Implika Barcelona

Curs de Recepcionista d'Hotel

Implika Barcelona

Descripció

L'objectiu general del curs de recepcionista d'hotel, pertanyent a la família professional del Turisme i l'Hostaleria, és satisfer, seguint les normes de qualitat de l'establiment, les necessitats del client pel que fa a reserves, assistència i informació, atenent les comunicacions i realitzant per això tant funcions administratives, com de facturació i comercials.

Temari del curs

Gestió de producció d'allotjament i restauració
• Els allotjaments turístics
• Noves tendències en allotjament turístic
• La inversió i explotació hotelera
• Direcció de l'hotel
• Reserves
• Taulell i conselleria
• Facturació i caixa
• Pisos
• economat i celler
• Manteniment i seguretat
• Administració i comptabilitat
• Restauració
• Mise en place i servei de menjador
• Ofertes gastronòmiques
• Gestió de banquets
• Cafetera
• Mise en place i servei de cafeteria
• Cuina
• Gestió administrativa en restauració

Gestió de les tasques administratives de recepció de forma eficaç
• El contracte i la reserva. nocions comercials
• Tasques de mostrador
• Facturació de serveis i caixa de recepció
• El servei de consergeria
• El servei telefònic

Comunicació empresarial i atenció al client
• L'empresa i el seu entorn
• Comunicació empresarial
• La comunicació oral.
• La comunicació escrita.
• Servei de correus, circulació interna de correspondència i paqueteria.
• Recepció, enviament i registre de la correspondència i la seva classificació.
• Arxiu de la informació
• Arxiu de la informació en suport informàtic.
• Reconeixement de les necessitats dels clients.
• Atenció de consultes, queixes i reclamacions
• Aplicació de procediments de qualitat en l'atenció al client

Tècniques de Recepció i Comunicació
• Processos de comunicació en les organitzacions i Administració Pública.
• Comunicació interpersonal en organitzacions i Administracions Públiques.
• Recepció de visites a organitzacions i Administracions Públiques.
• Comunicació telefònica en organitzacions i Administracions Públiques.
• Elaboració i transmissió de comunicacions escrites, privades i oficials.
• Registre i distribució de la informació i documentació convencional o electrònica.

Amadeus Selling
Atles Actual de Geografia Universal
Veure més

Destinataris

Aquesta formació s'adapta a persones amb l'objectiu és treballar en el sector del turisme en hotels o allotjaments en general.

Objectius


  • Organitzar i gestionar el servei de recepció en un hotel.

  • Gestionar i gestionar el servei de consergeria en un hotel.

  • Organitzar i gestionar el servei de comunicació en un hotel.

  • Assessorar i proposar alternatives als clients.

  • Desenvolupar tasques administratives.



Titulació obtinguda

En acabar la formació teoricopràctica rebràs el títol propi de Implika que certificarà tots els coneixements i aptituds adquirides i et capacitarà per desenvolupar el teu futur professional com a Recepcionista d'Hotel.

Perspectives laborals

Hotels.
Oficines de turisme.
Centres d'allotjament rural.
Empreses de transport marítim.
Negocis de relacions públiques en esdeveniments, festes, congressos ...

Promocions

Aquesta formació té ajudes a l'estudi de fins al 25%. Consulta també les nostres facilitats de pagament.

També regalem un curs d'anglès amb la contractació de qualsevol dels nostres cursos.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Recepcionista d'Hotel

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs de Recepcionista d'Hotel