

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Programa Superior Universitari en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (distància / online)