EENI-Escuela Española de Negocios Internacionales

Postgrau a distància en Màrqueting Internacional

EENI-Escuela Española de Negocios Internacionales

Descripció

El Postgrau en màrqueting internacional s'inicia amb l'estudi dels Conceptes de

màrqueting internacional i del pla de màrqueting, aquests Conceptes són Molt necessaris per DISSENYAR una correcta estratègia de màrqueting internaciona

Temari del curs

Mòduls
El màrqueting internacional
Els estudis dels mercats internacionals
Les estratègies de producte
Els preus d'exportació
La promoció internacional i les xarxes socials
La distribució internacional
La segmentació, la marca i el posicionament en els mercats internacionals
Lluita contra la corrupció en els negocis internacionals

Competències per a les que et prepara el curs

La finalitat dels programes que s'imparteixen a EENI és aconseguir que, a banda dels coneixements teòrics propis de cada matèria, els estudiants també adquireixin habilitats, actituds, valors i eines per enfrontar-se amb èxit al món laboral d'acord al seu perfil competencial.
Es treballen les següents competències:
pensament analític
Autoconeixement i auto aprenentatge
comunicació intercultural
Planificació, l'organització i orientació a la consecució
Recerca i gestió de la informació
idiomes
Flexibilitat i empatia

Destinataris

Dirigit a totes aquelles persones que vulguin especialitzar-se i / o reciclar-se en Tots els Aspectes relacionats amb el màrqueting internacional.

Metodologia

Aplicació del mètode del cas

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol, portuguès, francès, anglès
Gran part dels cursos estan disponibles en anglès, espanyol, francès i portuguès; algunes assignatures estan disponibles en rus, xinès o àrab

Tipus d'avaluació

Continua

Horari/Torn

Cada alumne pot iniciar-lo quan ho desitgi (matriculació contínua).

Objetius

Els objectius del Diploma de Postgrau en Màrqueting internacional (Educació a distància EAD) són proporcionar tots els coneixements, eines i tècniques necessàries per gestionar tots els aspectes relacionats amb el màrqueting internacional d'una empresa exportadora: les polítiques de producte, els preus d'exportació, la promoció i distribució internacional, la marca país, la segmentació, la marca, el posicionament en els mercats globals ...

Titulació obtinguda

- Alumnes amb estudis superiors: Títol de Màster Professional EENI. En aquest cas és necessària la presentació d'una fotocòpia compulsada o autenticada del títol universitari (no cal en el moment de la matriculació).
- Alumnes sense estudis superiors: Títol d'Alta Especialització.

Perspectives laborals

- Empreses exportadores i / o importadores: departaments de comerç exterior, màrqueting internacional, Internacionalització ...

- Empreses de serveis i organismes relacionats amb el màrqueting internacional: departaments d'Internacional (Banca), la logística (Transport), les duanes (Transitaris / Agents de Duanes), Consultoria de comerç exterior, cambres de comerç ...

- Institucions públiques i privades relacionades amb el màrqueting internacional i la internacionalització: Agències de desenvolupament, cambres de comerç, associacions d'empresaris, organismes multilaterals, Organitzacions No Governamentals ...

- Projectes propis (emprenedors) oferint serveis d'assessor / Consultor de màrqueting internacional, Agent comercial, Intermediari en operacions internacionals o creant la seva pròpia empresa especialitzada en màrqueting internacional.

Promocions

Formació 100% bonificable per empreses espanyoles

Preu

944 €

Avantatges del curs

Els alumnes (es) que hagin superat aquest Diploma de Postgrau poden convalidar les assignatures en els anteriors màsters.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau a distància en Màrqueting Internacional

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Postgrau a distància en Màrqueting Internacional