EAE Online - Blended

Màster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (distància / online)

EAE Online - Blended

Màster
On-line | Distància
consultar preu

Descripció

El Màster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic - MMDC té com a objectiu proporcionar a tots els participants un "avantatge competitiu professional". Per això, posa èmfasi en els temes claus del màrqueting online i del comerç electrònic utilitzant múltiples recursos digitals, simuladors i altres recursos que faciliten l'aprenentatge i l'aplicació pràctica dels continguts.

Metodologia

EAE - Escola d'Administració d'Empreses ha desenvolupat un nou model pedagògic que es fonamenta en l'aprenentatge pràctic i actiu per part de l'alumne, en el qual es treballen els continguts de manera autònoma i ordenada, adaptant-los a les seves necessitats. Els alumnes compten en tot moment amb el suport d'un ampli equip de tutors, que faciliten l'aprenentatge i l'aplicació pràctica dels temes.

Aquest nou model formatiu permet el contacte i l'intercanvi d'experiències amb els professors i altres alumnes. Alhora, posa a l'abast de tots els participants els recursos d'aprenentatge necessaris que asseguren la millora contínua i l'aplicació immediata d'allò après.

El Màster s'estructura al voltant de diferents recursos pedagògics que situen l'alumne en el centre de tota l'activitat formativa i l'ajuden a culminar amb èxit el seu aprenentatge.

  •     Assessor docent actiu

  •     Casos pràctics

  •     Simuladors - Role Play

  •     Projecte final autoritzat

  •     Campus Virtual

  •     Aula de debats i anàlisi

  •     Webinars

  •     Observatori de Màrqueting


Beneficis:

Dinamització:

Dins del campus virtual, es constitueix una comunitat que s'articula a través de tres eixos: un bloc, per contrastar els temes amb els experts, un observatori, on es presentaran les tendències i millors pràctiques del màrqueting online i del comerç electrònic, i els webinars, conferència, taller o seminari que es transiti per Internet, i que destaca per la interactivitat que es produeix entre els participants i el conferenciant.

Simuladors i Role Play:

Aquesta activitat està formada per tres simuladors que permeten a l'alumne esdevenir un responsable de màrqueting d'una empresa, la qual haurà posicionar al mercat. El primer simulador es centra en les estratègies de màrqueting en línia, el segon en la realització d'activitats relacionades amb el comerç electrònic, i el tercer en les funcions del community manager.

Projecte final:

El projecte final suposa per a l'alumne l'oportunitat de realitzar un pla comptant amb l'autorització i assessorament de professionals experts. Podrà triar entre tres tipus d'entorns d'actuació: desenvolupament d'una campanya de posicionament web, potenciació d'una marca en un entorn digital i gestió d'una crisi en línia.

Borsa de Treball - Pràctiques en empreses:

L'alumne interessat té a la seva disposició la borsa de treball del Màster, i també tindrà, si així ho desitja, l'oportunitat de realitzar pràctiques en empreses o institucions.
Veure més

Temari del curs

Contingut del programa
  •      Estratègia en entorns digitals
  •      Comerç electrònic
  •      Màrqueting online i gestió de clients
  •      Captació de clients
  •      El pla de Màrqueting en línia
  •      Social Media Màrqueting
  •      SEO i Màrqueting de cercadors
  •      SEM
  •      Màrqueting d'afiliació
  •      Màrqueting relacional i CRM
  •      Comunitat d'Aprenentatge
  •      mòduls Màster

Requisits

El Màster s'adreça a tots aquells professionals amb titulació superior que estan interessats en especialitzar-se en les àrees del màrqueting digital i del comerç electrònic. També a tots aquells emprenedors que volen iniciar negocis que tinguin com a base l'entorn digital i necessitin conèixer les claus i oportunitats que ofereix Internet.

Objetius

En finalitzar el Màster, l'alumne serà capaç de:

  • Dominar les tècniques del comerç electrònic, de la venda en xarxa i de la generació de trànsit cap a les pàgines web.

  • Dominar les claus del Business Intelligence.

  • Fixar els objectius adequats i mesurar el retorn de la inversió de les accions de màrqueting en línia.

  • Aprofundir en temes de posicionament, desenvolupament de webs d'èxit, CRM, e-mail màrqueting o Social Media Màrqueting.

  • Dissenyar campanyes publicitàries a Internet.

  • Realitzar estratègies de màrqueting d'afiliació.

  • Canviar la forma en la qual l'empresa es relaciona, comunica i gestiona la seva relació amb els clients i mercats, per adaptar-los a l'economia ia la societat actual.



Titulació obtinguda

Els alumnes que realitzin el màster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic podran obtenir una certificació de Google Adwords.

Promocions

EAE ofereix condicions especials de finançament i beques per als candidats admesos en els programes i màsters d'EAE.



Beca Desenvolupament Integral Pimes

Dins del seu projecte de formació empresarial superior, EAE ofereix respostes a les necessitats de les pimes. L'enfortiment i la implementació d'estratègies de millora de la competitivitat, el desenvolupament integral de les organitzacions i de les persones que les formen són elements clau en la nostra institució.



Beca Dona Directiva

Més d'un 40% dels nostres estudiants són dones amb una edat mitjana de 33 anys. Aquesta dada constata la capacitat d'EAE per formar alumnes que estan en plena maduresa professional i personal i que necessitin compaginar les seves activitats familiars, personals i formatives. Amb l'objectiu d'enfortir, impulsar i consolidar l'activitat professional de la dona, EAE presenta un programa d'ajuts per aquest segment professional. Es valorarà el potencial directiu i la capacitat de lideratge de la candidata com dues qualitats indispensables per a l'estudi de la seva candidatura.



Beca Discapacitat Acreditada

Per tal de fomentar i contribuir al desenvolupament professional de les persones amb discapacitat, EAE posa en marxa un programa d'ajuts per a aquest col · lectiu.



Beca Excel · lència Acadèmica EAE

EAE distingirà als alumnes amb millor expedient acadèmic. Els candidats que acreditin tenir un expedient acadèmic superior a un 9,5 de mitjana podran accedir a la Beca Excel · lència Acadèmica EAE.



Beca Emprenedors

Dirigida a gerents de pimes, autònoms i professionals que vulguin iniciar un projecte empresarial.



Beca Directius

Orientada a directius, quadres mitjans i professionals qualificats diversos que aspirin a posicions de responsabilitat.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (distància / online)

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic (distància / online)