Màster de Formació Permanent en Marketing Digital i Comerç Electrònic

Informació del curs
Descripció
Temari
- Estratègia en entorns digitals
- Eina de marketing digital
- Social media com a eina de marketing
- Comerç electrònic
- Fidelització i gestió del client online
- Innovació en marketing digital
- Pla de marketing digital
- Projecte final: l'alumne podrà escollir entre els tres àmbits d'actuació proposats:
- Desenvolupar una campanya de posicionament online
- Gestionar una crisi online.
- Potenciar una marca en un entorn digital
Competències per a les quals et prepara el curs
En finalitzar el Màster en marketing online, l'alumne estarà capacitat per a:
- Dominar les tècniques del comerç electrònic, de la venda en xarxa i de la generació de trànsit cap a les pàgines web.
- Dominar les claus del Business Intelligence.
- Fixar els objectius adequats i mesurar el retorn de la inversió de les accions de marketing online.
- Aprofundir en temes de posicionament, desenvolupament de webs d'èxit, CRM, e-mail marketing o Social Media Marketing.
- Dissenyar campanyes publicitàries a Internet.
- Realitzar estratègies de marketing d'afiliació.
Canviar la forma en la qual l'empresa es relaciona, comunica i gestiona la seva relació amb els clients i mercats, per adaptar-los a l'economia i a la societat actual.
Destinataris
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
El Màster de marketing digital s'estructura al voltant de diferents recursos pedagògics que situen l'alumne al centre de tota l'activitat formativa i l'ajuden a culminar amb èxit el seu aprenentatge.
- Dinamització online: el campus virtual permet establir una comunitat amb tres eines bàsiques: un blog on discutir idees amb els assessors; un observatori per exposar les millors pràctiques del marketing online i l'e-commerce; i els webinars, conferències o seminaris online.
- Els simuladors i el Role Play ofereixen a l'alumne la possibilitat de simular el paper com a responsable de marketing d'una empresa que s'ha de posicionar al mercat. Inclou un primer simulador centrat en estratègies de marketing online, un segon relacionat amb l'e-commerce i un tercer dedicat a la funció de community manager.
Objectius
Un cop finalitzat el màster, l'alumne haurà adquirit les següents eines:
- Coneixement de les estratègies de l'e-commerce, de la venda a Internet i de les tècniques de generació de trànsit.
- Disseny de campanyes publicitàries a la xarxa.
- Domini en posicionament, CRM, Social Media Marketing i optimització de pàgines web.
- Coneixement del Business Intelligence.
- Coneixement de les estratègies de marketing d'afiliació.
- Tècniques de fixació d'objectius adequats i càlcul del ROI de les campanyes de marketing online.
- Millora en la comunicació de l'empresa amb clients i mercats, adaptada a les necessitats actuals.
Titulació obtinguda
Un cop l'alumne ha finalitzat amb èxit el Màster obté dos títols, un de Diploma d'EAE Business School i un altre de Màster de Formació Permanent d'IL3 - Universitat de Barcelona.
Pràctiques
Pràctiques en empreses disponibles.
Promocions
- Finançament sense interessos: per facilitar l'accés a una formació superior de qualitat a totes les persones interessades a millorar el seu futur professional.
- Programa de beques: a més, l'alumnat pot optar a una de les beques especialitzades del Programa Beques d'EAE Business School, segons les necessitats de cada persona.
Avantatges del curs
El projecte brinda l'oportunitat de comptar amb l'ajuda de professionals i experts, així com dels avantatges i beneficis següents:
- Seminaris de suport per a l'obtenció del certificat de Google Ads.
- Alumni: Alumni és una àrea d'orientació acadèmica i professional, que a més organitza ponències i activitats per difondre tendències i novetats de diversos sectors. Treballadors i estudiants poden posar-se al dia, compartir inquietuds o trobar consell per acostar-se a les seves metes. Són els mateixos alumnes, el claustre i les empreses associades els que fan possible que més de 74.000 persones disposin d'aquest servei.
- Projecte final: el projecte final suposa per a l'alumne l'oportunitat de realitzar un pla de marketing, i per això compta amb la tutorització i l'assessorament de professionals.
Borsa de treball
Els alumnes disposen d'una borsa de treball del màster i, a més, compten amb l'oportunitat de fer pràctiques en empreses o institucions.