Curs de Tecnologies Aplicades a la Venda i a l'Atenció al Client - COMT071PO

Curs
On-line
20 hores
Consulteu el preu

Descripció

Amb aquest curs, aprendràs a emprar les eines telemàtiques disponibles per aconseguir una atenció de qualitat i integral al client.

Temari

1. Fonaments de l'atenció al client
2. Conèixer al client
3. Noves tecnologies en la venda
4. Ús de les noves tecnologies en l'atenció al client
5. Eines tecnològiques de suport a l'atenció al client
6. Eines de venda a través d'internet
7. Atenció al client mitjançant correu electrònic
8. El xat com a eina d'atenció al client
9. Els fòrums com a eina d'assistència
10. Altres eines de venda i atenció al client

Destinataris

Treballadors Règim General.
Autònoms.
Aturats.

Requisits

Requisits tècnics:
Disposar d'un programari editor de textos tipus Microsoft Office o similar.
Tenir instal·lat Flash Player (descàrrega gratuïta).
Tenir instal·lat Adobe Reader (descàrrega gratuïta).
Disposar d'altaveus o cascos i micròfon.
Utilitzar un dels següents navegadors gratuïts: Mozilla Firefox, Google Chrome o Internet Explorer.

Metodologia

La modalitat del curs és online. L'alumne tindrà accés al campus virtual. L'alumne tindrà a la seva disposició el tutor del curs per atendre les seves consultes, avaluar les seves activitats, moderar els fòrums, corregir activitats, etc., per garantir una progressiva adquisició dels coneixements. Els materials inclosos en el curs comprenen els continguts digitals de cada un dels mòduls.

Promocions

Formació subvencionada per al sector comerç (o afins).
Campus i seus: Campus Superior de Formación
Campus Superior de Formación
Entença, 219-225 08029 Barcelona
Cursos més populars
X