INSA Business, Marketing & Communication School

Màster en Big Data Intelligence

INSA Business, Marketing & Communication School

Màster
Presencial
1 Anys
  • Barcelona
3.300 €

Descripció

L'analítica de dades s'ha convertit en un element clau per a la generació de valor en empreses i organitzacions de tota mena. Ens trobem en la transició cap a un nou model socioeconòmic en el qual les dades de tota mena ocupen el lloc central en els processos productius, i les empreses reclamen professionals que siguin capaços d'afrontar els reptes que suposa aquest nou context.

En aquest entorn, i des d'un enfocament completament pràctic, el temari del curs cobreix les disciplines principals que conformen un projecte d'analítica de dades a l'escenari Big Data: la definició d'objectius i indicadors associats, la identificació, captura i pre-processament de dades heterogenis d'alt valor afegit, la implementació de models analítics en entorns distribuïts i altament escalables i la visualització de dades.

Temari del curs

Mòdul 1: Anàlisi Descriptiu Per a què volem analitzar les dades ? Quines dades necessitem ?
Mòdul 2: Construcció del repositori d'anàlisi. Com guardar la informació.
Mòdul 3: Definició i creació de variables . Per on començar a analitzar .
Mòdul 4: Representació gràfica de variables . Què i com mesurar resultats .
Mòdul 5: Definició d'indicadors i validació de resultats . Quantitat de dades per analitzar .
Mòdul 6 :Mineria de Dades. Podem reduir el nombre de variables per a anàlisis. Relacions entre esdeveniments / relacions ocultes . Agrupació d'usuaris i / o productes . Previsions de comportament . Aplicació d'Anàlisi a l'entorn 2.0 .
Mòdul 7: Big Data . Gestió estratègica de flux de dades . Generació de valor econòmic a través de la captura i anàlisi de dades . Vida útil de les dades. Millora competitiva i Atenció al client . Rendiment, segmentació i automatització.
Veure més

Destinataris

Nous llicenciats i professionals que desitgin ampliar els seus horitzons laborals.

Professionals amb experiència que vulguin assumir noves competències i responsabilitats, així com tenir un reconeixement.

Empreses que busquin especialització del seu personal.

Titulats en Formació Professional Grau Mitjà o de Grau Superior que busquen una preparació pràctica per entrar al món laboral.

Veure més

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol

Tipus d'avaluació

El sistema d'avaluació del programa està compost per l'assistència a les sessions , una avaluació parcial a meitat del curs i l'elaboració i presentació del projecte final.

Horari/Torn

Dimarts i Dijous de 19:00 a 21:30

Durada

Inici: febrer
Durada: 1 any acadèmic (Febrer a febrer)

Objetius

L'objectiu és que l'estudiant obtingui un coneixement concret i aplicat que li permeti emprendre amb seguretat un projecte d'analítica de dades en entorns Big Data:

- Conèixer el model socioeconòmic que defineix el fenomen Big Data.

- Conèixer l'ecosistema de dades actual i definir estratègies de valorització de dades.

- Definir un projecte d'analítica de dades amb un enfocament de negoci (objectius, indicadors, impacte).

- Conèixer les fases de treball i activitats en què es divideix un projecte Big Data Analytics.

- Identificar les tipologies de dades i les seves característiques, les principals fonts de dades existents i les tècniques de consum i pre-processat de dades per a cadascuna d'elles.

- Conèixer els conceptes bàsics de l'estadística, el Data Mining i el Machine Learning i ser capaç de definir models analítics que els utilitzin.

- Conèixer els principis de l'arquitectura distribuïda i els principals components tecnològics que conformen un sistema Big Data Analytics.

- Conèixer els conceptes clau de la visualització d'informació heterogènia (numèrica, geoespacial ...).

- Conèixer i practicar amb les principals eines que s'utilitzen per a cadascuna de les activitats definides.

- Completar un projecte pilot de Big Data Analytics que permeti exercitar les capacitats adquirides en el curs.

Titulació obtinguda

Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació del programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida , l'alumne / a obtindrà el títol de Màster en Big Data & Data Intelligence de INSA Business , Marketing & Communication School.

Perspectives laborals

- Data Management
- Director estratègic
- Analista de dades
- Data Scientist
- Data Engineer

Preu

3.300 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Big Data Intelligence

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Big Data Intelligence