Màster de Direcció d'Empreses Turístiques

Màster oficial
Oficial / homologat
Presencial | Semi-presencial
60 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

El Màster de Direcció d'Empreses Turístiques de l'CETT-UB és un programa de formació per a professionals que t'ofereix una nova perspectiva sobre el significat, la implementació i la gestió de les empreses que es desenvolupen en el sector turístic.

Temari

El màster té quatre especialitats:
  • Direcció d'Esdeveniments. Events Management (versió en anglès).
  • Sostenibilitat i Gestió de la Qualitat.
  • Estratègies de màrqueting i comercialització en línia.
El programa d'el màster defineix les capacitats de lideratge necessàries per assegurar l'efectivitat dels projectes d'empresa turística que decideixis emprendre. La metodologia i l'equip docent et atorguen una oportunitat exclusiva per a desenvolupar les capacitats empresarials que millor s'adaptin a les tendències actuals i futures de l'mercat turístic.

Competències per a les quals et prepara el curs

Definir les polítiques necessàries per a la consecució d'objectius derivats de l'anàlisi estratègica de l'empresa. Dissenyar i implementar estratègies comercials i de comunicació que donin resposta a les noves oportunitats de negoci emergents en el sector. Incorporar les noves tecnologies de la informació i la comunicació en el desenvolupament de nous models de gestió i comercialització que enforteixin la competitivitat de les empreses i organitzacions turístiques. Optimitzar la gestió dels recursos econòmics i financers dels projectes turístics empresos. Gestionar la qualitat dels productes i serveis turístics. Utilitzant les diferents eines, sistemes i normes de qualitat i medi ambient disponibles. Establir estratègies de desenvolupament sostenible a les empreses i destinacions turístiques, amb la incorporació de variables ambientals. Planificar, coordinar i controlar els processos organitzatius i de servei en totes les àrees d'un esdeveniment.

Requisits

  • Títol universitari oficial espanyol. Títol expeditado per una institució d'educació superior per una institució d'educació superior de l'EEES que faculti, en el país d'expedició, l'accés als programes de màster oficial. Títol aliè a l'EEES. En aquest cas, és necessària o l'homologació d'un títol universitari oficial espanyol o bé la comprovació prèvia (sense homologació) de la Universitat de Barcelona conforme els estudis corresponen a una formació equivalent als títols universitaris oficials espanyols que facultin, al país que expedite el títol, per accedir a estudis de màster oficial. L'admissió a un màster oficial no implica en cap cas l'homologació de l'títol previ ni el reconeixement a altres efectes que el de cursar un ensenyament de màster.
  • Tenir un bon nivell d'idiomes, sent una capacitació fonamental per al posicionament professional de l'estudiant, així com per desenvolupar l'àmbit de l'estudi a nivell internacional. Coneixements bàsics en gestió d'empreses hoteleres i de restauració. Estar en disposició per treballar en un sector dinàmic, on es valora la iniciativa pròpia, l'aptitud per a les relacions interpersonals, la capacitat de lideratge, de treball en equip i de gestió de projectes. Coneixements bàsics en gestió d'empreses turístiques i de recerca aplicada. Sensibilitat cap a temes socials, culturals, etc.

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà, Català

Durada

1 Curs académic

Objectius

  • Posseir una visió global i integral sobre el conjunt de l'empresa turística i el seu entorn des de les diferents perspectives de direcció. Implantar els mecanismes per a la creació de valor en els serveis turístics i aconseguir la satisfacció i la lleialtat dels seus clients. Dirigir el potencial de les noves tecnologies per al màrqueting i la comunicació en Turisme i, especialment, la d'internet com a eina d'informació, promoció i facilitació de l'negoci turístic. Aplicar les eines i tècniques d'organització, comercialització i comunicació vinculades amb la creació d'esdeveniments en empreses
  • Aplicar les eines i tècniques d'organització, comercialització i comunicació vinculades a destinacions turístiques espanyoles, prioritzant en aquest cas el màrqueting relacional i d'experiències. Implantar els mecanismes adequats per incorporar els requisits de competitivitat i sostenibilitat en tots aquells àmbits de competència que ho requereixin en organitzacions i empreses turístiques, contemplant la perspectiva social i econòmica.

Lloc on s'imparteix el curs

Escuela Universitaria de Hotelería y Turismo CETT
Màster de Direcció d'Empreses Turístiques
Universitat de Barcelona
Campus i seus: Universitat de Barcelona
Universitat de Barcelona
08007 Barcelona
Cursos més populars
X