Màster Universitari en Lingüística Aplicada a l'Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera
1083 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Informa't sobre les condicions
Sol·licita informació
Màster Universitari en Lingüística Aplicada a l'Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster oficial
Oficial / homologat
On-line | Distància
24 mesos
Consulteu el preu
Descripció
La Universitat Europea de l'Atlàntic ofereix amb el patrocini de la Fundació Universitària Iberoamericana (FUNIBER) el Màster Universitari en Lingüística Aplicada a l'Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera (MLAEILE), que pretén donar resposta a aquesta realitat ia les necessitats formatives actuals dels professors . Aquest màster ha estat aprovat d'acord amb els criteris de convergència de Bolonya i compta amb el reconeixement oficial de tots els països de la Unió Europea. Atès l'estatus de llengua de comunicació internacional que l'anglès ocupa al món, és un deure oferir una formació de qualitat per al desenvolupament d'aquells professionals que es dediquen al seu ensenyament.
Així mateix, s'ha desenvolupat un programa en el qual preval l'autonomia en l'aprenentatge sense descuidar una interacció constant, flexible i ajustada a les necessitats dels professors en formació. Per aquest motiu, els materials que s'ofereixen s'han elaborat per a ser utilitzats a través d'Internet en una interfície dissenyat a aquest efecte. Aquest tipus de formació se centra en una interacció virtual a través de canals com el correu electrònic, els fòrums, el xat, etc.
La Fundació Universitària Iberoamericana (FUNIBER) destina periòdicament una partida econòmica amb caràcter extraordinari per a Beques en Formació FUNIBER, el qual permet patrocinar aquest programa.
Així mateix, s'ha desenvolupat un programa en el qual preval l'autonomia en l'aprenentatge sense descuidar una interacció constant, flexible i ajustada a les necessitats dels professors en formació. Per aquest motiu, els materials que s'ofereixen s'han elaborat per a ser utilitzats a través d'Internet en una interfície dissenyat a aquest efecte. Aquest tipus de formació se centra en una interacció virtual a través de canals com el correu electrònic, els fòrums, el xat, etc.
La Fundació Universitària Iberoamericana (FUNIBER) destina periòdicament una partida econòmica amb caràcter extraordinari per a Beques en Formació FUNIBER, el qual permet patrocinar aquest programa.
Temari
1ra Part: fase prèvia
1.1 Methodological Aproaches
1.2 Classroom Management - Tecniques and Reflections
1.3 Second Language Acquisition
1.4 Individual Factors in the learner 's development
1.5 Content & Language Integrated Learning
1.6 Materials and Resources in EFL - design, creation, adaptation and evaluation
2a Part: fase oficial
A.- Applied Linguistics in Language Teaching
A.1 Approaches to Language in the Classroom
A.2 Observation and Research in the Language Classroom
A.3 Learning Strategies
A.4 Assessment and Testing in the Classroom
A.5 English in the Community
B.- Teaching English as a Foreign Language
B.1 Developing Language Skills in the Classroom
B.2 Teaching English through Translation
B.3 Tasks & Projects
B.4 Teaching Pronunciation
B.5 Curriculum and Course Design - Principles and Practice
B.6 Computer Assisted Language Learning
C.- Memòria i Pràctiques Professionals
C.1 Pràctiques professionals
C.2 Memòria de Màster
1.1 Methodological Aproaches
1.2 Classroom Management - Tecniques and Reflections
1.3 Second Language Acquisition
1.4 Individual Factors in the learner 's development
1.5 Content & Language Integrated Learning
1.6 Materials and Resources in EFL - design, creation, adaptation and evaluation
2a Part: fase oficial
A.- Applied Linguistics in Language Teaching
A.1 Approaches to Language in the Classroom
A.2 Observation and Research in the Language Classroom
A.3 Learning Strategies
A.4 Assessment and Testing in the Classroom
A.5 English in the Community
B.- Teaching English as a Foreign Language
B.1 Developing Language Skills in the Classroom
B.2 Teaching English through Translation
B.3 Tasks & Projects
B.4 Teaching Pronunciation
B.5 Curriculum and Course Design - Principles and Practice
B.6 Computer Assisted Language Learning
C.- Memòria i Pràctiques Professionals
C.1 Pràctiques professionals
C.2 Memòria de Màster
Destinataris
Aquests estudis de màster van dirigits a aquells estudiants que, havent adquirit uns coneixements que es corresponen al nivell prototípic dels graus, aspiren a millorar-los per mitjà d'una formació avançada que els proporcioni bases i oportunitats per al desenvolupament i / o l'aplicació d'idees .
Gràcies a la modalitat d'impartició triada (íntegrament virtual), aquest Programa acollirà alumnes procedents no només del sistema universitari espanyol, sinó també d'altres països que experimenten actualment una creixent demanda formativa en l'àmbit de l'ensenyament de l'anglès (bàsicament Llatinoamèrica, a més d'Europa i els Estats Units).
Gràcies a la modalitat d'impartició triada (íntegrament virtual), aquest Programa acollirà alumnes procedents no només del sistema universitari espanyol, sinó també d'altres països que experimenten actualment una creixent demanda formativa en l'àmbit de l'ensenyament de l'anglès (bàsicament Llatinoamèrica, a més d'Europa i els Estats Units).
Requisits
Requisits Lingüístics: Acreditar un domini suficient de l'anglès com a llengua estrangera vehicular en l'àmbit acadèmic. Dit domini es reconeixerà als qui presentin el Títol Superior de E.O.I., el títol de Proficiency de la Universitat de Cambridge o d'algun assimilable a judici del Departament de Filologia Anglesa de la Universitat Europea de l'Atlàntic.
Els aspirants hauran d'acreditar coneixements avançats, a nivell de postgrau, en el camp acadèmic propi del màster; i molt particularment en els següents àmbits: adquisició de segones llengües, factors individuals en l'aprenentatge, creació i avaluació de materials i recursos didàctics, bases metodològiques i maneres de conduir l'aula.
Si els aspirants no poden acreditar coneixements en aquestes àrees, hauran de realitzar un curs de capacitació que s'ofereix en el mateix programa.
Els aspirants hauran d'acreditar coneixements avançats, a nivell de postgrau, en el camp acadèmic propi del màster; i molt particularment en els següents àmbits: adquisició de segones llengües, factors individuals en l'aprenentatge, creació i avaluació de materials i recursos didàctics, bases metodològiques i maneres de conduir l'aula.
Si els aspirants no poden acreditar coneixements en aquestes àrees, hauran de realitzar un curs de capacitació que s'ofereix en el mateix programa.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Objectius
Formar els estudiants perquè apliquin els seus coneixements lingüístics sobre la llengua anglesa al camp pràctic del seu ensenyament com a llengua estrangera.
Relacionar competències professionals i lingüístiques per mitjà de la incidència en la didàctica de la llengua anglesa.
Capacitar els estudiants per projectar la seva formació avançada cap a noves formes de comunicació, intervenció social i generació de coneixement.
Incrementar la seva capacitat de reflexió sobre el paper que exerceix la llengua anglesa com a vehicle de comunicació internacional en el panorama multicultural i plurilingüe del nostre temps.
Iniciar els estudiants en tasques de recerca en l'àmbit de les llengües, amb especial incidència en el món anglosaxó, potenciant la seva capacitat per dur a terme una tasca autònoma de recerca mitjançant la realització tutelada de cursos específics i d'una Memòria de Màster.
Relacionar competències professionals i lingüístiques per mitjà de la incidència en la didàctica de la llengua anglesa.
Capacitar els estudiants per projectar la seva formació avançada cap a noves formes de comunicació, intervenció social i generació de coneixement.
Incrementar la seva capacitat de reflexió sobre el paper que exerceix la llengua anglesa com a vehicle de comunicació internacional en el panorama multicultural i plurilingüe del nostre temps.
Iniciar els estudiants en tasques de recerca en l'àmbit de les llengües, amb especial incidència en el món anglosaxó, potenciant la seva capacitat per dur a terme una tasca autònoma de recerca mitjançant la realització tutelada de cursos específics i d'una Memòria de Màster.
Promocions
La Fundació Universitària Iberoamericana (FUNIBER) destina periòdicament una partida econòmica amb caràcter extraordinari per a Beques en Formació FUNIBER.
Per sol·licitar-la, s'ha de completar el formulari de sol·licitud d'informació que apareix al web de FUNIBER o comunicar-se directament amb la seu de la fundació al seu país que li informarà si cal aportar alguna informació addicional.
Un cop es rebi la documentació, el Comitè Avaluador d'examinar la idoneïtat de la seva candidatura per a la concessió d'un ajut econòmic, en forma de Beca en Formació FUNIBER.
Per sol·licitar-la, s'ha de completar el formulari de sol·licitud d'informació que apareix al web de FUNIBER o comunicar-se directament amb la seu de la fundació al seu país que li informarà si cal aportar alguna informació addicional.
Un cop es rebi la documentació, el Comitè Avaluador d'examinar la idoneïtat de la seva candidatura per a la concessió d'un ajut econòmic, en forma de Beca en Formació FUNIBER.
Màster Universitari en Lingüística Aplicada a l'Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera
Fundación Universitaria Iberoamericana FUNIBER
Campus i seus: Fundación Universitaria Iberoamericana FUNIBER
Fundación Universitaria Iberoamericana FUNIBER
Paseo Garcia Faria 29
08005
Barcelona