L’estudi «Bon dia, creativitat», fet per la Fundación Botín i un grup d’experts internacionals el 2012, posa de manifest que l’ús de metodologies didàctiques creatives i artístiques a l’aula fa augmentar un 17,6% les probabilitats que l’alumnat cursi estudis superiors i fa disminuir un 10% la possibilitat de desocupació.
Lideratge pedagògic: forma't per gestionar un centre educatiu
El lideratge d’un centre educatiu és clau per a l’èxit escolar. Així ho manifesta Beatriz Pont, directora del projecte «Millorant el lideratge educatiu» de l’OCDE, quan afirma que «l’evidència empírica i els resultats dels estudis realitzats en països de l’OCDE demostren el paper important que exerceix el lideratge en la millora dels resultats escolars».
Quan un docent es planteja com ha d’impartir una matèria, ha de triar la metodologia més adequada. Cal emprar una metodologia tradicional o innovadora? És apropiat combinar-les totes dues? Es pot reproduir una experiència d’èxit duta a terme per un altre docent?
Atenent a la nomativa establerta per la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal, 15/1999 de 13 de desembre, els informem que les dades que figuren en aquesta comunicació es troben incloses en un fitxer automatitzat propietat D'EDUCAONLINE, S.L., en l'exercici dels drets d'accés, rectificació, cancel.lació o oposició, podran dirigir-se en qualsevol moment a l'esmentada entitat, a l'adreça de Carrer Aragó 631, 08026 de Barcelona.
D'acord amb l'establert a la Llei 34/2002, de serveis de la societat de la informació i comerç electrònic, vostè rep aquesta news perquè s'ha donat d'alta i ha sol·licitat la recepció de la mateixa. En cas que no vulgui rebre-la, pot donar-se de baixa de la llista de correu fent click
aquí.