Postgrau en Coolhunting. Disseny i Tendències Globals
1077 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació

Postgrau en Coolhunting. Disseny i Tendències Globals
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
Presencial
Barcelona
30 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
El Diploma de Postgrau en Coolhunting. Disseny i Tendències Globals s'imparteix d'octubre de 2013 a febrer del 2014 i es pot cursar individualment o bé realitzar el Màster en Recerca per al Disseny i la Innovació, que s'obté cursant els dos postgraus que el componen i té dues edicions:
5a edició. Octubre del 2013: el títol de Màster en Recerca per al Disseny i la Innovació s'obté cursant el Diploma de Postgrau en Coolhunting. Disseny i Tendències Globals, d'octubre del 2013 a febrer del 2014, i el Diploma de Postgrau en Innovació i Design Thinking, de març a juliol del 2014.
6a edició. Març del 2014: el títol de Màster en Recerca per al Disseny i la Innovació s'obté cursant el Diploma de Postgrau en Innovació i Design Thinking, de març a juliol del 2014, i el Diploma de Postgrau en Coolhunting. Disseny i Tendències Globals, d'octubre del 2014 a febrer del 2015.
5a edició. Octubre del 2013: el títol de Màster en Recerca per al Disseny i la Innovació s'obté cursant el Diploma de Postgrau en Coolhunting. Disseny i Tendències Globals, d'octubre del 2013 a febrer del 2014, i el Diploma de Postgrau en Innovació i Design Thinking, de març a juliol del 2014.
6a edició. Març del 2014: el títol de Màster en Recerca per al Disseny i la Innovació s'obté cursant el Diploma de Postgrau en Innovació i Design Thinking, de març a juliol del 2014, i el Diploma de Postgrau en Coolhunting. Disseny i Tendències Globals, d'octubre del 2014 a febrer del 2015.
Temari
Estructura
INTRODUCCIÓ I CONTEXT
Una benvinguda al món de les tendències, la terminologia i els conceptes que regeixen el sector.
METODOLOGIA I EINES DE RECERCA
Aquest mòdul ajuda a desenvolupar habilitats de recerca a perfils sense experiència en aquest camp i actualitza a aquelles persones que ja han dut a terme projectes d'investigació. Inclou etnografia, antropologia social, sociologia, investigació de mercat, Nethunting i altres àrees estratègiques de la recerca.
TENDÈNCIES DEL MÓN CONTEMPORANI
Presenta casos i iniciatives de professionals en actiu que confronten en la seva feina les tendències de diverses indústries i la Cultura Pop.
IMMERSIONS URBANES
Feina de camp realitzada en diferents ciutats per al desenvolupament d'habilitats perceptives i de recerca.
EINES DE BUSINESS
Permeten entendre les relacions entre tendències i negocis des de la perspectiva de clients i empreses. Facilita el diàleg investigador-client.
INTRODUCCIÓ AL DESIGN THINKING
Permet connectar les habilitats d?investigació amb esquemes de pensament col·laboratiu i innovador.
PROJECTE DE RECERCA
Tutelat per professors del programa i executius de les empreses vinculades amb el MIDI.
INTRODUCCIÓ I CONTEXT
Una benvinguda al món de les tendències, la terminologia i els conceptes que regeixen el sector.
METODOLOGIA I EINES DE RECERCA
Aquest mòdul ajuda a desenvolupar habilitats de recerca a perfils sense experiència en aquest camp i actualitza a aquelles persones que ja han dut a terme projectes d'investigació. Inclou etnografia, antropologia social, sociologia, investigació de mercat, Nethunting i altres àrees estratègiques de la recerca.
TENDÈNCIES DEL MÓN CONTEMPORANI
Presenta casos i iniciatives de professionals en actiu que confronten en la seva feina les tendències de diverses indústries i la Cultura Pop.
IMMERSIONS URBANES
Feina de camp realitzada en diferents ciutats per al desenvolupament d'habilitats perceptives i de recerca.
EINES DE BUSINESS
Permeten entendre les relacions entre tendències i negocis des de la perspectiva de clients i empreses. Facilita el diàleg investigador-client.
INTRODUCCIÓ AL DESIGN THINKING
Permet connectar les habilitats d?investigació amb esquemes de pensament col·laboratiu i innovador.
PROJECTE DE RECERCA
Tutelat per professors del programa i executius de les empreses vinculades amb el MIDI.
Destinataris
- Tots els professionals creatius interessats en complementar la seva formació professional amb eines de recerca i innovació.
- Empresaris i emprenedors interessats en explorar i crear nous sistemes de negoci i col·laboració.
- Enginyers, tecnòlegs i tècnics interessats en desenvolupar habilitats de creació i innovació.
- Professionals d'altres àrees interessats en innovar al seu sector
Requisits
Fer la preinscripció a través de la web d'ELISAVA
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà i anglès
Durada
Setembre 2014 - Febrer 2015
Objectius
Formar investigadors amb capacitat de creació i participació en processos d'innovació i desenvolupament, etc.
Titulació obtinguda
Diploma de Postgrau en Coolhunting. Disseny i Tendències Globals, títol expedit per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona.
Pràctiques
ELISAVA disposa d'una Borsa de pràctiques per els alumnes i disposen d'un Servei de Borsa de treball per els estudiants antics.
Preu
Consulteu el preu
Castellà: 4.600 euros. Anglès: 5.400 euros. Els membres de l'Associació d'Antics Alumnes de l'Escola gaudiran d'un 15% de rebaixa.
Borsa de treball
Sí
Professorat
Dirección: Jorge Hernán Rodríguez.
Lloc on s'imparteix el curs
ELISAVA Escola Superior de Disseny e Enginyeria de Barcelona (La Rambla 30-32)
Horari
dimarts, dimecres i divendres, de 17h a 21.15h
Postgrau en Coolhunting. Disseny i Tendències Globals
Elisava Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona
Campus i seus: Elisava Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona
Elisava Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona
La Rambla 30-32
08002
Barcelona