Grau en Màrqueting i Direcció Comercial

5 Persones han demanat informació
1074 Persones estan visitant aquest curs
Preu 9.495 €
Sol·licita informació
Universitat Abat Oliba CEU (UAO)
Grau en Màrqueting i Direcció Comercial
Sol·licita informació
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
4 anys
Preu 9.495 €

Descripció

En un entorn competitiu i canviant com l'actual, aconseguir l'atenció del client potencial és tot un repte per a les empreses i les organitzacions, que han de ser cada vegada més dinàmiques i orientades al mercat.

En aquest context, el màrqueting i la comercialització s'han estès a totes les àrees de l'activitat econòmica, des dels mercats de matèries primeres fins als mercats de les tecnologies més sofisticades, des dels mercats de gran consum fins al business-to-business, els serveis, l'educació, la salut, etc.

El mercat laboral a les àrees de màrqueting i de direcció comercial està fortament influït per la competitivitat empresarial, la internacionalització, la innovació, el canvi tecnològic i les noves formes d'organització del treball. Diversos estudis revelen que la formació del grau en aquestes disciplines proporciona perspectives professionals excel·lents, amb un alt nivell d'ocupació qualificada.

Conscient d'aquestes exigències, i gràcies a la llarga experiència en formació universitària en l'àmbit de les Ciències Empresarials, la Universitat Abat Oliba CEU ha configurat un programa pensat exclusivament per gestionar i dirigir les àrees de màrqueting i direcció comercial, que ofereix una visió actualitzada dels sistemes de venda i experiències exitoses que ajuden a crear noves solucions per als nostres reptes.

 

Destinataris

Perfil d'ingrés recomanat per a l'accés al Grau en Màrqueting i Direcció comercial: L'estudiant ha de tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió. Ha de tenir facilitat per a comprendre la funció social de l'empresa, l'anàlisi de problemes, el seu diagnòstic i la proposició de solucions, capacitat analítica, de síntesi i de relació amb el grup, facilitat de comprensió i d'abstracció, creativitat, facilitat d'expressió, sociabilitat, amb àmplia visió del món i perspectiva sobre la seva possible evolució. És també d'interès i necessitat el coneixement d'altre idioma (preferentment l'anglès), així com aptitud per als mètodes quantitatius.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Grau en Màrqueting i Direcció Comercial
Universitat Abat Oliba CEU (UAO)
Campus i seus: Universitat Abat Oliba CEU (UAO)
Universitat Abat Oliba CEU
Bellesguard, 30 08022 Barcelona
Sol·licita informació
X