Informació del curs
Descripció
El Curs de SEO i social media per a comunicadors proporciona formació sobre el funcionament dels cercadors i explica les principals tècniques de posicionament de continguts digitals a la web social.
En la web social actual, la identitat digital i la reputació en línia de la nostra empresa dependran de l'activitat que es generi a la xarxa al seu voltant. Els resultats més visibles oferts pels cercadors forjaran la nostra identitat, i seran el fruit de referències pròpies o de comentaris de tercers que, al seu torn, podran ser positius o negatius i afectaran la nostra reputació.
En la web social actual, la identitat digital i la reputació en línia de la nostra empresa dependran de l'activitat que es generi a la xarxa al seu voltant. Els resultats més visibles oferts pels cercadors forjaran la nostra identitat, i seran el fruit de referències pròpies o de comentaris de tercers que, al seu torn, podran ser positius o negatius i afectaran la nostra reputació.
Temari
Curs de Perfeccionament en SEO i Social Media
BLOC 1. SEO per a professionals de la comunicació
BLOC 1. SEO per a professionals de la comunicació
- Com funciona Google.
- Els últims algoritmes de Google: Panda, Penguin i Hummingbird.
- Composició de resultats als cercadors: Web, Blocs i Notícies.
- Principis SEO, factors de rànquing i eines SEO.
- Redacció per a la web, la doble piràmide invertida i optimització de continguts web.
- SEO per a vídeos i APPs.
- Optimització de continguts per a mòbils i tauletes.
- Noves tecnologies en la redacció d'un diari online i interfícies optimitzades de premsa online.
- Resultats i visibilitat a Google: els tres estrats de l'esfera de la informació.
- Model de conflicte d'informació: casos i models.
- Identitat digital i reputació corporativa: anàlisi de plataformes digitals amb més visibilitat a l'àmbit corporatiu.
- Estratègies de visibilitat de continguts per millorar la reputació en cerca web i en la blocosfera.
- Visibilitat a YouTube: publicitat i viralitat.
- Visibilitat a través del SEM.
- Eines SEM i la xarxa de Display de Google.
- Google Analytics: mètriques i KPI per a mitjans socials.
- Estratègies de posicionament.
- Aplicacions per a la generació de nous continguts.
- Aplicacions socials basades en Facebook.
- Aplicacions socials basades en Twitter.
- Facebook Ads, promoció de continguts: formats, models de tarifació i trucs d'optimització.
- Anàlisi del rendiment de campanyes i resultats: mètriques per a Facebook i Twitter.
- Optimització de continguts per a xarxes socials: Twitter Cards, Facebook Meta Tags i el Facebook Open Graph.
- Xarxes socials visuals: la revolució Instagram, Pinterest i Tumblr.
- Màrqueting per correu electrònic i mitjans socials.
Destinataris
Aquest curs s'adreça a professionals de la comunicació: periodistes, publicistes, professionals de continguts, professionals del màrqueting, community managers , social media managers , etc.
Durada
Data inici programa: 2 juny 2015
Data fi programa: 9 juliol 2015
Objectius
L'objectiu del Curs de perfeccionament de SEO i social media per a comunicadors és formar professionals capaços de gestionar la identitat digital d'una empresa, marca o persona.
Amb l'objectiu d'optimitzar el posicionament dels nostres continguts i millorar la nostra reputació, és indispensable que els professionals de la informació coneguin les estratègies principals de visibilitat en buscadors i l'ús de les eines socials que permetin gestionar aquesta identitat digital.
Amb l'objectiu d'optimitzar el posicionament dels nostres continguts i millorar la nostra reputació, és indispensable que els professionals de la informació coneguin les estratègies principals de visibilitat en buscadors i l'ús de les eines socials que permetin gestionar aquesta identitat digital.
Titulació obtinguda
Certificat d'aprofitament en Seo i social media expedit per l'IDEC-Universtitat Pompeu Fabra
Curs de SEO i social media per a comunicadors
Campus i seus: IDEC-Universitat Pompeu Fabra
IDEC-Universitat Pompeu Fabra
Balmes, 132
08008
Barcelona
Cursos més populars