Descripció



  • Aprendre estratègies educatives de treball individualitzat i en grups reduïts que ajudin al seguiment del currículum escolar, l'adquisició d'hàbits d'organització i estudi, la planificació del treball escolar ia l'accés als recursos que té el centre educatiu.


  • Aprendre a acompanyar els infants en el seu desenvolupament emocional i al mateix temps cognitiu.


  • Entendre les necessitats que poden presentar els diferents membres del grup, donant una resposta adequada a cada un.


  • Resoldre els possibles conflictes que poden sorgir en l'àmbit d'estudi assistit.



Temari del curs

  • L'educador com a eina d'acompanyament i motivació.
  • La relació de les habilitats emocionals i les necessitats educatives especials.
  • L'ús de la llengua i la comunicació.
  • El grup.
  • Les tècniques d'estudi.
  • La resolució de conflictes.

Destinataris


Monitors, responsables de centres, monitors de menjador i altres educadors que treballin en el món del lleure o l'àmbit escolar.


Metodologia

La nostra proposta de formació e-learning es basa en una modalitat asíncrona (diferida en el temps) que et permetrà gestionar el teu propi aprenentatge, contant amb el seguiment i el suport d?un tutor. La metodologia d?aquesta formació es caracteritza per ser:

Activa: Tu mateix construeixes el teu propi coneixement a través de la reflexió.
Col·laborativa: Pretenem que l?aula es converteixi en un espai d´intercanvi d?experiències i coneixements per a tots els alumnes.
Auto aprenentatge: on vulguis i quan vulguis, tu decideixes com estudiar.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Durada

Data Inici: 13 de abril de 2016
Data fi :13 de maig de 2016

Titulació obtinguda

Certificat acreditatiu de la Fundació Pere Tarrés.

Preu

60 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Reforç escolar