Màster en Visual Marxandatge i Aparadorisme
1081 Persones estan visitant aquest curs
entre 2.500 € i 5.000 €
Sol·licita informació
Màster en Visual Marxandatge i Aparadorisme
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
entre 2.500 € i 5.000 €
Descripció
El Màster de Visual Marxandatge i Aparadorisme et prepara per ser un professional capaç de desenvolupar projectes globals relacionats amb la venda en espais comercials. El programa formatiu et dóna les eines per millorar les teves habilitats, actituds i aptituds professionals, així com les capacitats tècniques i teòriques.
El perfil professional del visual merchandising i aparadorisme és de gran importància per a les empreses ja que és el responsable de la imatge i el posicionament visual de la marca, des de la creació de l'aparador, distribució i implantació del producte, l'ambientació, l'atmosfera de l'espai a les estratègies i accions de màrqueting en el punt de venda. A més és capaç de desenvolupar projectes d'arquitectura efímera, estands, escenografies, museologia, així com la gestió d'esdeveniments.
Ártidi forma professionals apassionats, creatius i capaços de canviar la percepció del consumidor buscant la innovació per aconseguir el posicionament de la marca i un augment de les vendes.
El màster és un curs exclusiu de Ártidi i consta d'una titulació pròpia amb competències nacionals i internacionals reconeguda per ASEMAIC, ACAP i TrendsSchool.
A més, ha servit per establir les bases de la qualificació professional d'Implantació d'espais comercials definida per l'Institut Català de les Qualificacions Professionals de la Generalitat de Catalunya (ICQP).
El Màster de Visual Marxandatge i Aparadorisme té una durada de 415 hores, s'estructura en 4 mòduls formatius i un projecte final en què es combina la teoria amb la pràctica. Cadascun d'aquests mòduls incorpora un percentatge d'hores destinades a l'ampliació de coneixements complementaris (CACC) que valora el treball dels estudiants en cada un dels projectes realitzats.
El perfil professional del visual merchandising i aparadorisme és de gran importància per a les empreses ja que és el responsable de la imatge i el posicionament visual de la marca, des de la creació de l'aparador, distribució i implantació del producte, l'ambientació, l'atmosfera de l'espai a les estratègies i accions de màrqueting en el punt de venda. A més és capaç de desenvolupar projectes d'arquitectura efímera, estands, escenografies, museologia, així com la gestió d'esdeveniments.
Ártidi forma professionals apassionats, creatius i capaços de canviar la percepció del consumidor buscant la innovació per aconseguir el posicionament de la marca i un augment de les vendes.
El màster és un curs exclusiu de Ártidi i consta d'una titulació pròpia amb competències nacionals i internacionals reconeguda per ASEMAIC, ACAP i TrendsSchool.
A més, ha servit per establir les bases de la qualificació professional d'Implantació d'espais comercials definida per l'Institut Català de les Qualificacions Professionals de la Generalitat de Catalunya (ICQP).
El Màster de Visual Marxandatge i Aparadorisme té una durada de 415 hores, s'estructura en 4 mòduls formatius i un projecte final en què es combina la teoria amb la pràctica. Cadascun d'aquests mòduls incorpora un percentatge d'hores destinades a l'ampliació de coneixements complementaris (CACC) que valora el treball dels estudiants en cada un dels projectes realitzats.
Temari
• Mòdul formatiu I: visual marxandatge estratègic.
• Mòdul formatiu II: aparadorisme estratègic.
• Mòdul formatiu III: trade màrqueting i marxandatge.
• Mòdul formatiu IV: implantació d'espais comercials,
• Projecte final: grans reptes, grans oportunitats
• Mòdul formatiu II: aparadorisme estratègic.
• Mòdul formatiu III: trade màrqueting i marxandatge.
• Mòdul formatiu IV: implantació d'espais comercials,
• Projecte final: grans reptes, grans oportunitats
Destinataris
Un curs orientat als desitgen orientar la seva carrera professional cap a un mercat laboral reconegut.
Professionals del comerç, marxandatge, màrqueting, interiorisme, moda, estilisme, assessors d'imatge i també interessats sense coneixements previs.
Professionals del comerç, marxandatge, màrqueting, interiorisme, moda, estilisme, assessors d'imatge i també interessats sense coneixements previs.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà.
Durada
Curs de matins (415 hores): De 21 de setembre de 2020 al 21 de gener de 2021. Curs en 9 caps de setmana: De el 19 de Setembre de 2020 el 13 de Juny de 2021.
Objectius
• Aprendre les competències professionals del Visual Marxandatge i del Aparadorista.
• Posar en pràctica i realitzar projectes reals d'implantació d'espais comercials.
• Dissenyar i intervenir en la imatge de marca de botigues, stands, pop up stores, botigues insígnia, corners, ...
• Aplicar noves tendències en els projectes desenvolupats.
• Aconseguir projectes creatius i innovadors que diferenciïn la marca de la seva competència i la posicionin en el mercat.
• Identificar i conèixer als clients, el target i les marques per a la qual es treballa per poder realitzar projectes d'èxit.
• Interpretar la llum, el color, les formes, els volums i tots aquells aspectes relacionats amb el disseny.
• Conèixer materials, tècniques i estratègies per a la construcció d'aparadors de diferents tipologies i productes.
• Elaborar projectes d'implantació a l'establiment comercial: distribuir, ambientar i organitzar espais i productes.
• Decidir les estratègies de Marxandatge visual i estratègic per optimitzar i millorar les vendes de producte.
• Dur a terme accions promocionals i de comunicació alternativa en el punt de venda.
• Participar en projectes d'arquitectura efímera, escenografies, museologia i gestió d'esdeveniments.
• Col·laborar amb professionals del disseny gràfic, l'art, el màrqueting i disciplines afins.
• Assolir una base sòlida per a desenvolupar la carrera professional a nivell nacional i internacional.
• Posar en pràctica i realitzar projectes reals d'implantació d'espais comercials.
• Dissenyar i intervenir en la imatge de marca de botigues, stands, pop up stores, botigues insígnia, corners, ...
• Aplicar noves tendències en els projectes desenvolupats.
• Aconseguir projectes creatius i innovadors que diferenciïn la marca de la seva competència i la posicionin en el mercat.
• Identificar i conèixer als clients, el target i les marques per a la qual es treballa per poder realitzar projectes d'èxit.
• Interpretar la llum, el color, les formes, els volums i tots aquells aspectes relacionats amb el disseny.
• Conèixer materials, tècniques i estratègies per a la construcció d'aparadors de diferents tipologies i productes.
• Elaborar projectes d'implantació a l'establiment comercial: distribuir, ambientar i organitzar espais i productes.
• Decidir les estratègies de Marxandatge visual i estratègic per optimitzar i millorar les vendes de producte.
• Dur a terme accions promocionals i de comunicació alternativa en el punt de venda.
• Participar en projectes d'arquitectura efímera, escenografies, museologia i gestió d'esdeveniments.
• Col·laborar amb professionals del disseny gràfic, l'art, el màrqueting i disciplines afins.
• Assolir una base sòlida per a desenvolupar la carrera professional a nivell nacional i internacional.
Titulació obtinguda
Ártidi ha establert les bases com l'únic centre formatiu que ha realitzat les qualificacions professionals juntament amb l'ICQP (Organisme Oficial de la Generalitat de Catalunya).
Màster en Visual Marxandatge i Aparadorisme. Implantació d'espais comercials.
Atorgats per Ártidi Escola Superior d'Aparadorisme i Visual Marxandatge. Competències professionals nacionals i internacionals.
Pràctiques
Realització de pràctiques en importants empreses de el sector com Ikea, Escada, La Mallorquina, Grup Inditex, Custo, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor, Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch.
Preu
entre 2.500 € i 5.000 €
Preu matins: 5279 euros (reserva de plaça inclosa). Preu 9 caps de setmana: 4279 euros (reserva de plaça inclosa).
Avantatges del curs
L'escola organitza activitats i esdeveniments amb grans centres comercials, associacions, fires i markets, galeries d'art i empreses on s'exposen els projectes dels alumnes. Ártidi ha estat l'únic centre de formació que ha realitzat les qualificacions professionals juntament amb ICQP (Organisme Oficial de la Generalitat de Catalunya). Mitjançant la web ÀRTIDI WORKING, els alumnes tenen l'oportunitat de llogar o vendre els aparadors creats durant el curs, permetent la promoció, recuperació i inversió de la quantitat econòmica percebuda per a nous projectes. Ártidi disposa d'unes instal·lacions òptimes per a la formació de l'visual merchandising i de l'aparadorisme (40 aparadors, botiga pilot, tallers equipats, aula disseny 3D, maniquins ... entre d'altres equipaments) 9 de cada 10 empreses avalen el Màster com el programa formatiu més adequat per cobrir les seves necessitats.
Borsa de treball
A l'acabar el curs una orientadora professional aconsella als alumnes sobre les sortides laborals tenint en compte els seus estudis; experiència professional i una anàlisi DAFO personalitzat.
Professorat
L'equip docent està compost per professionals en actiu amb reconeixement professional nacional i internacional en diferents marques. Un equip que integra la formació amb la realitat empresarial.
José Luis Martínez (Director general d'Ártidi i formador de formadors d'ICE de la Universitat de Barcelona)
Bea Parres (Dissenyadora de moda, aparadorista i visual)
Esther Parra (Dissenyadora industrial, Aparadorista, Visual Freelance)
David Gómez (Aparadorista i Visual freelance)
Mònica Ibañez (Visual Coordinadora d'imatge de l'empresa Trucco)
Alexandra Proaño (Arquitecta i dissenyadora d'espais)
Ona Lohse (Decoradora, Aparadorista i Visual freelance)
Jordi Llobet (Llicenciat en ciències de la informació i expert en comunicació empresarial i institucional)
Fausto Leoni (Director d'art i estilista)
Francesc Estall (Expert en il·luminació)
Marta Asensio (Aparadorista i Visual freelance)
Úrsula Uria (Coolhunter i responsable a Espanya de l'agència Nelly Rodi)
Horari
Matins: De dilluns a divendres de 10 a 14h. Data final de la càrrega lectiva el 21 de gener de 2021. Data de el Projecte Final un mes després de concloure classes. 9 caps de setmana: Dissabtes de 10 a 14h i de 15 a 19h. I diumenges de 09 a 13h i de 14 a 18h. Data final de la càrrega lectiva el 13 de juny de 2021. Data de el Projecte Final al juliol.
Màster en Visual Marxandatge i Aparadorisme
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
Campus i seus: ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
C/ La /Llacuna 50
08005
Barcelona