ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge

Postgrau de Aparadorisme Estratègic, Visual Design i Branding + Workshop

ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge

Descripció

El curs Tècnic Europeu en Aparadorisme Estratègic & Branding et prepara mitjançant tècniques i estratègies innovadores pròpies i essencials per ser un professional capaç de desenvolupar projectes globals d'aparadorisme i branding professional. El programa formatiu et dóna les eines per millorar les teves habilitats, actituds i aptituds professionals, així com les capacitats tècniques i teòriques.

El perfil professional d'l'aparadorista és de gran importància per a les empreses ja que l'aparador és el presentador directe de l'empresa sigui quina sigui la seva raó comercial. La comunicació visual té un gran pes sobre els clients potencials i l'èxit és conèixer les claus de la comunicació.

Ártidi forma professionals apassionats i creatius, capaços de canviar la percepció de el consumidor buscant la innovació i gaudint en el seu treball.

El Postgrau és un curs exclusiu de Ártidi i consta d'una titulació pròpia amb competències nacionals i internacionals reconeguda per ASEMAIC, ACAP i TrendsSchool.

A més, ha servit per establir les bases de la qualificació professional d'Implantació d'Espais Comercials definida per l'Institut Català de les Qualificacions Professionals de la Generalitat de Catalunya (ICQP).

El Postgrau de Tècnic Europeu en Aparadorisme Estratègic i Branding té una durada de 160 hores, s'estructura en 2 mòduls formatius i un projecte final en què es combina la teoria amb la pràctica. Cadascun d'aquests mòduls incorpora un percentatge d'hores destinades a l'ampliació de coneixements complementaris (CACC) que valora el treball dels estudiants en cada un dels projectes realitzat.

Ártidi és un referent en aparadorisme i visual merchandising per això ha superat les 200 aparicions en diferents mitjans de comunicació nacionals i internacionals.

Empreses col·laboradores:

Ártidi disposa d'una borsa de treball activa amb més de 90 empreses col·laboradores per a realitzar pràctiques formatives amb diferents empreses de reconeixement internacional i nacional: Ikea, Escada, La Mallorquina, Grup Inditex, Custo, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor, Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas entre d'altres.

L'escola organitza activitats i esdeveniments amb grans centres comercials, associacions, fires i markets, galeries d'art i empreses on s'exposen els projectes dels alumnes.
Veure més

Temari del curs

Mòdul formatiu I: Aparadorisme estratègic
Mòdul amb un alt contingut pràctic amb l'objectiu de poder dirigir projectes globals d'aparadors innovadors, creatius i de noves tendències. La possibilitat de realitzar aparadors reals permet a l'alumne un desenvolupament professional més competitiu.

Mòdul formatiu II: Branding i màrqueting en el punt de venda
Mòdul teòric-pràctic l'objectiu és analitzar les tècniques de màrqueting dirigides a el punt de venda. Tenint en compte el target, marca i el producte es aprendran a implantar les eines necessàries per a la rendibilitat de l'empresa. Així com aportar les bases per al disseny d'un espai comercial.

Projecte final: El poder de cridar l'atenció
Per completar la formació acadèmica és necessari desenvolupar un projecte creatiu i innovador on s'apliquin tots coneixements teoricopràctics adquirits.
La presentació de el projecte final pot fer-se de forma presencial a l'escola o mitjançant videoconferència. Aquesta segona opció, adreçada a aquells estudiants que desenvolupin el projecte final en el seu lloc d'origen.
La data de presentació i els continguts específics de la mateixa es confirmen una vegada iniciades les classes de Projecte final.
• Briefing i contrabriefing
• Fase tutoritzada de el projecte
• Presentació de la proposta definitiva i aprovació de tutor
• Muntatge i desenvolupament de el projecte final
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Dirigir i desenvolupar accions globals d'aparadorisme. Aplicar la creativitat com a eina de la feina. Realitzar estudis i anàlisi de les noves tendències, moviments i canals urbans. Tècniques i estratègies de muntatge en esdeveniments i fires comercials. Anàlisi, direcció i desenvolupament de campanyes d'aparadorisme. Tècniques de màrqueting conceptual aplicat a l'aparadorisme. Analitzar els factors que intervenen en els diferents targets i aplicació de recursos visuals. Disseny, construcció i muntatge de projectes i elements de decoració efímera.

Destinataris

Dirigit a professionals de el comerç, aparadorisme, marxandatge, màrqueting, interiorisme, moda, estilisme, assessors d'imatge i també interessats sense coneixements previs que desitgin obtenir una formació i titulació de Postgrau de ÁRTIDI per a orientar la seva carrera laboral.

Requisits

Professionals de el comerç, marxandatge, màrqueting, interiorisme, moda, estilisme, assessors d'imatge i també interessats sense coneixements previs.

Idiomes en què s'imparteix

Castellano.

Durada

Durada: De el 01 de juny de 2020 el 14 d'Agost de 2020.

Objectius

• Aprendre les competències professionals de l'Aparadorista.

• Dissenyar i intervenir en la imatge de marca de botigues, stands, pop up stores, botigues insígnia, corners, ...

• Aconseguir projectes creatius i innovadors que diferenciïn la marca de la seva competència i la posicionin en el mercat.

• Interpretar la llum, el color, les formes, els volums i tots aquells aspectes relacionats amb el disseny.

• Conèixer materials, tècniques i estratègies per a la construcció d'aparadors de diferents tipologies i productes.

• Dur a terme accions promocionals i de comunicació alternativa en el punt de venda.

• Participar en projectes d'arquitectura efímera, escenografies, museologia i gestió d'esdeveniments.

• Col·laborar amb professionals de el disseny gràfic, l'art, el màrqueting i disciplines afins.

• Assolir una base sòlida per a desenvolupar la carrera professional a nivell nacional i internacional.

Titulació obtinguda

Titulació: Màster en Aparadorisme i Visual Marxandatge. Atorgat per Ártidi Escola Superior d'Aparadorisme i Visual Marxandatge. Competències professionals nacionals i internacionals. Per aconseguir la titulació de Màster en Aparadorisme i Visual Marxandatge serà necessari realitzar el Postgrau Tècnic Europeu en Aparadorisme + Postgrau Tècnic Europeu en Visual Marxandatge + un curs d'especialització ARTIDI.

Promocions

Finançament a mida per a estudiants.

Preu

2.230 €
2230 euros (reserva de plaça inclosa).

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau de Aparadorisme Estratègic, Visual Design i Branding + Workshop

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Postgrau de Aparadorisme Estratègic, Visual Design i Branding + Workshop