Màster en Direcció de màrqueting i gestió comercial

Informació del curs
Màster
On-line
12 mesos
6500 €
Descripció
L'entorn empresarial està canviant a gran velocitat. Els avenços tecnològics, la globalització, consumidors més exigents i informats i un entorn més competitiu estan modificant profundament les estratègies comercials i de màrqueting d'empreses i organitzacions.
Tots aquests factors han provocat un canvi en la manera en què venem els nostres productes o serveis: la proximitat al client és clau per tenir èxit.
El Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial està dissenyat per formar professionals que connectin amb cadascun dels seus clients i sàpiguen com donar resposta a les seves necessitats combinant dos aspectes essencials i completament interconnectats avui dia: la Direcció de Màrqueting i la Direcció Comercial de una empresa.
Tots aquests factors han provocat un canvi en la manera en què venem els nostres productes o serveis: la proximitat al client és clau per tenir èxit.
El Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial està dissenyat per formar professionals que connectin amb cadascun dels seus clients i sàpiguen com donar resposta a les seves necessitats combinant dos aspectes essencials i completament interconnectats avui dia: la Direcció de Màrqueting i la Direcció Comercial de una empresa.
Temari
- Nou entorn competitiu
- Anàlisi de l'entorn.
- Motors del canvi: Tecnologia i sociologia.
- Societat digital i del coneixement.
- Màrqueting Estratègic: Anàlisi i formulació
- La funció estratègica del màrqueting.
- Estratègies de Màrqueting.
- Gestió del Màrqueting.
- L'Empresa en la seva orientació al Màrqueting.
- Diagnòstic estratègic DAFO.
- Pla de Màrqueting.
- Màrqueting Intelligence i Consumidor 2.0
- El procés d'investigació de mercats
- investigació qualitativa
- tècniques qualitatives
- tècniques quantitatives
- Introducció a la previsió de vendes
- Màrqueting Operatiu - Mix i eines
- polítiques Comercials
- màrqueting Mix
- Trade Marketing
- Seguiment i control de les accions de màrqueting
- Estratègies de comercialització
- Màrqueting Digital.
- Entorn Internet actual
- Estratègia de Màrqueting 2.0
- Els nous comportaments dels usuaris defineixen nous models de consumidors ... i de negocis
- Tècniques de Negociació Comercial
- Reflexionar sobre les habilitats negociadores i el Concepte Preu.
- Conèixer l'estil de negociació.
- Debatre sobre els diferents aspectes del procés negociador.
- Practicar la generació d'alternatives
- El procés de negociació: Preparació, propostes i intercanvis.
- Errors més comuns
- El tancament de la venda i seguiment.
- Key Account Management
- Role del Key Account Manager
- Creant relacions duradores amb els clients
- Estratègies ad hoc per a cada client
- Negociació de grans comptes
- Direcció i Gestió Xarxa de Vendes
- Introduir l'alumne en les variables que intervenen en l'organització de l'empresa.
- Aplicar els principis generals de l'organització en l'organització de la xarxa de vendes.
- Analitzar la situació de l'empresa.
- Valorar la importància de la informació en la definició d'estratègies de la zona.
- Valorar aquesta eina en l'estratègia de vendes.
- Casos d'èxit i la seva aplicabilitat.
- Gestió financera i pressupostària Màrqueting i Vendes
- Introducció: El control del pla anual de màrqueting.
- Rendiment de l'actiu o del capital? La resposta del director de màrqueting.
- Com augmentar l'eficàcia de les mesures de rendiment ?.
- "El concepte de màrqueting audit".
- Quadre de Comandament Integral en Màrqueting.
- Projecte Final: Pla de Màrqueting i Acció Comercial: L'objectiu del Projecte Final és el d'unir tots els coneixements i eines apreses al llarg del programa. És una exercici de simulació d'un cas real tutoritzat per un professor que fa les funcions d'assessor i que l'objectiu és guiar els grups a la consecució dels seus objectius.
Requisits
Per accedir al programa és necessari disposar de titulació universitària i experiència professional. Es valora especialment l'experiència professional perquè és important compartir coneixement a partir de les aportacions que cada participant realitza, des de la formació i responsabilitat professional, a la situació que planteja el professor. En cas de no disposar d'algun dels requisits esmentats, l'accés al programa serà valorat per la Direcció del Programa.
Durada
Dedicació: Equivalent a 60 crèdits ECTS.
Convocatòria: octubre 2018.
Objectius
Plantejar propostes de valor: què vol el consumidor i / o el client, quan ho vol, on ho vol, com vol comprar-lo, quant vol comprar i quant està disposat a pagar per això. Adaptar l'empresa a les necessitats del mercat i del client. Conèixer els nous contextos dels entorns i mercats i els conceptes, tècniques i eines per adaptar la dinàmica de l'organització als mateixos. Desenvolupar un Pla de Màrqueting tipus i aplicar-lo en el context general d'una empresa. Integrar la visió i els objectius generals de l'empresa amb les polítiques i les estratègies de màrqueting. Definir els mètodes d'investigació de mercat, l'ús de les fonts de dades més adequades i l'anàlisi dels resultats, en funció de les polítiques i estratègies comercials de les empreses. Planificar i gestionar l'activitat de Màrqueting de l'empresa. Adquiriràs els coneixements i les eines de planificació, organització i direcció dels Equips de Vendes.
Titulació obtinguda
Les persones que superin l'avaluació del programa i compleixin els requisits acadèmics establerts per la UB, obtindran el títol UB (Universitat de Barcelona). A més, totes les persones que superin l'avaluació obtindran la titulació d'EAE Business School.
Promocions
Pla de finançament disponible.
Màster en Direcció de màrqueting i gestió comercial
OBS Business School
Campus i seus: OBS Business School
Online Business School
Av. de Josep Tarradellas i Joan, 171, 175
08901
L'Hospitalet de Llogregat
(Barcelona)
Cursos més populars