Descripció

L'objectiu principal serà el d'incorporar la informació obtinguda sobre la companyia i, d'aquesta manera, proposar un concepte de plataforma de venda que transmeti l'esperit de la mateixa al mateix temps que incorpora la identitat existent.



La durada de les sessions serà emprada en l'exposició de crítiques individuals i en dur a terme discussions en grup, així com en la realització visites a botigues i/o grans magatzems i en classes magistrals. Es faran recomanacions sobre lectures pertinents per al curs i sobre visites a determinats treballs en exposició.

Temari del curs

Aquest curs comptarà d'una sèrie de conferències, presentacions i debats. Els projectes assignats els proporcionaran als estudiants l'oportunitat d'elaborar una metodologia de treball que els ensenyarà a desenvolupar les idees que posteriorment es convertiran en propostes de disseny d'espais comercials.

El projecte donarà als estudiants l'oportunitat de crear un concepte de retail i de desenvolupar idees per a la creació d'un espai comercial per a un emprenedor que encara no disposi d'aquest, però que sí que tingui una identitat de marca i una campanya de màrqueting. Aquells que estiguin interessats en la branca de Gerència de Marques, desenvoluparan un manual de marca.

Destinataris

Dissenyadors de moda. Arquitectes, dissenyadors d'interiors, gerents de marca, dissenyadors de productes de màrqueting i visual merchandisers. No és obligatori, però es recomana tenir un coneixement bàsic de programes en 2D i en 3D.

Idiomes en què s'imparteix

Anglès

Horari/Torn

De 9h a 13h. Visita tour Dissabte 5 de juliol inclosa

Lloc on s'imparteix el curs

ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona. La Rambla 30-32. 08002 Barcelona (Espanya)

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Retail Design Course