OBS Business School

Màster en Direcció de màrqueting i gestió comercial

OBS Business School

Màster
On-line
12 Mesos
6.500 €

Descripció

L'entorn empresarial està canviant a gran velocitat. Els avenços tecnològics, la globalització, consumidors més exigents i informats i un entorn més competitiu estan modificant profundament les estratègies comercials i de màrqueting d'empreses i organitzacions.

Tots aquests factors han provocat un canvi en la manera en què venem els nostres productes o serveis: la proximitat al client és clau per tenir èxit.

El Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial està dissenyat per formar professionals que connectin amb cadascun dels seus clients i sàpiguen com donar resposta a les seves necessitats combinant dos aspectes essencials i completament interconnectats avui dia: la Direcció de Màrqueting i la Direcció Comercial de una empresa.

Temari del curs

  • Nou entorn competitiu
  • Anàlisi de l'entorn.
  • Motors del canvi: Tecnologia i sociologia.
  • Societat digital i del coneixement.
  • Màrqueting Estratègic: Anàlisi i formulació
  • La funció estratègica del màrqueting.
  • Estratègies de Màrqueting.
  • Gestió del Màrqueting.
  • L'Empresa en la seva orientació al Màrqueting.
  • Diagnòstic estratègic DAFO.
  • Pla de Màrqueting.
  • Màrqueting Intelligence i Consumidor 2.0
  • El procés d'investigació de mercats
  • investigació qualitativa
  • tècniques qualitatives
  • tècniques quantitatives
  • Introducció a la previsió de vendes
  • Màrqueting Operatiu - Mix i eines
  • polítiques Comercials
  • màrqueting Mix
  • Trade Marketing
  • Seguiment i control de les accions de màrqueting
  • Estratègies de comercialització
  • Màrqueting Digital.
  • Entorn Internet actual
  • Estratègia de Màrqueting 2.0
  • Els nous comportaments dels usuaris defineixen nous models de consumidors ... i de negocis
  • Tècniques de Negociació Comercial
  • Reflexionar sobre les habilitats negociadores i el Concepte Preu.
  • Conèixer l'estil de negociació.
  • Debatre sobre els diferents aspectes del procés negociador.
  • Practicar la generació d'alternatives
  • El procés de negociació: Preparació, propostes i intercanvis.
  • Errors més comuns
  • El tancament de la venda i seguiment.
  • Key Account Management
  • Role del Key Account Manager
  • Creant relacions duradores amb els clients
  • Estratègies ad hoc per a cada client
  • Negociació de grans comptes
  • Direcció i Gestió Xarxa de Vendes
  • Introduir l'alumne en les variables que intervenen en l'organització de l'empresa.
  • Aplicar els principis generals de l'organització en l'organització de la xarxa de vendes.
  • Analitzar la situació de l'empresa.
  • Valorar la importància de la informació en la definició d'estratègies de la zona.
  • Valorar aquesta eina en l'estratègia de vendes.
  • Casos d'èxit i la seva aplicabilitat.
  • Gestió financera i pressupostària Màrqueting i Vendes
  • Introducció: El control del pla anual de màrqueting.
  • Rendiment de l'actiu o del capital? La resposta del director de màrqueting.
  • Com augmentar l'eficàcia de les mesures de rendiment ?.
  • "El concepte de màrqueting audit".
  • Quadre de Comandament Integral en Màrqueting.
  • Projecte Final: Pla de Màrqueting i Acció Comercial: L'objectiu del Projecte Final és el d'unir tots els coneixements i eines apreses al llarg del programa. És una exercici de simulació d'un cas real tutoritzat per un professor que fa les funcions d'assessor i que l'objectiu és guiar els grups a la consecució dels seus objectius.
Veure més

Requisits

Per accedir al programa és necessari disposar de titulació universitària i experiència professional. Es valora especialment l'experiència professional perquè és important compartir coneixement a partir de les aportacions que cada participant realitza, des de la formació i responsabilitat professional, a la situació que planteja el professor. En cas de no disposar d'algun dels requisits esmentats, l'accés al programa serà valorat per la Direcció del Programa.

Durada

Dedicació: Equivalent a 60 crèdits ECTS.
Convocatòria: octubre 2018.

Objetius

Plantejar propostes de valor: què vol el consumidor i / o el client, quan ho vol, on ho vol, com vol comprar-lo, quant vol comprar i quant està disposat a pagar per això. Adaptar l'empresa a les necessitats del mercat i del client. Conèixer els nous contextos dels entorns i mercats i els conceptes, tècniques i eines per adaptar la dinàmica de l'organització als mateixos. Desenvolupar un Pla de Màrqueting tipus i aplicar-lo en el context general d'una empresa. Integrar la visió i els objectius generals de l'empresa amb les polítiques i les estratègies de màrqueting. Definir els mètodes d'investigació de mercat, l'ús de les fonts de dades més adequades i l'anàlisi dels resultats, en funció de les polítiques i estratègies comercials de les empreses. Planificar i gestionar l'activitat de Màrqueting de l'empresa. Adquiriràs els coneixements i les eines de planificació, organització i direcció dels Equips de Vendes.

Titulació obtinguda

Les persones que superin l'avaluació del programa i compleixin els requisits acadèmics establerts per la UB, obtindran el títol UB (Universitat de Barcelona). A més, totes les persones que superin l'avaluació obtindran la titulació d'EAE Business School.

Promocions

Pla de finançament disponible.

Preu

6.500 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Direcció de màrqueting i gestió comercial

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Direcció de màrqueting i gestió comercial