Màster de Formació Permanent en Direcció Comercial

Informació del curs
Descripció
Temari
- Fonaments del Màrqueting i la seva Evolució
- Estratègies de Màrqueting
- Determinants del Màrqueting
- Màrqueting Mix: Integració de Canals Tradicionals i Digitals
- Desenvolupament de Producte i Experiència del Client
- Distribució comercial i canal de distribució
- Comunicació
- Els nous reptes de la Direcció comercial
- Planificació Comercial: Anàlisi de Dades i Business Intelligence
- Fonaments estratègics comercials
- Organització Comercial
- Previsió de vendes amb anàlisi predictiva
- Gestió de clients estratègics amb CRM
- Introducció a l'exportació
- Selecció de la xarxa de vendes
- Capacitació Digital per a Equips de Vendes
- Direcció, lideratge i motivació
- Seguiment i avaluació de la xarxa de vendes
- Sistemes de Retribució Intel·ligents per a Equips de Vendes
- CRM en la direcció d'equips comercials
- Psicologia de la Venda: Insights del Comportament del Consumidor
- La comunicació persuasiva
- Processos comercials i models de venda
- Mètodes de venda. La metodologia de la venda consultiva
- Models de desenvolupament comercial B2C i B2B
- Evolució de la Visita Comercial: Presencial, Virtual i Mixta
- Escenaris i canals de venda consultiva
- Productivitat i Eficiència: Eines digitals per a venedors
- Optimització de Zones i Rutes amb Tecnologia Geoespacial
- L'activitat comercial: funcions i tasques del venedor
- Organització Comercial Flexible en Entorns Canviants
- Planificació Comercial amb Business Intelligence
- Pla d'acció del venedor i gestió de KPI
- Fonaments de l'anàlisi economicofinancera i la visualització de dades
- Instruments d'anàlisi patrimonial i de rendiments de l'empresa
- Anàlisi dels estats i resultats financers
- Criteris de selecció d'inversions i estratègies d'optimització de capital
- Gestió de la salut financera i comercial: descomptes, morositat i terminis de pagament
- Control pressupostaris: gestió del quadre de comandament integral (Power BI)
- Autodiagnòstic
- Delegació
- Resolució de conflictes
- Negociació
- Lideratge
- Gestió d'equips
- Inspirar i motivar
- Avaluació
Destinataris
Requisits
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Campus virtual
Estimula el contacte entre els assistents al programa, tant alumnes com docents, la qual cosa assegura un entorn comunicatiu fluid en tots els nivells. L'experiència d'EAE en aquest terreny indica que la comunitat digital formada al seu campus virtual incentiva el debat d'idees i casos basats en les diferents experiències personals, la qual cosa el converteix en un espai obert al debat de temes del programa o d'actualitat. A més, el model de campus virtual permet una gran flexibilitat per a actualitzar i ampliar la informació, de manera que la informació i continguts estan sempre actualitzats.
Mòduls en línia
L'alumne té accés a mòduls sobre d'altres àrees d'estudi no inclosos en el programa, que posem a la seva disposició a causa de la seva importància, actualit
Objectius
Titulació obtinguda
Un cop que l'alumne ha finalitzat amb èxit el Màster obté dos títols, un diploma d'EAE Business School i un Màster de Formació Permanent de la Universitat de Barcelona-IL3.
Promocions
- Finançament sense interessos: per a facilitar l'accés a una formació superior de qualitat a totes les persones interessades a millorar el seu futur professional.
- Programa de beques: a més, l'alumne/a pot optar a una de les beques especialitzades del Programa Beques de EAE Business School, segons les necessitats de cada persona.
Avantatges del curs
Beneficis Alumni: Alumni és una idea que reuneix alumnes, professors i comunitat empresarial per fomentar la formació contínua, el desenvolupament professional i el networking. Alumnes i antics alumnes d'EAE poden assistir als esdeveniments organitzats per Alumni. Ja són més de 74.000 els que disposen d'aquest servei.
Pràctiques en empreses: Per fer pràctiques laborals es poden trobar sol·licituds en la borsa d'ocupació de l'escola. Si l'interessat troba alguna vacant que no figura a la borsa, o si té interès per alguna empresa en concret, també es pot obrir conveni.
Carreres professionals: EAE té un Servei de carreres professionals per ajudar l'alumne a assolir els seus objectius professionals. Es tracta d'un equip que té el propòsit d'orientar els alumnes en la postulació a llocs laborals, així com en la superació de cadascuna de les fases d