Descripció
Si el control de la llum resulta determinant en qualsevol tipus de fotografia, es torna imprescindible en el cas de la publicitària, el retrat i la moda.
La comprensió del poder expressiu i creatiu de la il·luminació assegura als fotògrafs la capacitat per adaptar-se a les necessitats de cada encàrrec amb garanties d'èxit.
Aquest curs està estructurat perquè el futur professional adquireixi uns coneixements fonamentals en les tècniques d'il·luminació d'estudi, que després pugui aplicar en publicitat, moda, retrat, fotografia científica, experimental ...
Per aconseguir aquest objectiu, la dinàmica del curs fomenta la participació dels estudiants, de manera que totes les classes pràctiques es plantegen com sessions de treball real. Així, es fan preses en exteriors i en estudis especialitzats i intervenen figures com el director d'art, l'estilista o els models.
Els alumnes tenen a la seva disposició platós i aules digitals per a la producció i la postproducció dels seus treballs, la qual cosa facilita l'experiència i la confiança necessàries per integrar-se en l'àmbit professional.
- Fotografia publicitària. 54 hores: 18 classes de 3h.
- Retrat. 30 hores: 10 classes de 3h.
- Moda. 54 hores: 18 classes de 3h.
- Gestió de treballs.
Classes teòriques: 138 hores: 46 classes de 3h.
Classes pràctiques: 72 hores: 24 classes de 3h.
Classes d'avaluació del projecte final. 3 hores.