Diploma d'Expert de Direcció d'Art

Postgrau
On-line
11 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

Fracciona fàcil!!
Les competències creatives són clau a l'actual món laboral. Els estudiants resoldran reptes conceptuals, creatius, gràfics, de producció... com una simulació del que passa diàriament en un departament creatiu. A més, desenvoluparan capacitats de lideratge i dominaran les tècniques i els llenguatges que fan possible la construcció de campanyes que responen a les necessitats comunicatives de tota mena d'anunciants.

Temari

* Aquest curs en línia forma part de l'itinerari acadèmic del Màster universitari en Estratègia i Creativitat en Publicitat.
Aquest curs d'especialització el componen dues assignatures:
Direcció creativa executiva (6 crèdits)
  • La creativitat com a valor publicitari.
  • Funcions de la direcció creativa.
  • Copywriting, adreça d'art, programació creativa.
  • Lideratge i gestió dequips creatius.
  • Tècniques per avaluar idees.
  • Recursos per a la direcció creativa.
  • Presentació i defensa de campanyes.
  • Deontologia professional.
Taller de direcció d'art (5 crèdits)
  • La tasca professional del director d'art.
  • Fonaments del discurs visual.
  • Estratègia creativa: la visualització de conceptes creatius.
  • Etapes d´un projecte de disseny.
  • Eines i tècniques avançades de disseny visual.
  • Tendències i nous mitjans per a la concepció visual i gràfica de missatges.
  • El book del director d'art

Destinataris

Perfils:
Aquest curs va dirigit a aquells professionals en actiu que vulguin actualitzar els coneixements, adquirir nous llenguatges o progressar a la carrera laboral dins d'agències i departaments de màrqueting i publicitat. Finalment, també està pensat per a aquells que es plantegin cursar un doctorat en aquest àmbit.
A qui s'adreça:
  • Graduats en l'àmbit de la Comunicació, Periodisme, Publicitat, ADE, Màrqueting, Disseny, Arts, Multimèdia...
  • Professionals en actiu que es vulguin actualitzar.
Sortides professionals:
  • Phygital strategist: coneix en profunditat l'ecosistema publicitari digital, el posicionament de les marques i les possibilitats que ofereixen els dispositius actuals al món físic i digital, especialment pel que fa a l'ús de mòbils ia la geolocalització.
  • Creatiu/iva polivalent: conceptualitza les campanyes i les accions publicitàries i es pot integrar en un equip creatiu d'una agència de publicitat o de comunicació, un departament de màrqueting de l'anunciant o altres empreses proveïdores de serveis del sector (productores, agències de mitjans , estudis de disseny, etc.), així com exercir de professional autònom de la creació de continguts.
  • Project manager: organitza, planifica i coordina els processos i fluxos de producció creativa i de màrqueting i new business.
  • Investigador/a: duu a terme projectes intel·lectuals i experimentals de manera sistemàtica amb l'objectiu d'augmentar el coneixement publicitari des de l'àmbit professional o acadèmic.

Requisits

Requisits d'accés:
Per cursar el programa cal tenir una titulació universitària prèvia. En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional següent: un mínim d'un any d'experiència al sector publicitari i de la comunicació, treballant en creativitat, planificació estratègica, comptes, mitjans o creació de continguts.
Coneixements previs:
No es requereixen coneixements previs

Metodologia

Online.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol, Català.

Durada

Inici: 15 de març 2024.

Objectius

Objectius:
  • Liderar i executar un procés de creació publicitària a totes les fases (preproducció, producció i postproducció).
  • Adquirir criteri professional per avaluar idees creatives.
  • Dominar els llenguatges i recursos necessaris per interlocutar eficaçment amb tots els actors implicats en el procés publicitari: anunciants, equips de gestió i proveïdors.
  • Conéixer i executar processos de conceptualització, planificació i creació visual en l'elaboració de peces gràfiques de comunicació publicitària.
  • Dominar els recursos tècnics i tecnològics propis de la direcció d'art en publicitat, com ara la retòrica visual, el disseny, la il·lustració, la fotografia i el llenguatge audiovisual i multimèdia.
  • Gestionar la preproducció i la producció d'un projecte gràfic, coordinant i supervisant el treball d'altres professionals (dissenyadors gràfics, il·lustradors, fotògrafs, etc.) que intervenen en el desenvolupament d'una proposta gràfica.
Competències:
Les competències creatives són clau a l'actual món laboral. Els estudiants resoldran reptes conceptuals, creatius, gràfics, de producció..., com una simulació del que passa diàriament en un departament creatiu. A més, desenvoluparan capacitats de lideratge i dominaran les tècniques i els llenguatges que fan possible la construcció de campanyes que responen a les necessitats comunicatives de tota mena d'anunciants.

Titulació obtinguda

Els estudiants que finalitzin els estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert. Els estudiants que superin altres cursos de formació continuada rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Expert de Direcció d'Art
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156 08018 Barcelona
Cursos més populars
Sol·licita informació
X