Transcreació i copywriting per a traductors

Tragorá formación

Curs
On-line
60 Hores
consultar preu

Descripció

A través d'aquest curs , els alumnes entraran en contacte amb unes àrees d'especialització cada vegada més demandades en el sector dels serveis lingüístics : el copywriting i la transcreació . Al llarg del mateix , repassarem conceptes bàsics del món de la publicitat , descobrirem les diferents estratègies que hi ha per escriure copy i elaborar un missatge publicitari a partir d'un briefing , i coneixerem les eines necessàries per a la pràctica de la transcreació i per afrontar els problemes que sovint presenta . Pots llegir aquesta entrada del nostre bloc sobre el curs de transcreació i copywriting per a més informació .



El curs és eminentment pràctic , de manera que farem un total de 14 exercicis perquè l'alumne pugui aplicar l'après a una sèrie de casos reals adaptats . També disposarà de material complementari ( articles , bibliografia i vídeos ) al qual poder recórrer per ampliar els seus coneixements sobre aquest camp .



El curs està dirigit a traductors amb coneixements bàsics de publicitat interessats a adquirir els coneixements necessaris per assumir encàrrecs relacionats amb la redacció de continguts publicitaris i l'adaptació o transcreació de campanyes publicitàries a nous mercats .



    
Conèixer la situació actual del mercat de la transcreació i el copywriting

    
Repassar els conceptes bàsics del món de la publicitat

    
Entendre quins són els requisits necessaris per esdevenir un bon redactor

    
Conèixer les diferents estratègies que hi ha per escriure copy

    
Entendre els elements que conformen un briefing i ser capaços d'elaborar un missatge publicitari a partir d'ell

    
Conèixer les eines necessàries per a la pràctica de la transcreació i aprendre sobre els problemes que presenta per al traductor

    
Realitzar exercicis pràctics basats en casos reals ( webs , blocs, campanyes en els mitjans, newsletters , etc . ) Amb l'objectiu d'aconseguir seguretat per enfrontar-se a la redacció / transcreació de contingut publicitari



És imprescindible matricular-se abans del dia 25 del mes anterior al que vols començar el curs .



Requisits previs :



    
Comptar amb coneixements bàsics de publicitat .

    
Estar familiaritzat amb les TIC , bàsicament amb l'ús d'Internet , processador de textos, correu electrònic , maneig de fitxers i directoris , etc .

    
No cal tenir coneixements sobre la matèria en concret , però sí un domini excel · lent de l'espanyol com a llengua materna i de l'anglès com a llengua B.



Requisits tècnics :



    
Un ordinador connectat a Internet .

    
Un navegador ( per exemple Google Chrome , Internet Explorer , etc . ) .

    
Adobe Acrobat Reader .

Veure més

Temari del curs

UNITAT 1. PUBLICITAT I BRANDING

1.1. La publicitat: conceptes bàsics
1.2. mitjans publicitaris
1.3. Branding: Què és i per a què serveix
1.4. Importància estratègica de la marca en els entorns i mercats actuals

UNITAT 2. Copywriting per TRADUCTORS

2.1. Copywriting: Què és i per a què serveix
2.2. El briefing: el teu millor amic
2.3. Elements a tenir en compte en el missatge
2.4 La persuasió: arribar al client
2.5. Fórmules per escriure copy
2.6. Escriure per a Internet
2.7. El procés creatiu
2.8. Alguns consells pràctics

UNITAT 3. Transcreació PUBLICITÀRIA

3.1. Transcreació: en què consisteix
3.2. El procés de transcreació publicitària
3.3. Rellevància de la transcreació
Veure més

Durada

un mes

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Transcreació i copywriting per a traductors

Transcreació i copywriting per a traductors