ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Curs de Sènior Management Program in Digital Business

ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Curs
Presencial
48 Hores
  • Barcelona
3.500 €

Descripció

Els màxims responsables de la gestió d'empreses han d'estar al dia dels reptes i oportunitats de la nova economia digital. A les seves mans està el futur de la seva companyia i, per això, han d'estar segurs que prenen les decisions estratègiques correctes.

El SMPDB és una gran oportunitat per entendre i aprofitar les noves disciplines digitals. Un programa intensiu, destinat a comprendre l'entorn digital actual i tots els processos implicats en ell, incidint en aquells aspectes i àrees més importants per impulsar la digitalització de l'empresa: màrqueting, finances, recursos humans, innovació, comerç electrònic, ...

Amb una metodologia d'aprenentatge basada en la pràctica, amb casos reals i liderada per experts digitals en actiu, el SMPDB és la millor opció per liderar amb èxit la digitalització de la teva companyia.


Veure més

Temari del curs

Ecosistema de l'economia digital:
Introducció als elements fonamentals de l'ecosistema digital, les seves magnituds principals, tendències i aspectes de model, cadena de valor i condicionants legals.
• L'ecosistema digital.
• El client digital.
• Models de negoci digital.
• Estratègia i innovació digital.
• Cadena de valor digital, visió global.

Direcció de màrqueting digital:
Planificació i desenvolupament dels instruments i elements fonamentals que ha d'incloure un pla de màrqueting en l'àmbit digital amb especial atenció a l'estratègia en cercadors, formats de contacte directe, ús de dispositius i la omnicanalidad en el desenvolupament d'accions de màrqueting.
• Disseny i creació d'un pla de màrqueting digital.
• Web màrqueting, usabilitat i analítica.
• motor de cerca Optimization (SEO): com optimitzar el posicionament de la teva web en cercadors de manera natural.
• Com planificar i optimitzar campanyes SEM.
• e-mail màrqueting i affiliate marketing.
• Display advertising i suports interactius.
• La integració de les xarxes socials en el nostre pla de mitjans digital.
• Mobile & proximity màrqueting.
• Internet TV i televisió interactiva.
• Integració de continguts multiplataforma: TV, internet i mòbil.
• Campanyes multiplataforma, multisegment, multipersonalización.
• Publicitat en televisió digital: les capacitats i oportunitats de la televisió interactiva.

Noves tecnologies que impacten en el negoci:
Conèixer i entendre les tecnologies i tendències emergents que estan impactant en tots els sectors de l'economia de forma disruptiva. S'exposaran quines són les claus per a la implantació en l'empresa, així com els casos d'ús més rellevants de cada tecnologia o tendència.
• Economia de plataformes: models col·laboratius, on demand, de producte a servei.
• Big data, machine learning, intel·ligència artificial. Cas dels brossa.
• RA / RV / RI & wearable tech & wireless connectivity.
• Blockchain evolució del fintech al storytech.
• Internet de les coses i indústria 4.0.

Gestió de la relació de clients en entorns digitals:
El cicle de vida del client en l'entorn digital, les estratègies de fidelització, retenció i de CRM en l'àmbit de les vendes, social mitjana i customer journey.
• Anàlisi i planificació d'una estratègia de gestió de la relació amb el client.
• Com crear i explotar una base de dades de màrqueting de qualitat.
• Generar i qualificar leads en màrqueting digital.
• Estratègies de fidelització i vinculació a través d'Internet.
• Automatització en la gestió i seguiment de processos en força de vendes i punt de venda.
• La gestió d'interaccions amb el client a través de xarxes socials.
• La implementació, mesurament i optimització de l'estratègia CRM / CEM.
• Anàlisi de la rendibilitat (ROI) en un pla de màrqueting digital.

Social media management:
Desenvolupament de l'activitat en entorns socials de l'organització. Utilització i segmentació dels canals de comunicació i interacció i definició de les regles, característiques aplicades al management.
• Social media strategy: la integració de les principals xarxes socials en objectius i estratègies de negoci.
• Centrant l'objectiu: quan es realitza un projecte de màrqueting en xarxes i mitjans socials?
• Beneficis concrets: abast d'objectius, control i mesurament de resultats.
• Xarxes socials d'oci i professionals.
• Mitjans socials: parlem de blocs. Sindicació de contingut i podcasts.

La direcció i gestió del talent en l'economia digital:
Els nous perfils en l'àmbit digital i les noves fórmules de relació professional en els RH 2.0.
• Entenent l'ecosistema digital.
• Tecnologies disruptives que han canviat models de negoci, de direcció i de gestió.
• Les palanques fonamentals de la transformació digital.
• L'efecte de la innovació i velocitat de canvi en la gestió del talent.
• La gestió del talent com a part del roadmap de la transformació digital.
• El nou concepte de jornada laboral.
• Aspectes legals fonamentals.

Comerç electrònic:
Coneixement dels elements centrals a considerar en la implantació d'una estructura i operació de comerç electrònic a l'empresa. Criteris, variables i elements a considerar des de la perspectiva electrònica i analògica.
• Com planificar i desenvolupar un pla estratègic de comerç electrònic.
• Les claus per a la construcció d'una web d'èxit en comerç electrònic.
• Com aconseguir i incrementar les vendes de clients en comerç electrònic.
• Mitjans de pagament online.
• Internacionalització.
• La involucració i integració de l'organització comercial i els punts de venda en el comerç electrònic.
• Anàlisi financer en comerç electrònic.


Finances en l'entorn digital:
Els canvis en l'estructura de CAPEX i OPEX i els nous instruments financers creats per al desenvolupament d'iniciatives i operacions digitals, són els protagonistes d'una sessió centrada en la gestió financera de projectes i empreses a Internet.
• Fonaments financers en empreses digitals.
• Entenent el CAPEX i l'OPEX d'un model de negoci digital. Costos, marges, intensitat financera vs capital humà.
• Gestió financera des del punt de vista de la gestió de compres.
• Gestió financera des de l'òptica de les vendes.
• Gestió financera en l'impacte del CAPEX en IT.

Procés d'innovació i transformació digital:
La palanca digital permet desenvolupar noves fórmules, productes, serveis i iniciatives que conviuen o desenvolupen oportunitats per transformar models tradicionals i qüestionar la manera tradicional d'acostar-se al mercat. Aquesta sessió converteix el pensament lateral i la innovació en el centre de les organitzacions 2.0.
• Aspectes clau de la innovació:
• Què entenem per innovació?
• Com recórrer el camí de la invenció (creativitat) a la innovació?
• La importància del prototip.
• Idees bàsiques de la transformació digital:
• Què és la transformació digital?
• Nivells de maduresa digital.
• Cicle per dur a terme un projecte de transformació.
• Innovació en models de negoci:
• Món operacional vs món d'innovació.
• Què és un model de negoci?
• Aplicant la creativitat a la innovació en models de negoci.

Gestió d'operacions en entorns digitals:
Les eines de gestió de projectes aplicades a dinàmiques de llançament i gestió digital. KPI's, gestió del temps i gestió contínua són els elements centrals d'aquesta sessió.
• Introducció a les metodologies de gestió digital. Eines metodològiques.
• Principals metodologies dels principals actors digitals del mercat.
• Recorregut de les metodologies a través de casos pràctics.
• La identificació d'oportunitats digitals en la cadena de valor.
• El disseny de les solucions digitals en els processos, sistemes i organitzacions.
• El pla d'accions i gestió de palanques en digitalització de companyies.
• Models de gestió contínua (comunitats corporatives; beta constant, intranet social).

Emprenedoria i intra-emprenedoria:
El desenvolupament d'iniciatives des de la companyia o com a projectes independents i digitals en la seva gènesi, són els eixos d'una sessió centrada en aspectes com la gestió d'innovació, el desenvolupament de canvas i llegeixin start up process, així com les fórmules econòmiques de finançament.
• Com emprendre el teu propi negoci digital.
• Com incorporar l'emprenedoria dins d'una companyia.
• Com elaborar un business plan digital.
• Com presentar un business plan.
• Valoració de la companyia. Diferents tipus de capital: start-ups (capital llavor), transformació (capital de creixement) i consolidació.
• Tipus de capital i finançament.
• Aspectes administratius i legals.
* Claustre i programa subjectes a possibles modificacions.
Veure més

Destinataris

Directius amb més de 15 anys d'experiència i responsabilitat en l'estratègia de les seves empreses.

Directors Generals, CEO's i Presidents de companyies mitjanes i analògiques.

Directius d'empreses mitjanes i grans, responsables d'unitats de negoci o àrees funcionals amb pes en l'estratègia empresarial.

Directius d'àrees funcionals, que vulguin especialitzar-se en el món digital per accedir a l'alta direcció més ràpidament.

Membres de Consells d'Administració, consellers professionals, consellers independents ... que vulguin formar-se en un camp crític per a moltes companyies.

Ex directors generals, ex CEO's ... que vulguin reciclar-se i millorar la seva ocupabilitat.

Veure més

Metodologia

Aula Virtual: Plataforma online per comunicar-se amb professors i companys, accedir a documentació i recursos (vídeos, e-books, bibliografia, links, etc.), i reunir-se de manera virtual gràcies a la nostra eina web conference. Workshops de capacitació: A cada sessió un expert compartirà amb els assistents els coneixements més rellevants i estratègics de la realitat de la direcció, gestió, organització, innovació i transformació d'una companyia. Pre-works: Abans de cada sessió presencial els professors compartiran amb els assistents un cas / document per a la seva lectura i / o realització, per tal de ser debatut i analitzat durant el desenvolupament de la sessió. Documentació d'estudi: Cada mòdul tindrà els seus propis llibres electrònics a disposició de l'assistent, amb documentació detallada sobre les diferents matèries plantejades durant el mateix. Networking: Se celebraran afterworks amb professors i companys dissenyats per reforçar el networking i intercanviar inquietuds.

Horari/Torn

Dijous de 16.00 a 20.00 h.

Durada

Inici: 22/11/2018. Fi: Febrero 2019.

Objetius

Obtenir coneixements fonamentals de l'economia digital i el seu impacte en la direcció, gestió, transformació i innovació d'una companyia.

Assimilar els coneixements digitals fonamentals per a familiaritzar-se amb ells: terminologia, conceptes bàsics, tecnologies, canals i aplicacions en les seves diferents vessants de la companyia.

Adquirir el criteri suficient per poder jutjar propostes d'iniciatives i desenvolupaments digitals procedents de les persones del seu equip.

Entendre les implicacions i oportunitats que les disciplines digitals poden tenir en la cultura, gestió i organització de la seva companyia.

Impulsar la innovació, transformació i emprenedoria de la companyia incorporant les disciplines digitals i tècniques d'emprenedoria.

Promocions



 

Preu

3.500 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Sènior Management Program in Digital Business

Curs de Sènior Management Program in Digital Business