L'objectiu general del curs de recepcionista d'hotel, pertanyent a la família professional del Turisme i l'Hostaleria, és satisfer, seguint les normes de qualitat de l'establiment, les necessitats del client pel que fa a reserves, assistència i informació, atenent les comunicacions i realitzant per això tant funcions administratives, com de facturació i comercials.
Temari del curs
Gestió de producció d'allotjament i restauració
• Els allotjaments turístics
• Noves tendències en allotjament turístic
• La inversió i explotació hotelera
• Direcció de l'hotel
• Reserves
• Taulell i conselleria
• Facturació i caixa
• Pisos
• economat i celler
• Manteniment i seguretat
• Administració i comptabilitat
• Restauració
• Mise en place i servei de menjador
• Ofertes gastronòmiques
• Gestió de banquets
• Cafetera
• Mise en place i servei de cafeteria
• Cuina
• Gestió administrativa en restauració
Gestió de les tasques administratives de recepció de forma eficaç
• El contracte i la reserva. nocions comercials
• Tasques de mostrador
• Facturació de serveis i caixa de recepció
• El servei de consergeria
• El servei telefònic
Comunicació empresarial i atenció al client
• L'empresa i el seu entorn
• Comunicació empresarial
• La comunicació oral.
• La comunicació escrita.
• Servei de correus, circulació interna de correspondència i paqueteria.
• Recepció, enviament i registre de la correspondència i la seva classificació.
• Arxiu de la informació
• Arxiu de la informació en suport informàtic.
• Reconeixement de les necessitats dels clients.
• Atenció de consultes, queixes i reclamacions
• Aplicació de procediments de qualitat en l'atenció al client
Tècniques de Recepció i Comunicació
• Processos de comunicació en les organitzacions i Administració Pública.
• Comunicació interpersonal en organitzacions i Administracions Públiques.
• Recepció de visites a organitzacions i Administracions Públiques.
• Comunicació telefònica en organitzacions i Administracions Públiques.
• Elaboració i transmissió de comunicacions escrites, privades i oficials.
• Registre i distribució de la informació i documentació convencional o electrònica.
Amadeus Selling
Atles Actual de Geografia Universal
Aquesta formació s'adapta a persones amb l'objectiu és treballar en el sector del turisme en hotels o allotjaments en general.
Objectius
Organitzar i gestionar el servei de recepció en un hotel.
Gestionar i gestionar el servei de consergeria en un hotel.
Organitzar i gestionar el servei de comunicació en un hotel.
Assessorar i proposar alternatives als clients.
Desenvolupar tasques administratives.
Titulació obtinguda
En acabar la formació teoricopràctica rebràs el títol propi de Implika que certificarà tots els coneixements i aptituds adquirides i et capacitarà per desenvolupar el teu futur professional com a Recepcionista d'Hotel.
Perspectives laborals
Hotels. Oficines de turisme. Centres d'allotjament rural. Empreses de transport marítim. Negocis de relacions públiques en esdeveniments, festes, congressos ...
Promocions
Ajudes de fins al 25%. Facilitats de pagament i ajudes disponibles.
Pràctiques
Realització de pràctiques durant l'esdudi.
Sí, m'interessa
conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles
Curs de Recepcionista d'Hotel
L'elecció del curs i el centre adequat donarà forma al teu futur.
Enviant ara aquesta sol·licitud, t'assegures tenir tota la informació que
necessites per prendre una decisió correcta:
* Tindràs les dades de contacte del centre i t'assessoraran personalment
* Podràs fer-los totes les consultes que necessitis
* De forma totalment gratuïta i sense comprometre't a res