Johan Cruyff Institute

Curs de Màrqueting Digital en l'Esport

Johan Cruyff Institute

Curs
On-line
3 Crèdits
640 €

Descripció

El repte que planteja el curs és el d'adquirir els coneixements i eines que possibilitin desenvolupar estratègies de màrqueting digital reals i eficaces per al posicionament, la difusió i la comercialització dels productes, serveis i marca que pugui oferir un projecte empresarial esportiu.

Temari del curs

El programa té 3 crèdits (ECTS), distribuïts en 5 setmanes. El curs es compon de diverses unitats didàctiques (UD) i cadascuna consta d'una prova d'avaluació continuada en la qual es treballa una part teòrica interactiva, complementada amb la resolució d'exercicis i casos pràctics.

CONTINGUTS
  • La revolució digital i el seu impacte en la indústria de l'esport.
  • Estratègia digital. Molt més que màrqueting.
  • Continguts i plataformes. El poder de les xarxes socials per crear fan engagement.
  • De la generació de contingut a la monetització.
  • El disseny d'un Pla de Màrqueting Digital. Com implementem el nostre Pla?

Competències per a les que et prepara el curs

Conèixer i aplicar els principis de la gestió de recursos humans.
Comprendre els aspectes culturals d'una plantilla.
Liderar el procés de gestió del canvi en una organització esportiva.
Ser eficaç en la teva comunicació.
Gestionar estratègicament els processos d'innovació.
Alinear els recursos, capacitats i habilitats per a posar en pràctica la innovació.

Destinataris

El programa va dirigit a aquells que desitgen completar la seva formació amb un curs especialitzat en màrqueting digital.



Aquest curs és adequat per a tu, si:

  • Ets un (ex) esportista que vol especialitzar-se en l'àmbit del màrqueting digital en l'esport.

  • Estàs treballant en una empresa i / o en un entorn esportiu i vols adquirir coneixements sobre el màrqueting digital en l'esport.



Requisits

Per realitzar aquest curs és recomanable tenir nocions de gestió i organització esportiva o haver desenvolupat una carrera com a esportista professional.

Metodologia

Aprenentatge 3.0: Diferents entorns d'aprenentatge i tecnologies.
World-class faculty: Interacció amb professorat expert i professionals del sector.
Eines col·laboratives, treballs en equip, comunicació i debat.
Sports-industry oriented: Aproximant la formació al sector empresarial de la indústria de l'esport.
Aprenentatge basat en l'experiència: Dissenyat per a la millora professional.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol i Anglès

Data Límit:

Inscripció oberta fins l'inici del curs.

Durada

5 setmanes. 3 ECTS (dedicació setmanal de 10 hores)
Inici: abril / novembre.

Objectius

L'objectiu és capacitar l'alumne per entendre i prendre decisions al voltant de la societat xarxa, posant èmfasi en el nou rol de l'individu i el paper que juguen les xarxes socials en el nou escenari del màrqueting digital i de la comunicació global. En acabar l'assignatura, l'estudiant serà capaç d'aportar valor a una estratègia digital integral entenent quins són els seus objectius i decidint cadascuna de les accions a dur a terme, justificant-les i sent capaç d'avaluar l'impacte d'aquestes decisions. L'estudiant haurà de, a través de 2 activitats realitzar una proposta de millora relacionada amb el Màrqueting Digital d'un club / esportista / empresa Esportiva.

Titulació obtinguda

Certificat del Curs de Màrqueting Digital en l'Esport de Johan Cruyff Institute.

Promocions

Condicions especials: Descompte per socis d'entitats vinculades.

Preu

640 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Màrqueting Digital en l'Esport

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs de Màrqueting Digital en l'Esport