Descripció

El Visual Merchandiser és molt més que un generador de vendes, ja que avui en dia les empreses volen proporcionar als clients una experiència de compra. Ell és l'encarregat d'utilitzar les tècniques i eines més efectives per arribar a al consumidor.

El marxandatge d'un espai comercial ha de ser capaç de comunicar la imatge de manera eficaç. La Col·locació del producte de forma estratègica, treballar el disseny utilitzant la creativitat i la creació d'atmosferes atractives contribueixen a una major i millor percepció de client.

Temari del curs

Els sentits del Visual Merchandiser
• Els 5 sentits a la venda d'un producte
• Funcions d'un visual merchandiser
• El Visual Marxandatge com a generador de vendes
• Anàlisi de la innovació en projectes retail
Nous espais comercials: tips
• Què busca el client avui?
• Les botigues de el futur: insígnia, taller, pop up store.
• Comunicació i Imatge corporativa
• Com crear un espai que vengui
Dissenys i estratègies en una botiga
• Gestió i creació de visuals estratègics
• Implantació d'espais en funció de les lleis de l'visual
• Ordenació i zonificació de l'espai
• Optimització del punt de venda
• Mobiliari i il·luminació
Producte i creativitat dins l'espai de venda
• Product i Fashion Placement: composicions visuals
• El Focus Point: reinterpretació del producte en l'espai
• Famílies de productes i venda creuada
• La importància de l'packaging
recorregut visual
• Visita d'una botiga insígnia (flagship store)
• Anàlisi de l'espai comercial: tècnica AVEC
• El punt de vista de l'consumidor
Casos pràctics i moments creatius
• Muntatge d'una Pop up Store a la nostra botiga pilot
• Improvisació i creativitat en directe
• Projectes de retail & visual Marxandatge
• Treball en equip
Veure més

Destinataris

Professionals de el comerç, màrqueting, interiorisme, moda, disseny i interessats sense coneixements previs.

Metodologia

Metodologia teoricopràctica.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Horari/Torn

De dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00 Divendres de 9:00 a 14:00.

Durada

Durada: De del 06 de juliol de 2020 el 10 de Juliol de 2020.

Objectius

El curs pretén:

• Apropar els alumnes a el món de l'retail analitzant les actuacions d'un visual merchandiser.

• Proporcionar una visió sobre les noves tendències en espais comercials.

• Ensenyar a gestionar un espai comercial des del disseny, la planificació i la rotació del producte

• Elaborar l'estratègia de comunicació de marca mitjançant cartelleria, focus point i decoracions.

• Analitzar les diferents tècniques d'animació utilitzades en el punt de venda.

Titulació obtinguda

Especialització en Visual Marxandatge: Estratègia d'Espai i Producte.

Promocions

Finançament a mida per a estudiants.

Preu

810 €
Preu: 810 euros (reserva de plaça inclosa).

Aquest import es divideix en:

Matrícula: 150 euros (Per reservar plaça).

Resta del curs: 410 euros.

Avantatges del curs

Més de 70 empreses Nacionals i Internacionals col·laboren amb Artidi. A través d'aquests convenis i la implicació i innovació de centre es permet als alumnes estar presents en empreses com INDITEX, Armani, Hugo Boss, Custo Barcelona, Cortefiel, Springfield, Nike, Adidas, H & M, C & A, IKEA, Conforama, Jack & Jones, Blanco, Diesel, Desigual, Mango, Corte Inglés, Coronel Tapioca, Tous, entre d'altres. Innovació + Aparadors reals + Botiga Pilot + tallers professionals + Excel·lència formativa + ÁRTIDIEMPLEO + Formació in company a primeres marques de retail + Col·laboradora de l'ICQP de la Generalitat de Catalunya + Creativitat + la major infraestructura d'Europa dedicada a aquesta formació ...

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs d'Especialització de Visual Marxandatge: Estratègia d'Espai i Producte

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs d'Especialització de Visual Marxandatge: Estratègia d'Espai i Producte