9%
Filtrar
Els secretaris executius ocupen llocs de treball de categoria i responsabilitat en una empresa o organització. Les seves responsabilitats varien depenent del lloc de treball, però acostumen a incloure: aconsellar la junta sobre la presa de decisions; realitzar canvis en la legislació pertinent; i di...
Els secretaris i les secretàries donen suport en la gestió administrativa, organitzativa i operativa de les empreses. Faciliten la comunicació i coordinació per a garantir la fluïdesa i eficiència en el funcionament d'una empresa, així com la confidencialitat de la informació. Desenvolupen la seva a...
El secretari mèdic o secretària mèdica és el professional que brinda suport en la gestió administrativa, organitzativa i operativa en centres sanitaris. Aquests professionals treballen de cara al públic, reben els pacients, realitzen la recopilació de dades bàsiques com nom, número d'identificació p...
Els administratius i les administratives s'encarreguen d'executar diferents tipus de tràmits i gestions en empreses de tots els sectors. Mitjançant una gestió eficaç i eficient de la informació i comunicacions, el registre de documents o la realització de tràmits i factures, entre altres tasques, ga...
Els auxiliars administratius i les auxiliars administratives ajuden a mantenir el funcionament correcte i eficaç de les oficines i despatxos prestant suport en tasques administratives i d'informació, així com algunes operatives bàsiques de comptabilitat o d'altres àrees, seguint les directrius de l'...