Curs de Recepcionista d'hotel
46 Persones han demanat informació
1106 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Curs de Recepcionista d'hotel
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
On-line | Semi-presencial
Madrid
Consulteu el preu
Descripció
El sector hoteler espanyol està en plena expansió i les reserves de clients estrangers en hotels d'alta gamma han crescut gairebé un 50%, passant de les 450.000 de gener de 2008, a les 896.000 al gener de 2016, segons l'Institut Nacional d'Estadística ( INE).
En aquest àmbit, hi ha una demanda latent de recepcionistes d'hotel professional i qualificat en el sector turisme, generant un gran volum d'ocupació, no només a Espanya sinó també a nivell internacional.
En aquests cursos el tracte amb el client és fonamental, habilitat que desenvoluparàs durant el període de pràctiques en reconeguts allotjaments del país.
Formem professionals a distància, comptem amb les millors tecnologies i un equip d'experts, per oferir un aprenentatge de qualitat. La nostra millor garantia és la nostra trajectòria, amb més 20 anys d'experiència en l'àmbit de la formació i l'educació.
En aquest àmbit, hi ha una demanda latent de recepcionistes d'hotel professional i qualificat en el sector turisme, generant un gran volum d'ocupació, no només a Espanya sinó també a nivell internacional.
En aquests cursos el tracte amb el client és fonamental, habilitat que desenvoluparàs durant el període de pràctiques en reconeguts allotjaments del país.
Formem professionals a distància, comptem amb les millors tecnologies i un equip d'experts, per oferir un aprenentatge de qualitat. La nostra millor garantia és la nostra trajectòria, amb més 20 anys d'experiència en l'àmbit de la formació i l'educació.
Temari
Accions comercials i reserves
Recepció i atenció al client.
Gestió de departaments de l'àrea d'allotjament.
Anglès professional per a turisme.
- Gestió de reserves d'habitacions i altres serveis d'allotjaments.
- Disseny i execució d'accions comercials en allotjaments.
- La venda i la negociació. Mètodes de venda.
- El procés de negociació.
- Atenció al client en els allotjaments turístics.
Recepció i atenció al client.
- Organització i prestació del servei de recepció en allotjaments.
- Atenció al client en els allotjaments turístics.
- Esdeveniments i protocol en hostaleria.
- Gestió de la seguretat en establiments d'allotjament.
Gestió de departaments de l'àrea d'allotjament.
- La planificació empresarial en les entitats d'allotjament.
- Gestió i control pressupostaris en les àrees d'allotjament.
- Estructura financera de les empreses i àrees d'allotjament.
- Evaluació costos, productivitat i anàlisi econòmica.
- La integració de personal en els departaments de pisos i recepció.
- La direcció de personal en l'àrea d'allotjament.
- Aplicacions informàtiques per a l'administració d'allotjament.
- Gestió de la qualitat total.
Anglès professional per a turisme.
- Rebre als clients (Anglès).
- Donar informació turística (Anglès).
- Fer reserves (Anglès).
- Gestió de claus i equipatges (Anglès).
- Canvi d'habitació i serveis de l'hotel (Anglès).
- Facturació i canvi de moneda (Anglès).
- Informació i atenció de reclamacions. (Anglès).
- Vocabulari i traducció. (Anglès).
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Tallers presencials: Grups reduïts.
Classes en directe: Sessions en directe amb els teus professors.
Videoclases 24h: Accés a totes les classes en vídeo.
Titulació obtinguda
A la finalització del curs, els alumnes que hagin superat amb èxit els continguts del programa, obtindran els corresponents Diplomes acreditats per l'Escola d'Hostaleria de MasterD i per la Càtedra UPM / MasterD.
Pràctiques
Pràctiques professionals a importants empreses del sector.
Perspectives laborals
Aquest curs té molta projecció de futur. Tingues en compte que el de recepcionista és un perfil molt demandat en l'àmbit laboral.
Com a exemples dels diferents llocs als quals podràs accedir tenim:
Recepcionista d'hotel.
Recepcionista d'paradors i hostatgeries.
Cap i segon cap de recepció. Per a aquests llocs pot ser requerida, a més, formació reglada superior (Batxillerat, diplomatura, FP).
Personal del departament de reserves.
Teleoperadors del departament de telèfons.
Departament de consergeria: primer conserge d'hotel, conserge, personal del departament de consergeria (botons, mosso d'equipatges ...).
Recepcionista de centres termals i balnearis.
Recepcionista d'hostals, pensions, albergs, residències ...
Cases rurals.
Professorat
Professors Experts: Excel·lents professionals al teu servei.
Curs de Recepcionista d'hotel
Escuela de Hostelería y Turismo MasterD
Campus i seus: Escuela de Hostelería y Turismo MasterD
Escuela de Hostelería y Turismo MasterD
C/ Alonso Cano, 44-46
28003
Madrid