Escuela Superior de Diseño de Barcelona

Màster en Direcció i Creació de Marques de Moda

Escuela Superior de Diseño de Barcelona

Màster
On-line
12 Mesos
5.200 €

Descripció

El Màster en Direcció i Creació de Marques de Moda pretén combinar de manera contemporània el teòric i el pràctic, de la mà de professionals en actiu, per donar resposta a aquells amb un peu a la indústria de la moda que necessiten completar o actualitzar la seva formació .

L'objectiu primordial és formar professionals capaços de dirigir, dissenyar i implementar un projecte de moda d'una manera autònoma, o ser capaç de participar en un equip especialitzat amb els rols definits de cada un dels participants. A la fi de el curs, els estudiants comptaran amb un Treball Final de Màster (TFM) que els permeti promocionar-se en l'entorn laboral (portfoli) o generar un projecte propi real de marca de moda.

Temari del curs

El Màster en Direcció i Creació de Marques de Moda s'estructura a partir de les següents assignatures que s'integren en un projecte transversal:
aula Oberta
Espai obert d'aprenentatge destinat a el programari Adobe Creative Cloud. 6 setmanes de durada, en paral·lel a l'taller introductori i a el primer mòdul.
01. Fashion Industry (5 ECTS)
Adquirirem coneixements sobre el sector, tan variats com la cultura tèxtil, l'organització de la indústria (fases de disseny, producció, distribució i comunicació).
02. Direcció d'art, tractament d'imatges (5 ECTS)
Ens capacitarem per resoldre fàcilment la creació de documents fotogràfics, mitjançant Photoshop i altres eines digitals.
03. Direcció en disseny de moda. Processos creatius (5 ECTS)
Analitzarem la funció de Director Creatiu de Disseny com a organitzador de la col·lecció.
04. Direcció creativa i tendències. Creativitat i màrqueting (5 ECTS)
Desenvoluparem d'estratègies creatives per liderar accions de màrqueting, i visionarem exemples reals.
05. Fashion Brand Design (5 ECTS)
Dotarem a la nostra marca de caràcter i personalitat, a partir de valors diversos, tangibles i intangibles.
06. Direcció en disseny de moda. Gestió de Marca i Proveïdors (5 ECTS)
Treballarem l'organització d'una marca, des de l'anàlisi de la seva proposta de valor, el seu producte i preu, així com el full de ruta i mini bussines pla.
07. Eines digitals. Portfolio (5 ECTS)
Adquirirem les capacitats per resoldre fàcilment la creació de documents, plantejant mini-projectes amb objectius clars.
08. Disseny de moda i mercat. Imatge de marca i estilisme (5 ECTS)
Utilitzarem càpsules temàtiques per entendre diferents mercats, i treballarem com ho fan els directors de Moda.
09. Comunicació i Mitjans offline i online (5 ECTS)
Analitzarem els formats de comunicació actual, i veurem com el desenvolupen departaments interns i agències externes.
10. Distribució i Comercialització. Retail i E-Commerce (5 ECTS)
Dissenyarem la nostra estratègia commercial, pensant tant en els punts de venda tradicionals, com en les plataformes digitals.
Treball Final de Màster (10 ECTS)
Consisteix en un projecte personal d'investigació, execució i desenvolupament a partir dels continguts impartits.
Taller Il·lustració i representació de marques de moda
Tractarem la importància de la il·lustració per transmetre la idea de marca que volem.
Direcció d'art
Farem un workshop de direcció artística per donar forma i estètica a un projecte creatiu de moda
Disseny de Estampats i Color
Aprofundirem en el disseny d'estampats i color, des de la seva concepció creativa, la seva il·lustració i les seves possibilitats tècniques.

Les matèries que integren el pla d'estudis es distribueixen de la següent manera:
Assignatures - ECTS
Fashion Industry maig
• Eines Digitals 5
• Direcció en disseny de moda. Processos creatius maig
• Direcció creativa i tendències. Creativitat i màrqueting maig
• Fashion culture maig
• Direcció en disseny de moda. Disseny de col·leccions 5
• Direcció d'art i portfoli maig
• Direcció creativa en moda. Imatge de marca i estilisme maig
• Comunicació i Mitjans maig
• Entorn 2.0: Xarxes socials i e-commerce 5
• Treball Final de Màster 10
• TOTAL ECTS 60
Veure més

Destinataris


  • Aquest Màster s'adreça a persones que compleixin el següent perfil:

    • Graduats Superiors en Disseny de moda

    • Graduats Superiors en altres disciplines de Disseny (gràfic, interiors, producte ...)

    • Llicenciats en Ciències de la Comunicació

    • Llicenciats en Belles Arts

    • Llicenciats en Econòmiques o Management

    • Llicenciats en Comunicació Audiovisual

    • Professionals de l'Sector Moda, amb un altre tipus d'estudis superiors, amb experiència en l'àmbit de el disseny de moda i / o entorns creatius de el sector, que sentin interès per l'univers moda digital (acreditable per currículum acadèmic i / o portfoli, que sentin interès per l'univers moda digital).

    • Empresaris o emprenedors que vulguin iniciar el seu propi projecte de moda.

    En aquells casos que l'alumne acrediti estudis superiors previs a un procés d'acreditació de l'títol universitari, el Comitè Acadèmic avaluarà el CV i cartera de l'candidat, així com el pla d'estudis cursat, que haurà de mantenir una equivalència raonable amb els actuals estudis de Grau de la mateixa àrea.



Veure més

Requisits

Criteris d'entrada

• Estudis superiors previs.

• Professionals en actiu prèvia presentació de portfoli.

• En aquells casos que l'alumne acrediti estudis superiors previs a un procés d'acreditació de l'títol universitari, el Comitè Acadèmic avaluarà el CV i cartera de l'candidat, així com el pla d'estudis cursat, que haurà de mantenir una equivalència raonable amb els actuals estudis de grau de la mateixa àrea.

Places

20

Durada

Durada: 60 ECTS.
Inici curs: Novembre 2020.

Objectius

• Fer a l'alumne coneixedor de la cultura de la moda, des dels seus vessants més empresarials, històriques, culturals, passant pels seus components tècniques i la seva usabilitat.

• Aportar una visió de la moda i les seves indústries: moderna, sostenible, competitiva i sobretot accessible per als nous professionals de sector, molts dels quals es formaran per internet.

• Dotar el professional dels skills necessaris per desenvolupar una direcció creativa estratègica.

• Creuar la creativitat i el màrqueting per aconseguir estratègies correctes segons objectiu.

• Brand Meaning. Exercitar habilitats de creació i innovació: planner estratègic en sectors creatius.

• Aportar nocions de disseny de tots i cada un dels passos per donar vida i forma a una col·lecció des d'un doble vessant teòrica pràctica. Dissenyar gràcies a exercicis pràctics i bàsics tutoritzats per dissenyadors de moda de renom actius dins de la indústria.

• Adquirir coneixement per al correcte tractament d'imatges i eines digitals.

• Adquirir competències, coneixements de nous conceptes i nous models de negoci dins de el sector.

• Donar a conèixer les eines de màrqueting: definir la proposta de marca i el seu valor, en què territori se situa i quin és la seva essència bàsica.

• Comunicació 2.0 - reputació i impacte & e-commerce. Tot el necessari per entendre l'entorn digital i els seus diàlegs amb l'entorn offside i món moda.

• Fomentar el caràcter emprenedor

Titulació obtinguda

Les persones que superin l'avaluació de el programa obtindran la doble titulació: títol propi de ESDESIGN Escola Superior de Disseny de Barcelona i títol propi de la Universitat Internacional de València, que els acreditarà com a professionals en l'especialitat cursada.

Perspectives laborals

Els alumnes que realitzin aquest Màster poden desenvolupar la seva carrera professional en les següents àrees: Indústria de la moda. Departaments de màrqueting, consultoria i comunicació en empreses de moda. Professionals free-lance, emprenedors, noves empreses, startup company. Professionals en departaments de compres o vendes de moda.

Preu

5.200 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Direcció i Creació de Marques de Moda

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.

Màster en Direcció i Creació de Marques de Moda