Descripció
El Màster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic MMDC té com a objectiu proporcionar a tots els participants un avantatge competitiu professional. Per a això, posa èmfasi en els temes claus del màrqueting online i del comerç electrònic utilitzant múltiples recursos digitals, simuladors i altres recursos que faciliten l'aprenentatge i l'aplicació pràctica dels continguts.
beneficis:
• Seminaris de suport:
o Per a l'obtenció del certificat de Google Ads
o Per a l'obtenció del certificat de Google Ads
• Alumni: Alumni és una àrea d'orientació acadèmica i professional, que a més organitza ponències i activitats per difondre tendències i novetats de diversos sectors. Treballadors i estudiants poden posar-se al dia, compartir inquietuds o trobar consell per acostar-se a les seves metes. Són els mateixos alumnes, el claustre i les empreses associades els que fan possible que més de 74.000 persones disposin d'aquest servei.
• Projecte final: El projecte final suposa per a l'alumne l'oportunitat de realitzar un pla de màrqueting, i per això compta amb la tutorització i l'assessorament de professionals experts.
• Carreres professionals: Els alumnes i exalumnes de EAE disposen d'un servei de carreres profesionalesque els facilita la gestió de tràmits laborals. Els dóna suport a un equip de professionals amb experiència en la recerca de noves oportunitats.
Competències per a les que et prepara el curs
En finalitzar el Màster en màrqueting en línia, l'alumne serà capaç de: Dominar les tècniques del comerç electrònic, de la venda en xarxa i de la generació de trànsit cap a les pàgines web. Dominar les claus del Business Intelligence. Fixar els objectius adequats i mesurar el retorn de la inversió de les accions de màrqueting en línia. Aprofundir en temes de posicionament, desenvolupament de webs d'èxit, CRM, e-mail màrqueting o Social Media Marketing. Dissenyar campanyes publicitàries a Internet. Realitzar estratègies de màrqueting d'afiliació. Canviar la forma en la qual l'empresa es relaciona, comunica i gestiona la seva relació amb els clients i mercats, per adaptar-los a l'economia i la societat actual.