Descripció
MaterialTots els alumnes matriculats reben el material per a l'aprenentatge en format paper , així com un nom d'usuari i una clau d' accés al Campus Virtual sense cost addicional. D'aquesta manera , tindran la possibilitat de gaudir dels fòrums , documents d'interès, contactes amb estudiants de tot el món, etc .
Presentació de la documentació
- El material d'estudi està distribuït en 16 assignatures , segons una seqüència lògica d'aprenentatge .
- Enviament de la documentació
- El material s'envia de forma fragmentada al llarg de la durada del mateix .
Sistema d'AvaluacióL'avaluació del Programa s'efectua, seguint la filosofia de l'ensenyament a distància , mitjançant un mètode d'avaluació continuada . És requisit imprescindible per a l'obtenció del títol aprovar tots i cadascun dels exàmens per separat .
El procés a seguir consisteix en l'avaluació dels exercicis corresponents a cada part mitjançant el següent criteri :
- Valoració de cada assignatura
- La puntuació obtinguda en els exàmens , tipus test o tipus preguntes de desenvolupament , representa el 100% de la nota de cada assignatura , a excepció d'aquells que contemplin més exercicis pràctics , la contribució sobre la nota total es detallarà en el seu moment .
- Valoració de cada part
- La nota de l'examen final representarà el 20% de la puntuació i el 80 % restant serà la nota obtinguda per la ponderació de cada assignatura .
- Valoració del Projecte Final de Màster ( PFM )
- La puntuació obtinguda en el Projecte Final de Màster ( PFM ) representa el 100% de la nota d'aquesta part .
- Valoració del Màster
- La nota final es calcula en funció de la càrrega lectiva de cadascuna de les parts .
Programa acadèmic :
1 . Estructura i funció del cos humà
2 . Contextualització de l'activitat física i l'exercici en el marc de la salut
3 . Aspectes psicosocials de l'activitat física per a la salut
4 . Control i prescripció de l'activitat física
5 . L'activitat física per a la salut en diverses malalties
6 . Activitat física en nens i adolescents
7 . Activitat física en nens i adolescents
L'alumne haurà de realitzar una de les optatives segons les seves preferències :
Mòdul Optatiu 1
- Teoria i pràctica de l'entrenament
- planificació esportiva
- Psicologia de l'esport
- Cineantropometria
- Nutricion ydeporte
- Trastorns alimentaris en l'esport
- ajudes ergogèniques
- Tècniques de direcció d'equips d'esportius
Mòdul Optatiu 2
- Administració i direcció d'entitats esportives
- Direcció i planificació estratègica d'organitzacions esportives
- Màrqueting en l'esport . aplicacions
- Gestió estratègica de recursos humans
- Tècniques de direcció d'equips esportius
- Tècniques de direcció i lideratge en l'esport
- Societat de la informació i Esport
- Teoria i pràctica de l'entrenament
- Cineantropometria
Projecte final de Màster