E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas

Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic (Full Time)

E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas

Màster
Presencial
  • Barcelona
12.900 €

Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic (Full Time)

Descripció


En el Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic d'EAE està dissenyat per formar professionals del Màrqueting que sàpiguen incorporar nous canals, mitjans i llenguatges en la seva estratègia comercial i de relació amb el client. Per a això s'abordaran diferents tècniques, eines i competències específiques de l'entorn digital, incloent l'anàlisi de resultats que garanteixi el retorn de les inversions en aquestes accions.

Així, partint d'un enfocament proper a la planificació de projectes, es cobriran tots els aspectes clau que permetin desenvolupar estratègies de comunicació, relació i vendes digitals d'èxit.



Cinc raons per fer el Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic d'EAE:

1. EAE és una de les 30 millors escoles de negocis del món (Rànquing Amèrica Economia 2014) i la segona escola de negocis més prestigiosa d'Espanya (Rànquing Merco 2015).

2. L'àrea de programes de Màrqueting d'EAE, la segona millor d'Espanya segons Rànquing EL MÓN 2014, 2013, 2012, 2011.

3. Incorpora la creació d'un Pla de Màrqueting Online i mòduls de plena actualitat com les Plataformes Rich Mitjana o Inbound Màrqueting: Es tracta del programa més complet i pràctic, actualitzat anualment.

4. Inclou un programa de visites i trobades amb les principals empreses del sector que operen a Espanya, cas de Google, Linkedin, Amazon o Buyvip, entre d'altres. A més, s'organitzen una sèrie de trobades amb Directius d'empreses del sector de l'ecommerce.

5. EAE és sòcia de adigital (Associació Espanyola de l'Economia Digital), la major associació multisectorial de l'Economia Digital, formada per més de 500 companyies l'activitat està relacionada amb el desenvolupament dels nous canals de venda i comunicació, incloent el comerç electrònic, el màrqueting interactiu o els continguts digitals a través de tot tipus de dispositius connectats a Internet.

 



Valors diferencials:



Programa Residencial Internacional. L'alumne tindrà l'opció, en finalitzar el període lectiu a Barcelona, ??de realitzar una estada residencial de dues setmanes de durada en Kean University (EE. UU.). Aquest programa residencial té un cost addicional per a l'alumne.



Programa de visites. El màster inclou visites a les principals empreses del sector que operen a Espanya, com a Campus Google o Territori Creatiu, entre d'altres.



Consell Assessor. El pla d'estudis del màster es desenvolupa conjuntament amb el Consell Assessor de l'àrea de Màrqueting i Comunicació, format per 23 professionals d'empreses com Unilever, Sony, Mango, Nielsen, Nissan, OgilvyOne, Heineken, Endesa, BP, La Caixa o Dockers, entre d'altres.



EAE, membre de l'Associació de Màrqueting d'Espanya i adigital. L'Associació de Màrqueting d'Espanya és una entitat sense ànim de lucre l'objectiu és la posada en valor i el reconeixement de la professió i activitat de màrqueting. Adigital és la major associació multisectorial de l'economia digital.



Networking. El programa ofereix un cicle de conferències paral·lel amb directius d'empreses del sector.



Employment Report. El 96% dels estudiants de Màrqueting Online que van sol·licitar realitzar pràctiques o internship, les van realitzar.



Pla de Màrqueting Online. La realització del Pla de Màrqueting Online és un element fonamental del programa, ja que tots dos ajuda el participant a posar en pràctica les habilitats i competències adquirides al llarg del màster.




Veure més

Temari del curs

Aspectes estratègics en màrqueting en línia
Els continguts d'aquest mòdul estan orientats a l'adquisició de coneixements de caràcter previ, i també transversal, sobre els quals s'articulen les altres àrees del programa. S'aborden els conceptes fonamentals del Màrqueting Online i s'instrueix als participants sobre les eines adequades per a l'establiment d'objectius i estratègies en l'àmbit de la planificació. La matèria aprofundeix en altres aspectes clau com els embuts de conversió o Inbound Màrqueting, aquest últim des d'una òptica integradora del Màrqueting de Continguts, el Social Media Marketing i les estratègies SEO.

Màrqueting de resultats
Les assignatures d'aquesta matèria se centren en diversos aspectes de l'anomenat performance màrqueting, tant des de la seva concepció més estricta, basada en objectius preestablerts, com des de la més àmplia, en l'àmbit del màrqueting d'afiliació. Per a això, s'aprofundirà en l'estudi i aplicació de ràtios clau, com el CPA el CPL o el CPM. Les estratègies i campanyes en SEO i SEM, les d'Email Màrqueting, la Publicitat Online i el Mobile Marketing completen els coneixements d'aquesta matèria.

Estratègia social digital i màrqueting de continguts
Potenciarem una visió global de les dinàmiques actuals en xarxes socials i analitzarem les principals estratègies en xarxes i canals socials, la gestió de la reputació online i el Pla de Social Media & Community Management. A més aprofundirem tots els aspectes clau relacionats amb el Content Màrqueting: tipologia, disseny de plans de continguts, estratègies de dinamització a través de Branded Content o Gammification, entre d'altres.

Comerç electrònic i mesurament de resultats
Aprofundirem en una visió general dels projectes de Comerç Digital, així com específica dels seus aspectes més importants, com el disseny i manteniment de botigues virtuals, els sistemes de pagament i de logística o la gestió de clients actuals i potencials. De la mateixa manera pràctica, es prestarà una especial atenció a tot el relacionat amb la mètrica dels resultats, així com les eines d'anàlisi disponibles, l'establiment d'amidaments clau per plataformes, les mètriques financeres i de negoci, o els dashboards per a la presa de decisions.

Pla de màrqueting en línia i comerç electrònic
El tractament de totes les matèries anteriorment esmentades conflueix en la realització d'un Pla de Màrqueting Online i Comerç Electrònic. Es tracta d'un treball en equip, tutoritzat des del primer moment, en què els alumnes elaboren, partint de la realitat actual d'una empresa real o fictícia, una sèrie d'estratègies que ajudin a assolir els objectius definits en el projecte.
Veure més

Prova d'accés

L'objectiu fonamental del nostre procés d'admissió és assegurar la idoneïtat dels candidats, a través de la seva trajectòria professional i currículum acadèmic.

Durada

Inici: A consultar.

Objetius

Estratègies en línia: Formar professionals especialistes en el disseny d'estratègies de comunicació, comercialització, captació i fidelització en entorns en línia. Mobilitat del consumidor: Dominar la influència de la mobilitat en el comportament de l'usuari / consumidor. Planificació digital: Conèixer les claus de la planificació digital, a més de les estratègies d'èxit i adaptació de l'empresa al nou ecosistema. Mesura, anàlisi i optimització: Aprofundir en les eines específiques de mesurament i optimització de resultats en un negoci de comerç electrònic. sector Comerç electrònic: Desenvolupar les habilitats necessàries per dominar estratègies i tècniques de planificació, disseny, implementació i gestió de les principals plataformes de comerç electrònic. E-logística: Fixar les bases per a la creació d'estratègies i sistemes eficaços en la gestió de serveis integrals de logística i servei al client en entorns de comerç electrònic B2C

Titulació obtinguda

Les persones que completen amb èxit el programa obtindran el títol de Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic per EAE Business School. A més, els participants que compleixin els requisits acadèmics establerts obtindran la titulació de Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic per la Universitat Rei Joan Carles.

er poder obtenir les titulacions que atorguen les universitats, cal complir els requisits que sol·liciten les dues institucions.

Perspectives laborals

Algunes de les sortides professionals més habituals un cop finalitzat el Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic són:
Digital Manager, Director de Màrqueting, Director d'eCommerce, SEO, SEM, Brand Digital, Content Manager, Content Curator.


El Servei de Carreres Professions d'EAE Business School s'encarrega de fomentar i servir com a punt de trobada entre alumnes, antics alumnes, empreses col·laboradores i altres col·lectius empresarials interessats en contractar professionals d'EAE. Any rere any, aquest servei ajuda a molts dels nostres alumnes a començar una relació professional durant la realització del Màster Màrqueting Online i Comerç Electrònic i després de la seva finalització.

Promocions

EAE ofereix condicions especials de finançament, beques i ajudes per als candidats admesos en els programes d'EAE.

Preu

12.900 €

Estades a l'estranger


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic (Full Time)