EAE Business School

Màster en Màrqueting online i comerç electrònic

EAE Business School

Màster
Presencial
70 Crèdits
  • Barcelona
14.000 €

Descripció


La tecnologia i el nou ecosistema digital, sobretot Internet i les xarxes socials, han canviat la manera com ens informem i vam comprar com a consumidors, així com la manera de comunicar-nos i relacionar-nos amb els nostres clients. Els principals factors que expliquen aquest canvi són:

Internet és un mitjà de comunicació massiu, bidireccional i utilitzat a tot el món.

El protocol d'Internet permet ser suportat per múltiples dispositius: TV, smartphones, tablets, ordinadors i fins i tot electrodomèstics.

Internet permet mesurar els resultats de qualsevol campanya o acció que realitzem.

Internet facilita acabar la transacció dins del mateix mitjà de comunicació.

Internet suposa la ruptura amb els models tradicionals de distribució, ja que ens permet prescindir de la cadena de distribució i establir un contacte 100% directe.

Finalment, tendències com la realitat virtual aplicada a l'usuari, Big Data o els desenvolupaments en Iot (Internet of Things) ens presenten un món summament canviant, on la onmicanalidad i la ruptura de la barrera entre l'online i l'offline és més patent.

El Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic està dissenyat per formar professionals del Màrqueting que sàpiguen incorporar nous canals, mitjans i llenguatges en la seva estratègia comercial i de relació amb el client. Per a això, s'abordaran diferents tècniques, eines i competències específiques de l'entorn digital, incloent l'anàlisi de resultats que garanteixi el retorn de les inversions en aquestes accions. Així, partint d'un enfocament pròxim a la planificació de projectes, es cobriran tots els aspectes clau que permetin desenvolupar estratègies de comunicació, relació i vendes digitals d'èxit.



Veure més

Temari del curs

Mòdul 1 - Fonaments del màrqueting en línia i comerç electrònic
• Introducció a l'entorn digital i eixos del màrqueting en línia
• Introducció al comerç electrònic

Mòdul 2 - Planificació de màrqueting en línia
• Màrqueting de cercadors i publicitat
• Màrqueting de resultats
• Social mitjana màrqueting

Mòdul 3 Planificació de màrqueting en línia
• Disseny d'una botiga virtual
• Gestió de clients, logística i normatives

Mòdul 4 -Projecte de negoci online i indicadors
• Anàlisi de resultats

Mòdul 5 - Treball de fi de màster
• Treball de fi de màster
• Minor

Prova d'accés

L'objectiu fonamental del nostre procés d'admissió és assegurar la idoneïtat dels candidats, a través d'sutrayectoria professional i currículum acadèmic.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà.

Durada

Convocatòria oberta Barcelona: octubre.
Convocatòria oberta Madrid: abril i octubre.

Objetius

• Estratègies en línia: Formar professionals especialistes en el disseny d'estratègies de comunicació, comercialització, captació i fidelització en entorns en línia.

• Mobilitat del consumidor: Dominar la influència de la mobilitat en el comportament de l'usuari / consumidor.

• Planificació digital: Conèixer les claus de la planificació digital, a més de les estratègies d'èxit i adaptació de l'empresa al nou ecosistema.

• Mesura, anàlisi i optimització: Aprofundir en les eines específiques de mesurament i optimització de resultats en un negoci de comerç electrònic.

• Comerç electrònic: Desenvolupar les habilitats necessàries per dominar estratègies i tècniques de planificació, disseny, implementació i gestió de les principals plataformes de comerç electrònic.

• E-logística: Fixar les bases per a la creació d'estratègies i sistemes eficaços en la gestió de serveis integrals de logística i servei al client en entorns de comerç electrònic B2C i B2B.

Titulació obtinguda

Titulació obtinguda:
El participant que completi amb èxit el programa obtindrà el títol de Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital per EAE Business School i la titulació de la Universidad Rey Juan Carlos (Campus Madrid).

Perspectives laborals

Digital Project Manager Director de Màrqueting Digital Director d'ecommerce Responsable de SEO Responsable de SEM Brand Digital Manager Content Manager Content Curator Gestor de Comunicació Digital Community Manager

Promocions

EAE ofereix condicions especials de finançament, beques per a màster i ajudes per als candidats admesos als programes d'EAE.

Preu

14.000 €

Estades a l'estranger


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting online i comerç electrònic

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Màrqueting online i comerç electrònic