Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat (Dual)

Informació del curs
Descripció
Temari
MP 0623. Gestió econòmica i financera de l'empresa
MP 0930. Polítiques de màrqueting
MP 0931. Màrqueting digital
MP 1007. Disseny i elaboració de material de comunicació
MP 1010. Investigació comercial
MP C076. Català / Aranès professional
MP 0179. Anglès professional
MP 1665. Digitalització aplicada als sectors productius
MP 1709. Itinerari personal per a l'ocupabilitat I
Segon curs:
MP 1008. Mitjans i suports de comunicació
MP 1009. Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting
MP 1708. Sostenibilitat aplicada al sistema productiu
MP 1011. Treball de camp en la investigació comercial
MP 1109. Llançament de productes i serveis
MP 1110. Atenció al client, consumidor i usuari
MP 0471. Projecte Inter modular
MP 1710. Itinerari personal per a l'ocupabilitat II
Mòdul professional optatiu
Requisits
Tenir un d'aquests títols:
- Batxillerat.
- Batxillerat LOGSE.
- BUP.
- Tècnic/a superior de formació professional o grau universitari o equivalent.
- Tècnic/a especialista, tècnic/a superior o equivalent.
- Tècnic/a de grau mitjà de formació professional o títol de tècnic/a o tècnic/a d'arts plàstiques i disseny.
O bé, haver superat:
- Una oferta formativa de certificat professional inclosa en el cicle.
- Un curs de preparació per a la incorporació als cicles de grau superior.
- Una prova d'accés.
- El segon curs de qualsevol modalitat de batxillerat experimental.
- El COU o un curs preuniversitari.
- Haver superat la prova d'accés a la universitat per a més grans de 25 o de 45 anys, o haver accedit a la universitat per tenir 40 anys o més i acreditar experiència laboral o professional.
A més, abans d'incorporar-se al CFGS l'alumne haurà de superar el procés de selecció KREAS, que consta d'una entrevista personal i una valoració del currículum.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
El sistema d'estudi dual de Kreas combina la formació laboral i l'acadèmica, amb l'objectiu d'aconseguir una qualificació professional del treballador-estudiant que combina l'activitat laboral en una empresa amb l'activitat formativa al centre.
Objectius
L'objectiu del Cicle Superior de Màrqueting i Publicitat és donar formació de qualitat als estudiants i dotar-los de capacitat per a:
- Obtenir, analitzar i organitzar informació fiable dels mercats aplicant tècniques estadístiques i establir un sistema d'informació eficaç (SIM), que serveixi de suport en l'elaboració d'accions de màrqueting.
- Organitzar grups d'enquestadors i/o entrevistadors i realitzar enquestes i/o entrevistes planificant el treball de camp, utilitzant les tècniques i procediments establerts per a complir els objectius fixats en el pla de recerca comercial.
- Assistir en l'elaboració i seguiment de les polítiques i plans de màrqueting analitzant les variables de màrqueting mix per a aconseguir els objectius comercials definits per l'empresa.
- Elaborar el pla de mitjans publicitaris de l'empresa combinant-los adequadament i realitzar el seu seguiment i control perquè s'executi íntegrament.
- Gestionar el llançament i implantació de productes i/o serveis en el mercat, aplicant les estratègies de màrqueting i accions promocionals adequades, d'acord amb el que s'estableix en el pla de màrqueting de l'organització.
Titulació obtinguda
Oficial.
Perspectives laborals
Les ocupacions i llocs de treball més rellevants es resumeixen en:
Tècnic/a en màrqueting: Disseny i implementació d'estratègies comercials.
Especialista en publicitat: Planificació i execució de campanyes publicitàries.
Community Manager: Gestió de xarxes socials i continguts digitals.
Analista de mercats: Recerca i anàlisi de tendències i consumidors.
Responsable de vendes: Gestió d'equips comercials i estratègies de venda.
Consultor de comunicació: Assessorament en estratègies de comunicació empresarial.
Preu
El sistema dʻestudi dual de Kreas combina la formació laboral i lʻacadèmica, amb lʻobjectiu dʻaconseguir una qualificació professional del treballador-estudiant que combina lʻactivitat laboral en una empresa amb lʻactivitat formativa al centre.
Professorat
El professorat de KREAS està format majoritàriament per professionals en actiu del sector, que coneix tots els avenços tecnològics i teòrics relacionats amb l'àmbit del màrqueting i la publicitat.