Curs d'Especialització de Visual Marxandatge: Estratègia d'Espai i Producte
1036 Persones estan visitant aquest curs
Preu 810 €
Sol·licita informació
Curs d'Especialització de Visual Marxandatge: Estratègia d'Espai i Producte
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
Presencial
Barcelona
Preu 810 €
Descripció
El Visual Merchandiser és molt més que un generador de vendes, ja que avui en dia les empreses volen proporcionar als clients una experiència de compra. Ell és l'encarregat d'utilitzar les tècniques i eines més efectives per arribar a al consumidor.
El marxandatge d'un espai comercial ha de ser capaç de comunicar la imatge de manera eficaç. La Col·locació del producte de forma estratègica, treballar el disseny utilitzant la creativitat i la creació d'atmosferes atractives contribueixen a una major i millor percepció de client.
El marxandatge d'un espai comercial ha de ser capaç de comunicar la imatge de manera eficaç. La Col·locació del producte de forma estratègica, treballar el disseny utilitzant la creativitat i la creació d'atmosferes atractives contribueixen a una major i millor percepció de client.
Temari
Els sentits del Visual Merchandiser
• Els 5 sentits a la venda d'un producte
• Funcions d'un visual merchandiser
• El Visual Marxandatge com a generador de vendes
• Anàlisi de la innovació en projectes retail
Nous espais comercials: tips
• Què busca el client avui?
• Les botigues de el futur: insígnia, taller, pop up store.
• Comunicació i Imatge corporativa
• Com crear un espai que vengui
Dissenys i estratègies en una botiga
• Gestió i creació de visuals estratègics
• Implantació d'espais en funció de les lleis de l'visual
• Ordenació i zonificació de l'espai
• Optimització del punt de venda
• Mobiliari i il·luminació
Producte i creativitat dins l'espai de venda
• Product i Fashion Placement: composicions visuals
• El Focus Point: reinterpretació del producte en l'espai
• Famílies de productes i venda creuada
• La importància de l'packaging
recorregut visual
• Visita d'una botiga insígnia (flagship store)
• Anàlisi de l'espai comercial: tècnica AVEC
• El punt de vista de l'consumidor
Casos pràctics i moments creatius
• Muntatge d'una Pop up Store a la nostra botiga pilot
• Improvisació i creativitat en directe
• Projectes de retail & visual Marxandatge
• Treball en equip
• Els 5 sentits a la venda d'un producte
• Funcions d'un visual merchandiser
• El Visual Marxandatge com a generador de vendes
• Anàlisi de la innovació en projectes retail
Nous espais comercials: tips
• Què busca el client avui?
• Les botigues de el futur: insígnia, taller, pop up store.
• Comunicació i Imatge corporativa
• Com crear un espai que vengui
Dissenys i estratègies en una botiga
• Gestió i creació de visuals estratègics
• Implantació d'espais en funció de les lleis de l'visual
• Ordenació i zonificació de l'espai
• Optimització del punt de venda
• Mobiliari i il·luminació
Producte i creativitat dins l'espai de venda
• Product i Fashion Placement: composicions visuals
• El Focus Point: reinterpretació del producte en l'espai
• Famílies de productes i venda creuada
• La importància de l'packaging
recorregut visual
• Visita d'una botiga insígnia (flagship store)
• Anàlisi de l'espai comercial: tècnica AVEC
• El punt de vista de l'consumidor
Casos pràctics i moments creatius
• Muntatge d'una Pop up Store a la nostra botiga pilot
• Improvisació i creativitat en directe
• Projectes de retail & visual Marxandatge
• Treball en equip
Destinataris
Professionals de el comerç, màrqueting, interiorisme, moda, disseny i interessats sense coneixements previs.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Metodologia teoricopràctica.
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà
Durada
Durada: De del 06 de juliol de 2020 el 10 de Juliol de 2020.
Objectius
El curs pretén:
• Apropar els alumnes a el món de l'retail analitzant les actuacions d'un visual merchandiser.
• Proporcionar una visió sobre les noves tendències en espais comercials.
• Ensenyar a gestionar un espai comercial des del disseny, la planificació i la rotació del producte
• Elaborar l'estratègia de comunicació de marca mitjançant cartelleria, focus point i decoracions.
• Analitzar les diferents tècniques d'animació utilitzades en el punt de venda.
• Apropar els alumnes a el món de l'retail analitzant les actuacions d'un visual merchandiser.
• Proporcionar una visió sobre les noves tendències en espais comercials.
• Ensenyar a gestionar un espai comercial des del disseny, la planificació i la rotació del producte
• Elaborar l'estratègia de comunicació de marca mitjançant cartelleria, focus point i decoracions.
• Analitzar les diferents tècniques d'animació utilitzades en el punt de venda.
Titulació obtinguda
Especialització en Visual Marxandatge: Estratègia d'Espai i Producte.
Promocions
Finançament a mida per a estudiants.
Preu
Preu 810 €
Preu: 810 euros (reserva de plaça inclosa).
Aquest import es divideix en:
Matrícula: 150 euros (Per reservar plaça).
Resta del curs: 410 euros.
Avantatges del curs
Més de 70 empreses Nacionals i Internacionals col·laboren amb Artidi. A través d'aquests convenis i la implicació i innovació de centre es permet als alumnes estar presents en empreses com INDITEX, Armani, Hugo Boss, Custo Barcelona, Cortefiel, Springfield, Nike, Adidas, H & M, C & A, IKEA, Conforama, Jack & Jones, Blanco, Diesel, Desigual, Mango, Corte Inglés, Coronel Tapioca, Tous, entre d'altres. Innovació + Aparadors reals + Botiga Pilot + tallers professionals + Excel·lència formativa + ÁRTIDIEMPLEO + Formació in company a primeres marques de retail + Col·laboradora de l'ICQP de la Generalitat de Catalunya + Creativitat + la major infraestructura d'Europa dedicada a aquesta formació ...
Professorat
L'equip docent està compost per professionals en actiu amb reconeixement professional nacional i internacional en diferents marques. Un equip que combina la formació amb la realitat empresarial. Jose Luis Martínez És Cofundador, director general i professor a ÀRTIDI. Expert en Enginyeria de la formació, Interiorisme, Màrqueting i Psicologia. Més de 25 anys de compromís professional. Coautor del programa de qualificacions professionals de l'ICQP, professor d'aparadorisme i visual marxandatge de l'professorat d'IES a l'ICE de la Universitat de Barcelona. Ponent a nivell internacional i formador d'aparadorisme i visual marxandatge per a l'àmbit empresarial. Mónica Ibáñez: Tècnic Superior en aparadorisme i visual merchandiser. Porta més de deu anys en el sector de l'aparadorisme i. el visual merchandising, ha treballat per a importants firmes nacionals i internacionals: Coronel Tapiocca, System Action o Trucco, desenvolupant la imatge de marca.
Horari
De dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00 Divendres de 9:00 a 14:00.
Curs d'Especialització de Visual Marxandatge: Estratègia d'Espai i Producte
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
Campus i seus: ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
C/ La /Llacuna 50
08005
Barcelona