Curs de Secretariat de Direcció
34 Persones han demanat informació
1096 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Informa't sobre les condicions
Sol·licita informació
![MasterD Escuelas Profesionales](https://eu01.edcwb.com/buscador/img/centros/logogrande/17922-f8fbb0c13fb84c49833165e21a116e58.jpg)
Curs de Secretariat de Direcció
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
On-line | Semi-presencial
Barcelona
530 hores
Consulteu el preu
Descripció
MasterD ha desenvolupat un curs de secretariat de direcció, com a resposta a la necessitat de professionals altament especialitzats.
Aconsegueix amb èxit la Qualificació Professional d'Assistència a la direcció.
Amb el curs de secretariat de direcció t'estaràs formant per assumir tasques administratives i executives, com la gestió de les comunicacions directives, gestió i organització de viatges de negocis, gestió de les reunions i documentació i preparació de presentacions professionals.
Després de superar amb èxit els continguts del curs d'assistent de direcció, seràs capaç d'administrar les comunicacions de la direcció. Gestionar reunions, viatges i esdeveniments. Elaborar, tractar i presentar documents de treball. Conèixer l'anglès i el francès professionals per a l'assistència de direcció
MasterD planteja un competitiu pla d'estudi caracteritzat per la seva flexibilitat a l'hora d'adaptar-se als seus alumnes. Tindràs a professors experts a la teva disposició per ajudar-te en el que necessitis. El nostre curs de secretariat de direcció també inclou formació en idiomes per assegurar una correcta comunicació en llengua estrangera útil per a aquesta ocupació. Comptaràs amb videoclases 24h i classes en directe amb els professors que t'ajudaran a formar-te des de casa teva, una cosa que podràs complementar amb tallers i seminaris presencials.
A través d'un seguiment personalitzat, aconseguiràs el teu objectiu en el menor temps possible: superar el curs de secretariat i aconseguir un treball d'acord amb la teva qualificació.
Aconsegueix amb èxit la Qualificació Professional d'Assistència a la direcció.
Amb el curs de secretariat de direcció t'estaràs formant per assumir tasques administratives i executives, com la gestió de les comunicacions directives, gestió i organització de viatges de negocis, gestió de les reunions i documentació i preparació de presentacions professionals.
Després de superar amb èxit els continguts del curs d'assistent de direcció, seràs capaç d'administrar les comunicacions de la direcció. Gestionar reunions, viatges i esdeveniments. Elaborar, tractar i presentar documents de treball. Conèixer l'anglès i el francès professionals per a l'assistència de direcció
MasterD planteja un competitiu pla d'estudi caracteritzat per la seva flexibilitat a l'hora d'adaptar-se als seus alumnes. Tindràs a professors experts a la teva disposició per ajudar-te en el que necessitis. El nostre curs de secretariat de direcció també inclou formació en idiomes per assegurar una correcta comunicació en llengua estrangera útil per a aquesta ocupació. Comptaràs amb videoclases 24h i classes en directe amb els professors que t'ajudaran a formar-te des de casa teva, una cosa que podràs complementar amb tallers i seminaris presencials.
A través d'un seguiment personalitzat, aconseguiràs el teu objectiu en el menor temps possible: superar el curs de secretariat i aconseguir un treball d'acord amb la teva qualificació.
Temari
1. Administració i gestió de les comunicacions de la direcció
• L'assistència de la direcció en els processos d'informació i comunicació de les organitzacions.
• Comunicacions presencials. Comunicacions no presencials.
• Tècniques i habilitats en el tractament de conictos.
2. Gestió de reunions, viatges i esdeveniments
• Utilització i gestió de recursos i instal·lacions.
• Gestió del temps.
• El procés de negociació.
• Vericación de la documentació del procés administratiu de cobrament i pagament.
• Organització de reunions. Organització d'esdeveniments.
• Organització de viatges nacionals.
• Organització de viatges internacionals.
3. Elaboració, tractament i presentació de documents de treball
• Operatòria de sistemes i recursos multimèdia de projecció.
• Procés de recerca d'informació.
• Recopilació i tractament de la informació amb processadors de text.
• Organització i operacions amb dades i fulls de càlcul.
• Tècniques de representació Graça en documents.
• Edició d'objectes multimèdia i integració de documents.
• Edició de documentació professional amb processadors de text i programes d'autoedició.
• Elaboració i edició de presentacions amb aplicacions informàtiques.
• Integració de documents professionals a la web.
4. Anglès professional per a l'assistència de direcció Comunicació telefònica.
• Comunicació escrita.
• Interaccions orals i escrites en l'organització de reunions, viatges i participació en esdeveniments en anglès.
• Negociació amb clients i proveïdors en anglès.
5. Llengua estrangera professional diferent de l'anglès per a l'assistència de direcció (francès)
• Presa de contacte socioprofessional en llengua estrangera diferent de l'anglès.
• Organització habitual del treball de secretariat en una llengua estrangera diferent de l'anglès.
• Comunicacions orals i escrites habituals en la gestió de viatges, allotjament i serveis de restauració en una llengua estrangera diferent de l'anglès.
• L'assistència de la direcció en els processos d'informació i comunicació de les organitzacions.
• Comunicacions presencials. Comunicacions no presencials.
• Tècniques i habilitats en el tractament de conictos.
2. Gestió de reunions, viatges i esdeveniments
• Utilització i gestió de recursos i instal·lacions.
• Gestió del temps.
• El procés de negociació.
• Vericación de la documentació del procés administratiu de cobrament i pagament.
• Organització de reunions. Organització d'esdeveniments.
• Organització de viatges nacionals.
• Organització de viatges internacionals.
3. Elaboració, tractament i presentació de documents de treball
• Operatòria de sistemes i recursos multimèdia de projecció.
• Procés de recerca d'informació.
• Recopilació i tractament de la informació amb processadors de text.
• Organització i operacions amb dades i fulls de càlcul.
• Tècniques de representació Graça en documents.
• Edició d'objectes multimèdia i integració de documents.
• Edició de documentació professional amb processadors de text i programes d'autoedició.
• Elaboració i edició de presentacions amb aplicacions informàtiques.
• Integració de documents professionals a la web.
4. Anglès professional per a l'assistència de direcció Comunicació telefònica.
• Comunicació escrita.
• Interaccions orals i escrites en l'organització de reunions, viatges i participació en esdeveniments en anglès.
• Negociació amb clients i proveïdors en anglès.
5. Llengua estrangera professional diferent de l'anglès per a l'assistència de direcció (francès)
• Presa de contacte socioprofessional en llengua estrangera diferent de l'anglès.
• Organització habitual del treball de secretariat en una llengua estrangera diferent de l'anglès.
• Comunicacions orals i escrites habituals en la gestió de viatges, allotjament i serveis de restauració en una llengua estrangera diferent de l'anglès.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Campus online amb l'última tecnologia formativa.
Durada
La durada total del curs de secretariat de direcció és de 530 hores, que corresponen a 21 crèdits ECTS. Disposaràs d'un període màxim de 12 mesos a partir de la data de matriculació per a completar el curs.
Titulació obtinguda
Certificat Professional en Assistència a la Direcció.
Pràctiques
Pràctiques professionals en empreses.
Professorat
Exclusiva borsa d'ocupació disponible.
Curs de Secretariat de Direcció
MasterD Escuelas Profesionales
Campus i seus: MasterD Escuelas Profesionales
MasterD Escuelas Profesionales Barcelona
Valencia, 79-81
08029
Barcelona