Metodologia
Aprenentatge 3.0: Diferents entorns d'aprenentatge i tecnologies.
World-class faculty: Interacció amb professorat expert i professionals del sector.
Eines col·laboratives, treballs en equip, comunicació i debat.
Sports-industry oriented: Aproximant la formació al sector empresarial de la indústria de l'esport.
Aprenentatge basat en l'experiència: Dissenyat per a la millora professional.
Idiomes en què s'imparteix
Espanyol i Anglès
Data Límit:
Inscripció oberta fins l'inici del curs.
Durada
5 setmanes. 3 ECTS (dedicació setmanal de 10 hores)
Inici: abril / novembre.
Objectius
L'objectiu és capacitar l'alumne per entendre i prendre decisions al voltant de la societat xarxa, posant èmfasi en el nou rol de l'individu i el paper que juguen les xarxes socials en el nou escenari del màrqueting digital i de la comunicació global. En acabar l'assignatura, l'estudiant serà capaç d'aportar valor a una estratègia digital integral entenent quins són els seus objectius i decidint cadascuna de les accions a dur a terme, justificant-les i sent capaç d'avaluar l'impacte d'aquestes decisions. L'estudiant haurà de, a través de 2 activitats realitzar una proposta de millora relacionada amb el Màrqueting Digital d'un club / esportista / empresa Esportiva.
Titulació obtinguda
Certificat del Curs de Màrqueting Digital en l'Esport de Johan Cruyff Institute.
Promocions
Condicions especials: Descompte per socis d'entitats vinculades.
Preu
640 €