Descripció
La publicitat i la moda no són meres activitats comercials, sinó que són fenòmens socials que es manifesten a través de la imatge, de manera que la rellevància del fotògraf en aquests àmbits resulta primordial.
Però les marques publicitàries i les de moda no les conformen els productes, sinó que són la suma d'un conjunt d'idees i valors, de manera que, més enllà de la tècnica per fotografiar a la perfecció a una model, un producte o un personatge per a una campanya de publicitat, una revista o un editorial de moda, l'èxit del fotògraf depèn de la seva capacitat per crear un univers que sigui capaç de transmetre aquesta il·lusió d'una forma única que atregui i sedueixi al consumidor.
No n'hi ha prou de tenir els coneixements per desenvolupar amb rigor professional aquesta tasca, sinó que cal saber treballar amb altres professionals del medi i estar format per exercir la funció de director d'art, i fins i tot de director creatiu, per convertir-se en el professional imprescindible en aquest propòsit de creació de valor.
Mòdul 1. El Bodegón Publicitari
Mòdul 2. Fotografia de Beauty i de Producte en Moda
Mòdul 3. Campanyes de Moda i Editorials
Mòdul 4. Campanya Publicitària
Mòdul 5. El Fotògraf com a Director d'Art
Mòdul 6. Direcció Creativa en Fotografia de Moda
Mòdul 7. Formació i Orientació Laboral (FOL)
Mòdul 8. Treball Final de Màster (TFM)