Màster Investigació i Desenvolupament Farmacèutic a Madrid

Informació del curs
Descripció
El Màster capacita en els aspectes més rellevants del Desenvolupament Farmacèutic per poder desenvolupar activitat professional en la indústria farmacèutica i afins i organismes públics. El Màster posa els alumnes en condicions òptimes per a la seva inserció laboral en els laboratoris i indústria farmacèutica, i els forma al més alt nivell en les assignatures de Desenvolupament Galènic, amb les últimes novetats de Sistemes transdèrmics, Liposomes i Niosomas; Galènica Industrial; Estabilitats galèniques; Bioequivalencias i Medicaments Genèrics; Qualitat (GMP, GCMP, GLP, GCP); Patentabilitat dels resultats de recerca i desenvolupament, Legislació internacional i espanyola sobre patents i venda de resultats científics; Fases del Drug Discovery, amb processos específics de Lead Optimization, reducció de la Attrition Rate i eines in silico); desenvolupaments CMC i preparació de l'IMPD no clínic, finalitzant amb les necessàries assignatures de Qualitat (sota l'entorn QbD) i Gestió dels Projectes de Desenvolupament.
Temari
- Desenvolupament galènic (48 Hores)
- Estabilitats galèniques, bioequivalència de medicaments genèrics (16 Hores)
- Sistemes de qualitat en la indústria farmacèutica les normes de correcta fabricació (GMP) (24 Hores)
- Les bones pràctiques de laboratori (GLP) (20 Hores)
- Les bones pràctiques clíniques (GCP) (20 Horass)
- La patent i la protecció intel·lectual (20 Hores)
- Recerca de nous fàrmacs: fase predesarrollo (32 Hores)
- Recerca de nous fàrmacs: fase de desenvolupament preclínic (20 Hores)
- Recerca de nous fàrmacs: fase de desenvolupament clínic (32 Hores)
- Recerca de nous fàrmacs: fase desenvolupament industrial (16 Hores)
- QbD (QUALITY BY DESIGN) (40 Hores)
De les 2 opcions següents s'ha de seleccionar una que estarà d'acord amb les necessitats de l'alumne, les observacions del professorat i el grau d'aprofitament:
- Pràctiques en empresa o grup experimental.
- Projecte final de màster.
Destinataris
Els que busquen noves perspectives professionals, inserció laboral o reciclar-se i reorientar la seva carrera professional en l'àrea farmacèutica.
Durada
Inici: 24 d'octubre del 2016.
Final: 28 març 2017.
Lloc on s'imparteix el curs
Madrid
Horari
De dilluns a dijous de 18 a 22 h.
Màster Investigació i Desenvolupament Farmacèutic a Madrid
Campus i seus: Institut Universitari de Ciència i Tecnologia
Institut Universitari de Ciència i Tecnologia
Álvarez de Castro, 63
08100
Mollet del Vallès
(Barcelona)
Cursos més populars
Sol·licita informació