Màster en Màrqueting online i comerç electrònic

1035 Persones estan visitant aquest curs
Preu 6.500 €
Sol·licita informació
OBS Business School
Màster en Màrqueting online i comerç electrònic
Sol·licita informació
Màster
On-line
12 mesos
Preu 6.500 €

Descripció

Avui en dia, Internet és el canal de comunicació més potent que existeix, i davant d'aquests canvis els professionals del Màrqueting no podem romandre impassibles. Facebook es mou al voltant dels 700 milions d'usuaris a tot el món, Twitter està a prop de superar els 200 ia Youtube s'estima que es reprodueixen gairebé 5.000 milions de vídeos al mes. A més, en països com Gran Bretanya o Estats Units, Internet és ja el segon mitjà per audiència, encara que en els segments més joves de la societat ja és el primer en audiència.
Alhora nous sectors i model de negoci s'estan desenvolupant a la xarxa. I un dels que està experimentant un major creixement és el comerç electrònic. Empreses com Amazon, Zappa, Groupon, BuyVip etc ... etc. han demostrat en pocs anys la viabilitat dels seus negocis recolzats en les noves tecnologies. Internet ha disminuït les barreres d'entrada per a la creació d'un e-commerce.
El Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic està dissenyat per a tots aquells professionals del màrqueting que vulguin desenvolupar el seu futur professional a Internet i aprofundir en el seu domini com a canal, tant des del costat de la comunicació com des del costat del comerç electrònic.
Ofereix importants avantatges, com el fet d'estar impartit per un quadre de professors que són els millors professionals del sector, amb excel·lents habilitats didàctiques i important experiència acadèmica a més de la seva extensa trajectòria professional en el màrqueting a Internet.
El màster dotarà a tots els professionals que el cursin d'importants recursos personals i professionals per desenvolupar la seva feina a Internet amb més solvència en els propers anys davant els importants canvis que s'estan produint. El programa analitzarà i aprofundirà en l'ús de les noves eines de comunicació que Internet ens està brindant, permetent als participants desenvolupar la seva activitat professional futura amb un sòlid coneixement d'aquest nou mitjà de comunicació i transacció.
El màster es recolza en tres pilars: un programa que tracta tots els temes claus del màrqueting en línia, la programació d'una sèrie de Webinars i Webconferences amb reconegudes empreses d'Internet i un professorat vinculat a empreses 100% digitals o que operen a Internet.

Temari

  • Fonaments del Màrqueting Online i del Comerç Electrònic
  • Introducció al màrqueting en línia
  • Objectius Màrqueting Digital
  • Eines del màrqueting digital
  • Hora del màrqueting digital
  • Màrqueting en Cercadors
  • Estat actual dels cercadors
  • Entendre la filosofia i utilitat del SEO. Conceptes d'introducció SEO
  • SEO tècnic, programació, per què és important i les implicacions que té
  • Introducció a AdWords de Google
  • Entendre la filosofia i utilitat del SEM. Complementarietat al SEO
  • Com seleccionar les KWS, diferències amb la selecció de KWS de SEO. Com redactar bons anuncis que cridin l'atenció. Impacte en CTR
  • Performance Màrqueting: Afiliació i Permission màrqueting
  • Valorar com i quan utilitzar el màrqueting d'afiliació.
  • Entendre el funcionament d'una xarxa d'afiliació i quins són els diferents agents que actuen en el procés
  • Conèixer quines són les mètriques clau per mesurar resultats en un programa d'afiliació
  • Conèixer les característiques bàsiques del permission màrqueting o e-mail màrqueting
  • Entendre la diferència entre el correu brossa i el permission màrqueting
  • Conèixer el procés per realitzar amb èxit una campanya d'email màrqueting
  • Entendre les mètriques per valorar l'èxit d'una campanya de permission
  • màrqueting
  • Conèixer millors pràctiques i exemples tant de campanyes de màrqueting d'afiliació com de permission màrqueting
  • Eines de gestió
  • Tècniques d'investigació, CRM i fidelització Online
  • Conceptes bàsics de gestió de clients, CRM i fidelització de clients
  • eines
  • Implementació: Analitzar els FCE d'una correcta implantació de tecnologia
  • Estratègies en Social Media Marketing
  • L'entorn 2.0 com a plataforma de relacions, continguts i negoci
  • Xarxes Socials i Continguts - triar la combinació guanyadora
  • Eines fonamentals i criteris bàsics de seguiment i avaluació de resultats
  • Elaborar un Social Media Plan sobre un "cas real" individual.
  • Disseny de llocs web i botigues virtuals
  • Introducció: Conceptes generals de desenvolupament web i objectius de l'assignatura.
  • Arquitectura, requeriments, usabilitat i gestió de projectes
  • Prototipatge i formularis
  • Eines d'anàlisi
  • Tecnologia: Plataformes existents: CMS, Blogs, eCommere.
  • Logística i operacions del comerç electrònic
  • La logística en el comerç electrònic
  • Funcions de la Logística
  • Distribució i Logística inversa. Fulfillment: Reconèixer els diferents tipus de fulfillment.
  • Plataformes i ecosistemes: mobile & vídeo
  • L'ecosistema mòbil: Evolució històrica i factors de creixement. Introducció als elements principals de la tecnologia mòbil i els seus actors
  • Models de Negoci i principals actors: Entendre l'estructura de models de negoci i principals rutes de distribució d'apps
  • Noves tecnologies: Entendre el funcionament i aplicació de la tecnologia NFC en múltiples camps
  • Mobile E-commerce
  • Casos d'èxit: Angry Birds. iBasket, Softonic: Reptes de les Aplicacions, Vértice Còmics: Localització i especialización.ing en aplicacions mòbils (apps).
  • Analítiques i mètriques
  • Introducció a la Mesura de resultats + Mesura de resultats de Campanya
  • Analítica Web: Quaderns de comunicació EVOCA. Instruccions Interpretació Google Analitys BÀSIC. Lectures de bloc d'analítica web
  • Anàlisi del Social Media + Conclusions
  • Emprenedoria
  • El procés de finançament: fases, actors i negociació.
  • Business models i Value Proposition Model.
  • Conceptes Lean i Agile per a la gestió de la teva start up.
  • Habilitats soft d'un emprenedor.
  • Projecte Final del Màster
El projecte final és la posada en pràctica de tots els coneixements teòrics apresos durant el programa aplicats a una iniciativa de comerç electrònic. S'inicia a meitat del programa perquè els grups d'estudiants puguin dedicar-li el temps suficient i serà tutoritzat per un dels nostres professors per garantir la seva correcta execució. Un cop finalitzat es presentarà davant d'un tribunal format per professors del màster que avaluaran la viabilitat del mateix i el treball realitzat pel grup.

Requisits

Per accedir al programa és necessari disposar de titulació universitària i experiència professional. Es valora especialment l'experiència professional perquè és important compartir coneixement a partir de les aportacions que cada participant realitza, des de la formació i responsabilitat professional, a la situació que planteja el professor. En cas de no disposar d'algun dels requisits esmentats, l'accés al programa serà valorat per la Direcció del Programa.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Tot això, a més, amb l'aval de la Metodologia Online de OBS Business School, registrada en el Registre de la Propietat Intel·lectual.

Durada

Dedicació: Equivalent a 60 crèdits ECTS. Convocatòria: octubre 2018.

Objectius

El Programa està pensat per a professionals que estiguin realment interessats en dominar tots els aspectes rellevants del màrqueting digital i l'E-commerce: Publicitat online, Màrqueting en cercadors, Pla de Comunicació Online, Social Media Optimization (màrqueting en xarxes socials), conèixer la blogosfera , Xarxes d'afiliació, Comerç Electrònic, Operacions i Logística, Email Màrqueting i aspectes legals d'operar a Internet. És a dir, al programa es tracten tots els temes clau que permeten tenir èxit en les comunicacions en línia.

Titulació obtinguda

Les persones que superin l'avaluació del programa i compleixin els requisits acadèmics establerts per la UB, obtindran el títol UB (Universitat de Barcelona). A més, totes les persones que superin l'avaluació obtindran la titulació d'EAE Business School.

Promocions

Pla de finançament disponible.
Màster en Màrqueting online i comerç electrònic
OBS Business School
Campus i seus: OBS Business School
Online Business School
Av. de Josep Tarradellas i Joan, 171, 175 08901 L'Hospitalet de Llogregat (Barcelona)
Sol·licita informació
X