IL3 - Universitat de Barcelona

Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa

IL3 - Universitat de Barcelona

Màster
Presencial
1500 Hores
5.600 €

Descripció

La comunicació ha viscut canvis rellevants els darrers anys: més que mai, les organitzacions necessiten professionals capaços de comunicar i arribar a diferents públics, interns i externs. Per a això, han de servir-se de totes les eines, tant en línia com fora de línia. La comunicació corporativa permet assolir millors resultats, construir una bona imatge i millorar la reputació institucional.



El Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa de la Universitat de Barcelona pretén que et desenvolupis professionalment en aquest sector, amb l'objectiu d'evolucionar cap a funcions de responsabilitat. En aquest màster, aprendràs les tècniques de comunicació, els entorns online i offline, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques. Coneixeràs les últimes tendències de comunicació. Et prepararàs per gestionar projectes de comunicació i adquiriràs habilitats directives per a facilitar-te la evolució professional.



Amb un quadre docent format per professionals de la comunicació en el món empresarial, en agències i mitjans de comunicació, i també des del màrqueting i la consultoria, aquest màster t'ofereix una visió global i orientació pràctica per al teu progrés professional en l'àrea de comunicació corporativa, empreses i institucions.
Veure més

Temari del curs

1. Comunicació corporativa
1.1. Comunicació i models de negoci: la cultura corporativa
1.2. Identitat, imatge i reputació
1.3. El departament de comunicació

2. Comunicació externa
2.1. Relat corporatiu i story telling
2.2. Tècniques d'expressió escrita
2.3. Expressió oral i tècniques de comunicació no verbal
2.4. Relacions amb els mitjans de comunicació
2.5. Direcció de gabinet de comunicació
2.6. Comunicació de crisis
2.7. RSC, patrocini, mecenatge i fundraising

3. Comunicació interna
3.1. Organització, objectius i implementació d'un programa
3.2. Comunicació ascendent, descendent, horitzontal i informal
3.3. Instruments de comunicació interna
3.4. El pla de comunicació interna

4. Comunicació digital
4.1. Ecosistemes digitals
4.2. Estratègies de comunicació i publicitat en línia
4.3. Cerca, posicionament i eines de mesura
4.4. Social media plan i community manager

5. Relacions públiques
5.1. Estratègia i pràctica de les RP
5.2. Normes de protocol i cerimonial, i aspectes legals
5.3. Organització d'actes i gestió creativa

6. Publicitat i màrqueting
6.1. Màrqueting empresarial, corporatiu i branding
6.2. El pla de mitjans i la gestió de campanyes publicitàries
6.3. Publicitat i content marketing
6.4. Investigació de mercats

7. Habilitats personals i directius
7.1. Gestió de projectes i negociació
7.2. Lideratge, motivació i gestió d'equips
7.3. Presentació d'informació

8. Pla de comunicació integral
8.1. Auditoria i diagnòstic
8.2. Elaboració del pla de comunicació
8.3. Mesura dels resultats: els KPI i el ROI
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Quan acabis el màster, seràs capaç de:

Dissenyar, planificar i implementar una comunicació externa eficient, aplicant els aspectes essencials de la publicitat, les relacions públiques i l'organització d'actes, i servint-te de tècniques tant on-line com off-line.
Desenvolupar-te professionalment en àrees relacionades amb la comunicació o la difusió d'empreses o institucions.
Exercir com a consultor especialitzat en comunicació o com a expert en el desenvolupament de la comunicació interna, amb l'objectiu de millorar el clima laboral de l'organització.
Conèixer i aplicar els aspectes essencials del protocol i cerimonial espanyol i, especialment, del protocol empresarial.

Destinataris

Aquest màster es dirigeix als professionals que vulguin formar-se i créixer professionalment en comunicació empresarial corporativa.



Principalment, els destinataris són titulats universitaris en Comunicació, Publicitat, Màrqueting, Ciències Empresarials, Administració i Direcció d'Empreses o en qualsevol disciplina de les ciències humanes, econòmiques o socials.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Horari/Torn

De dilluns a dijous de 18:45h. a 21:45h.

Durada

Inici curs: 15 octubre 2015.
Final curs: 12 juliol 2016.

Lloc on s'imparteix el curs

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona.

Objectius

L'objectiu principal del Màster en Direcció de Comunicació Empresarial és preparar els professionals perquè creixin professionalment en l'àmbit de la comunicació en empreses i organitzacions. Per assolir-ho, el Màster té l'objectiu de cobrir les diverses funcions de la comunicació en l'entorn de l'organització. D'altra banda, també vol oferir la possibilitat de dissenyar un pla de comunicació per poder-lo aplicar a l'empresa.

Titulació obtinguda

Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

Perspectives laborals

Aquest màster et prepara per respondre a necessitats actuals i futures en les diverses funcions de l?empresa, amb vistes a evolucionar professionalment cap a la direcció de comunicació empresarial.

Algunes de les sortides professionals del màster són:

Departaments o gabinets de comunicació.
Departaments de relacions públiques.
Producció en mitjans de comunicació.
Departaments de màrqueting i comercialització.
Consultories de comunicació, tant interna com externa.
Departaments de protocol i organització d?esdeveniments.

Promocions

Possibilitat de Descomptes, beques i finançament.

Preu

5.600 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa