Diplomatura de postgrau en Disseny d?elements gràfics

Postgrau
Presencial
240 hores
3660 €

Descripció

La Diplomatura de postgrau en Disseny d'elements gràfics té per objectiu formar professionals en l'àmbit del disseny gràfic i la comunicació visual. En ell es tracten les especificitats del disseny gràfic tant pel que fa als objectius, l'anàlisi i la planificació, com els recursos i material o la gestió i direcció de projectes. S'aprofundeix en el coneixement dels recursos informàtics, la tipografia, les arts gràfiques, la gestió i la creació de projectes d'aplicacions i d'identitat. Està orientat tant a persones que tinguin coneixement en altres àmbits del disseny o de la comunicació, així com a persones que comptin amb experiència pràctica professional.

Temari

MÒDUL: RECURSOS DE DISSENY GRÀFIC

10 ECTS

Tipografia (40h)
Salvador Huertas
Introducció a l'arquitectura de la lletra, la composició tipogrà?ca, i l'anàlisi i valoració crítica de les lletres tipogràfiques.

Recursos Informàtics (40h)
Salvador Huertas
Familiarització amb l'ús del software (Illustrator, InDesign i Photoshop) propi del procés de disseny i producció grà?ca.

MÒDUL: GESTIÓ I PRODUCCIÓ EN EL PROCÉS DE DISSENY GRÀFIC

10 ECTS

Arts gràfiques (40h)
Lluc Massaguer
Estudi dels suports, processos i tècniques d'impressió, i aprenentatge de la preparació d'originals per a ser reproduïts. Coneixement de la relació professional que hi ha entre el dissenyador gràfic i l'impressor.

Anàlisi i gestió de projectes de disseny gràfic (40h)

Anna Llàcer
Estudi de les condicions de creació, producció, organització i gestió de projectes i processos de disseny gràfic, des del seu inici fins la seva entrega final.

MÒDUL: PROJECTES DE DISSENY GRÀFIC

10 ECTS

Projectes d'aplicacions gràfiques (40h)

Martí Ferré
Realització de projectes de disseny gràfic integrant els elements conceptuals, creatius i tècnics que comporta diferents tipus d'aplicacions gràfiques.

Projectes d'identitat gràfica (40h)

Xavier Alamany
Plantejament i concepció de projectes d'identitat corporativa com a fenomen de comunicació, que afecta a tots els formats de missatge que emet una empresa o institució.

Destinataris

  • Graduats superiors en Disseny, preferentment de producte i d'interiors
  • Llicenciats en Belles Arts
  • Llicenciats en Publicitat i Relacions Públiques
  • Llicenciats en Comunicació Audiovisual
  • Professional o acadèmic amb experiència acreditada

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà (català 5%)

Durada

240h presencials i 510h treball autònom de l?alumne

Titulació obtinguda

Diplomatura de postgrau Disseny d?elements gràfics per la UAB

Promocions

10% dte. exalumnes
Diplomatura de postgrau en Disseny d?elements gràfics
Eina, Escola de Disseny i Art (UAB)
Campus i seus: Eina, Escola de Disseny i Art (UAB)
Eina, Escola de Disseny i Art (UAB)
Passeig santa Eulàlia 25 08017 Barcelona
Cursos més populars
X