El Curs de SEO i social media per a comunicadors proporciona formació sobre el funcionament dels cercadors i explica les principals tècniques de posicionament de continguts digitals a la web social.
En la web social actual, la identitat digital i la reputació en línia de la nostra empresa dependran de l'activitat que es generi a la xarxa al seu voltant. Els resultats més visibles oferts pels cercadors forjaran la nostra identitat, i seran el fruit de referències pròpies o de comentaris de tercers que, al seu torn, podran ser positius o negatius i afectaran la nostra reputació.
Temari del curs
Curs de Perfeccionament en SEO i Social Media
BLOC 1. SEO per a professionals de la comunicació
Com funciona Google.
Els últims algoritmes de Google: Panda, Penguin i Hummingbird.
Composició de resultats als cercadors: Web, Blocs i Notícies.
Principis SEO, factors de rànquing i eines SEO.
Redacció per a la web, la doble piràmide invertida i optimització de continguts web.
SEO per a vídeos i APPs.
Optimització de continguts per a mòbils i tauletes.
Noves tecnologies en la redacció d'un diari online i interfícies optimitzades de premsa online.
BLOC 2. Visibilitat en l'esfera de la informació
Resultats i visibilitat a Google: els tres estrats de l'esfera de la informació.
Model de conflicte d'informació: casos i models.
Identitat digital i reputació corporativa: anàlisi de plataformes digitals amb més visibilitat a l'àmbit corporatiu.
Estratègies de visibilitat de continguts per millorar la reputació en cerca web i en la blocosfera.
Visibilitat a YouTube: publicitat i viralitat.
Visibilitat a través del SEM.
Eines SEM i la xarxa de Display de Google.
Google Analytics: mètriques i KPI per a mitjans socials.
BLOC 3. Posicionament i plataformes dels mitjans socials
Estratègies de posicionament.
Aplicacions per a la generació de nous continguts.
Aplicacions socials basades en Facebook.
Aplicacions socials basades en Twitter.
Facebook Ads, promoció de continguts: formats, models de tarifació i trucs d'optimització.
Anàlisi del rendiment de campanyes i resultats: mètriques per a Facebook i Twitter.
Optimització de continguts per a xarxes socials: Twitter Cards, Facebook Meta Tags i el Facebook Open Graph.
Xarxes socials visuals: la revolució Instagram, Pinterest i Tumblr.
Màrqueting per correu electrònic i mitjans socials.
Aquest curs s'adreça a professionals de la comunicació: periodistes, publicistes, professionals de continguts, professionals del màrqueting, community managers , social media managers , etc.
Durada
Data inici programa: 2 juny 2015 Data fi programa: 9 juliol 2015
Objetius
L'objectiu del Curs de perfeccionament de SEO i social media per a comunicadors és formar professionals capaços de gestionar la identitat digital d'una empresa, marca o persona.
Amb l'objectiu d'optimitzar el posicionament dels nostres continguts i millorar la nostra reputació, és indispensable que els professionals de la informació coneguin les estratègies principals de visibilitat en buscadors i l'ús de les eines socials que permetin gestionar aquesta identitat digital.
Titulació obtinguda
Certificat d'aprofitament en Seo i social media expedit per l'IDEC-Universtitat Pompeu Fabra
Sí, m'interessa
conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles
Curs de SEO i social media per a comunicadors
IDEC-Universitat Pompeu Fabra
El cicle formatiu de les persones no s'acaba amb l'obtenció d'un títol universitari. A més, en un context competitiu a nivell global, la formació en el decurs de la vida professional de les persones es percep com a indispensable.
Creat el 1993, l'UPF-IDEC-Universitat Pompeu Fabra és el centre de postgraus de la Universitat Pompeu Fabra per desenvolupar aquesta formació contínua de qualitat, orientat als professionals i en estreta col·laboració amb el món empresarial. L'UPF-IDEC aposta per una formació molt especialitzada, en un entorn acadèmic multidisciplinari, innovador i creatiu, per mitjà d'una oferta de programes de màster i postgrau plenament adaptats a les necessitats formatives del món professional i amb la premissa de la qualitat i el rigor acadèmic.
Després de dues dècades de funcionament a l'entorn de la Universitat Pompeu Fabra, l'UPF-IDEC és ja una referència nacional i internacional de formació contínua de prestigi i alt nivell en el món de la formació acadèmica. L'UPF-IDEC viu un esperit cosmopolita, amb participants de més de 50 nacionalitats i un professorat procedent de l'extensa xarxa que la UPF sempre ha promogut. Gran part de l'activitat exterior de l'UPF-IDEC es concentra a l'Amèrica Llatina i la Mediterrània, on ha anat teixint una sòlida xarxa de col·laboracions i convenis amb les institucions i empreses més prestigioses d'aquestes regions.