Grau en Màrqueting

30 Persones han demanat informació
1607 Persones estan visitant aquest curs
Preu 5.690 €
Sol·licita informació
Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Grau en Màrqueting
Sol·licita informació
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
4 anys
Preu 5.690 €

Descripció

El Grau en Màrqueting integra dins del seu pla d'estudis continguts i competències de diverses disciplines: Els idiomes, el management, l'economia, la recerca comercial, la comunicació, les noves tecnologies de la informació, el dret, la internacionalització o la informàtica entre unes altres. A més introdueix aspectes innovadors en l'àmbit acadèmic relatius a la programació, execució i avaluació de la docència, i fomenta entre els estudiants la mobilitat, l'adquisició d'actituds com la iniciativa emprenedora, el lideratge o l'esperit crític. En aquest context, MEDITERRANI disposa d'un Pla Intern de Qualitat basat en la norma UNE-EN ISO 9001:2000 que té com a objectiu impulsar una cultura de la qualitat i la millora contínua que ens permeti seguir sent, a Barcelona, un centre Universitari de referència en excel·lència acadèmica. A més Mediterrani inclou un ordinador portàtil APPLE MACBOOK AIR TOTALMENT de regal, anglès i xinès mandarí durant els 4 anys de carrera, acreditacions d'anglès de Cambridge (first, advanced i taxes del proficiency) , el "manifestament eficaç" PLA D'ACCIÓ TUTORIAL a més de pràctiques des de primer curs en les millors empreses del sector. Servei de COACHING sense cost, dinàmica borsa de treball i un cèntric edifici de 10 plantes amb excel·lents serveis (biblioteca, bar-menjador, gran terrassa).

Temari

GRAU EN MÀRQUETING - PLA D'ESTUDIS
Primer curs:
M1 : Fonaments de l'Empresa (24 ECTS)
  • Introducció a l'Administració d'Empreses
  • Comptabilitat i Finances per a la Gestió del Màrqueting
  • Recursos Humans
  • Introducció a l'Economia
M2: Principis del Màrqueting (12 ECTS)
  • Introducció al Màrqueting
  • Anàlisi Comercial
M3: Comportament de Compra (12 ECTS)
  • Comportament de Compra del Consumidor
  • Comportament de Compra de les Organitzacions
M4: Investigació Comercial (6 ECTS)
  • Fonaments d'Estadística
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès I
  • Xinès Mandarí I
Segon curs:
M1: Fonaments de l'Empresa (6 ECTS)
  • Dimensió Jurídica del Màrqueting
M4: Investigació Comercial (12 ECTS)
  • Estadística
  • Tècniques d' Investigació Comercial
M6: Màrqueting Estratègic (30 ECTS)
  • Màrqueting Data Management
  • Desenvolupament de Productes i Marques
  • Diseny d'Estratègies i Programes sobre Preus
  • Estratègies sobre Distribució i Logística de la Distribució
  • Desenvolupament del Pla de Màrqueting
M7: Comunicació (12 ECTS)
  • Venda Personal i Màrqueting Directe
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès II
  • Xinès Mandarí II
Tercer curs:
M4: Investigació Comercial (6 ECTS)
  • Tècniques prospectives per a la investigació comercial
M7: Comunicació (6 ECTS)
  • Publicitat, Promoció i Relacions Públiques
M8: Màrqueting Específic (12 ECTS)
  • Màrqueting Internacional, Industrial i de Serveis
  • Màrqueting Social i de les Institucions No Lucratives
M9: Màrqueting Digital (30 ECTS)
  • La Conducta de Compra Online
  • Comunicació i xarxes Socials
  • Estudis de Mercat per Internet
  • Diseny i Desenvolupament de Websites
M10: Pràcticum (12 ECTS)
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès III
  • Xinès Mandarí III
Quart curs:
M11: Treball Final de Grau (15 ECTS)
M12: Assignatures Optatives (33 ECTS)
  • Francès
  • Alemany
  • Rus
  • Pràcticum II
  • Neuromàrqueting
  • Marketing Ecològic
  • Comerç Electrònic
  • Habilitats Directives i de Comunicació
  • Empreneduria
  • Màrqueting Polític
  • Integració de Mercats
  • Joc de Simulació en Màrqueting
M13: Reconeixement (6 ECTS)
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès IV
  • Xinès Mandarí IV

Competències per a les quals et prepara el curs

El programa de Grau en Màrqueting ofereix un total de 24 competèncias tant generals com específiques.

Destinataris

Perfil d'l'estudiant de grau en màrqueting:
Els estudis de Màrqueting tenen un caràcter pluridisciplinari, obert a perfils molt diversos. Per això estan dirigits a estudiants interessats en el món de l'empresa, dels diversos mercats i productes, de la internacionalització, de les comunicacions interpersonals, els idiomes o les aplicacions de les noves tecnologies, entre d'altres. Els estudiants de l'Grau en Màrqueting han de ser persones amb iniciativa, creativitat, i interessats per alguns dels diversos àmbits de mercat i el consum de productes i serveis.

Requisits

Vies d'accés: Opció PAAU Logse: Arts, Humanitats, Ciències Socials Cicles Formatius de Grau Superior Modalitat de Bachillerat Experimental: Administració i Gestió, Artístic, Cièncias Humanes i Socials, Lingüístic Branca FP 2º Grau: Administrativa y Comercial, Hoteleria i Turisme, Imatge i So, Serveis a la Comunitat, Educador de Disminuits Psíquics.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Prova d'accés

No es necesària* *Prova de llengües locals a criteri del departament d'admissions.

Metodologia

Model Bolonya, avaluació contínua, 300 hores de pràctiques a empreses.

Idiomes en els quals s'imparteix

Bilingüe: Català - Castellà

Durada

4 anys (240 crèdits ECTS)

Objectius

Formar directius amb capacitat de gestionar departaments de Màrqueting de les organitzacions amb vocació internacionalizadora, bons conoceixements d'idiomes i , bon ús de les noves tecnologíes.

Titulació obtinguda

Grau en Màrqueting per la Universitat de Girona.

Pràctiques

300 hores obligatòries a les empresas. Posibilitat d'ampliación amb el Pràcticum II i Pràcticum III

Perspectives laborals

Segons els experts el Grau en Màrqueting és una de les opciones universitàries amb més futur professional. EUT. Mediterrani ofereix una extensa borsa de treball i pràctiques per tal d'afavorir aquesta finalitat.

Promocions

  • Un ordinador portàtil MACBOOK AIR de regal!
  • 5 idiomes inclosos en el preu: Anglès i xinès mandarí obligatoris, francès, alemany i rus optatius.
  • Preparació i exàmens d'anglès de Cambridge: First certificate, Advanced i taxes de l'Proficiency. Totalment sense cost!

Preu

Preu 5.690 €
90,80 euros/crèdit x 60 crèdits /curs = 5.448 euros /curs. Un ordinador portàtil APPLE MACBOOK AIR totalment sense cost. Servei de coaching i preparació exàmens d'anglès de cambridge (first certificate, advanced i taxes del proficiency) de regal!!.

Avantatges del curs

Primera carrera oficial 100 x 100 màrqueting, a diferència d'altre plans d'estudis amb una excessiva càrrega de matemàtiques, economia i dret). Servei de coaching per a tots els nostres alumnes sense cap cost.

Professorat

Expert i acreditat.

Tipus d'avaluació

Contínua: treballs /exercicis avaluatiuss durant el curs /pràcticas a empreses.

Horari

Tarda de 16 a 21hores (variable en funció de les assignatures), Pel matí els alumnes que ho desitgin poden realitzar práctiques (moltes remunerades) des del primer curs de la carrera a les més de 3.000 empreses col.laboradores.
Grau en Màrqueting
Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Campus i seus: Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Escola Universitària de Turisme Mediterrani
C/ Rocafort 104 08015 Barcelona
Sol·licita informació
X