IL3 - Universitat de Barcelona

Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa

IL3 - Universitat de Barcelona

Màster
Presencial
1500 Hores
5.600 €

Descripció

La comunicació ha viscut canvis rellevants els darrers anys: més que mai, les organitzacions necessiten professionals capaços de comunicar i arribar a diferents públics, interns i externs. Per a això, han de servir-se de totes les eines, tant en línia com fora de línia. La comunicació corporativa permet assolir millors resultats, construir una bona imatge i millorar la reputació institucional.



El Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa de la Universitat de Barcelona pretén que et desenvolupis professionalment en aquest sector, amb l'objectiu d'evolucionar cap a funcions de responsabilitat. En aquest màster, aprendràs les tècniques de comunicació, els entorns online i offline, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques. Coneixeràs les últimes tendències de comunicació. Et prepararàs per gestionar projectes de comunicació i adquiriràs habilitats directives per a facilitar-te la evolució professional.



Amb un quadre docent format per professionals de la comunicació en el món empresarial, en agències i mitjans de comunicació, i també des del màrqueting i la consultoria, aquest màster t'ofereix una visió global i orientació pràctica per al teu progrés professional en l'àrea de comunicació corporativa, empreses i institucions.
Veure més

Temari del curs

1. Comunicació corporativa
1.1. Comunicació i models de negoci: la cultura corporativa
1.2. Identitat, imatge i reputació
1.3. El departament de comunicació

2. Comunicació externa
2.1. Relat corporatiu i story telling
2.2. Tècniques d'expressió escrita
2.3. Expressió oral i tècniques de comunicació no verbal
2.4. Relacions amb els mitjans de comunicació
2.5. Direcció de gabinet de comunicació
2.6. Comunicació de crisis
2.7. RSC, patrocini, mecenatge i fundraising

3. Comunicació interna
3.1. Organització, objectius i implementació d'un programa
3.2. Comunicació ascendent, descendent, horitzontal i informal
3.3. Instruments de comunicació interna
3.4. El pla de comunicació interna

4. Comunicació digital
4.1. Ecosistemes digitals
4.2. Estratègies de comunicació i publicitat en línia
4.3. Cerca, posicionament i eines de mesura
4.4. Social media plan i community manager

5. Relacions públiques
5.1. Estratègia i pràctica de les RP
5.2. Normes de protocol i cerimonial, i aspectes legals
5.3. Organització d'actes i gestió creativa

6. Publicitat i màrqueting
6.1. Màrqueting empresarial, corporatiu i branding
6.2. El pla de mitjans i la gestió de campanyes publicitàries
6.3. Publicitat i content marketing
6.4. Investigació de mercats

7. Habilitats personals i directius
7.1. Gestió de projectes i negociació
7.2. Lideratge, motivació i gestió d'equips
7.3. Presentació d'informació

8. Pla de comunicació integral
8.1. Auditoria i diagnòstic
8.2. Elaboració del pla de comunicació
8.3. Mesura dels resultats: els KPI i el ROI
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Quan acabis el màster, seràs capaç de:

Dissenyar, planificar i implementar una comunicació externa eficient, aplicant els aspectes essencials de la publicitat, les relacions públiques i l'organització d'actes, i servint-te de tècniques tant on-line com off-line.
Desenvolupar-te professionalment en àrees relacionades amb la comunicació o la difusió d'empreses o institucions.
Exercir com a consultor especialitzat en comunicació o com a expert en el desenvolupament de la comunicació interna, amb l'objectiu de millorar el clima laboral de l'organització.
Conèixer i aplicar els aspectes essencials del protocol i cerimonial espanyol i, especialment, del protocol empresarial.

Destinataris

Aquest màster es dirigeix als professionals que vulguin formar-se i créixer professionalment en comunicació empresarial corporativa.



Principalment, els destinataris són titulats universitaris en Comunicació, Publicitat, Màrqueting, Ciències Empresarials, Administració i Direcció d'Empreses o en qualsevol disciplina de les ciències humanes, econòmiques o socials.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Horari/Torn

De dilluns a dijous de 18:45h. a 21:45h.

Durada

Inici curs: 15 octubre 2015.
Final curs: 12 juliol 2016.

Lloc on s'imparteix el curs

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona.

Objectius

L'objectiu principal del Màster en Direcció de Comunicació Empresarial és preparar els professionals perquè creixin professionalment en l'àmbit de la comunicació en empreses i organitzacions. Per assolir-ho, el Màster té l'objectiu de cobrir les diverses funcions de la comunicació en l'entorn de l'organització. D'altra banda, també vol oferir la possibilitat de dissenyar un pla de comunicació per poder-lo aplicar a l'empresa.

Titulació obtinguda

Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

Perspectives laborals

Aquest màster et prepara per respondre a necessitats actuals i futures en les diverses funcions de l?empresa, amb vistes a evolucionar professionalment cap a la direcció de comunicació empresarial.

Algunes de les sortides professionals del màster són:

Departaments o gabinets de comunicació.
Departaments de relacions públiques.
Producció en mitjans de comunicació.
Departaments de màrqueting i comercialització.
Consultories de comunicació, tant interna com externa.
Departaments de protocol i organització d?esdeveniments.

Promocions

Possibilitat de Descomptes, beques i finançament.

Preu

5.600 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa