900 293 573

Màster en Marketing Digital & e-Commerce Full Time

Més de 10.000 €
Sol·licita informació
EAE Business School Barcelona
Màster en Marketing Digital & e-Commerce Full Time
Sol·licita informació
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Més de 10.000 €

Descripció

Impulsa la innovació en màrqueting digital i accelera el creixement empresarial
Els canals digitals han esdevingut el motor principal del desenvolupament de les empreses. En aquest context canviant, el growth hacking i la digitalització són fonamentals per sobresortir en un mercat competitiu. El Màster en Màrqueting Digital i Growth Hacking d'EAE Barcelona ofereix formació avançada en àrees clau com a màrqueting de continguts, optimització de cerca (SEO/SEM) i anàlisi de dades, preparant-te per optimitzar campanyes i liderar projectes digitals.
Aquest programa s'enfoca a crear estratègies innovadores que integren l'experiència de l'usuari, el comerç electrònic i els marketplaces. L'orientació pragmàtica del programa, basada en projectes reals, et permetrà aplicar allò que s'ha après des del primer dia, garantint que obtinguis competències pràctiques i acords amb les demandes actuals del mercat digital.
¡Estudia en un ambient internacional i canviant, destacant com un líder en màrqueting digital i estratègies de creixement!.

Temari

Fonaments de Màrqueting Online i E-Commerce
Introducció a l'Entorn Digital i Eixos del Màrqueting Online
  • Màrqueting estratègic i operatiu
  • Àrees d'actuació del màrqueting en línia
  • Elecció del criteri estratègic
  • Lean start-up
  • Entorns B2C i B2B
  • El consumidor en línia
Aspectes Clau de l'E-Commerce
  • Informació per a la presa de decisions de màrqueting
  • Disseny d'estudis de mercat
  • Anàlisi quantitatiu i qualitatiu
  • La investigació de mercats en línia
  • Models de segmentació en línia
Campanyes de Social Media & Social Selling
  • L'ecosistema digital (esquema POESM)
  • Eines Martech
  • La publicitat en línia (Formats de Display, Programàtica, Afiliació, Native, Mobile Ads...)
  • UX i disseny centrat en lusuari
  • UX Mobile
Planificació de Màrqueting Digital
Màrqueting a Cercadors, Ads & Marketplaces
  • MKT de cercadors SEO / SEM
  • Social Media Marketing (canals socials de marca, Social Media Plan i Community Management, l'analítica social)
Màrqueting Automation i de Resultats
  • Inbound MKT i E-mail màrqueting
  • Estratègies de fidelització en línia
  • Màrqueting mòbil i App Store Optimization (ASO)
  • Mobile Engagement & Mobile Automation
Disseny i Operativa d'un E-Commerce
Plataformes Tecnològiques de Venda Online
  • Creació de producte digital
  • Definir un customer journey
  • Eines SaaS, PaaS i OpenSource
Gestió de Clients, Logística i Operacions
  • Diferències entre CRM i MKT relacional
  • Social CRM (SCRM)
  • Atenció i fidelització al client (responsabilitat social empresarial i formació del personal)
  • Logística, gestió d´estoc, picking, handling, packing, shipping
Anàlisi Digital
  • Introducció a analítica web
  • Benchmarking online
  • Google Analytics i altres eines danàlisi
  • Impacte Financer de les Decisions Estratègiques
Impacte financer de les decisions estratègiques
  • Anàlisi d'estats financers
  • Anàlisi de costos
  • Gestió de pressupostos
  • Anàlisi de projectes dinversió
  • Desafiaments de la nova economia 4.0
TFM

Destinataris

Perfil de l'alumnat:
  • 2 anys d'experiència mitjana
  • 79% de participants internacionals
  • 13 nacionalitats

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Full time.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol i anglès.

Durada

Durada: 10 mesos, 60 crèdits ECTS. Inici: octubre 2025.

Titulació obtinguda

Doble titulació EAE i UdL: Títol propi de Màster de Formació Permanent en Màrqueting Digital & Growth Hacking per EAE Business School. Títol propi de Màster de Formació Permanent en Màrqueting Digital & Growth Hacking per la Universitat de Lleida (UdL).

Perspectives laborals

Els alumnes del Màster en Màrqueting Digital & Growth Hacking d'EAE Barcelona destaquen com a líders en empreses referents a nivell global com ara: SAP, Grup Planeta, Glovo, CaixaBank, HP o Beko.

Promocions

Descomptes especials convocatòria octubre 2025.

Avantatges del curs

Key Points:
IA per a Màrqueting
A través de la intel·ligència artificial aplicaràs millores a l'eficàcia i l'eficiència de les campanyes, augmentaràs el ROI i la satisfacció del client a través de dades sobre l'audiència i automatitzaràs la gestió de RRSS i l'optimització de motors de cerca.
Certificacions Google i altres eines
Et prepararàs per poder presentar-te a les certificacions de Google AdWords o Google Analytics. Desenvoluparàs a més el teu propi projecte en plataformes d'E-Commerce com ara PrestaShop o Shopify.
Growth Funnel & UX
Guiaràs els usuaris a les diferents etapes del procés de conversió (adquisició, activació, retenció i monetització), optimitzant l'experiència d'usuari per augmentar el creixement i maximitzar el ROI.

Borsa de treball

Empleabilitat: Al Career Development Center i Hub d'Emprenedoria, rebràs assessorament personalitzat i formació a mida per potenciar la teva empleabilitat.

Horari

De dilluns a dijous i dos divendres al mes en horari intensiu de matí.
Màster en Marketing Digital & e-Commerce Full Time
EAE Business School Barcelona
Campus i seus: EAE Business School Barcelona
EAE Business School Barcelona
C/ Aragón, 55 08015 Barcelona
Sol·licita informació
X