Descripció

El curs Postgrau en Assessoria d'Imatge, Bellesa i Estilisme et prepara per ser un professional capaç de desenvolupar-se en l'àmbit de la imatge i assessorament personal. El programa formatiu et dóna les eines per millorar les teves habilitats, actituds i aptituds professionals, així com les capacitats tècniques i teòriques.

L'assessor de imagenactúa a nivell personal assessorant sobre estilisme, bellesa, protocol i saber estar, reforçant i millorant la imatge i la personalitat de l'individu, augmentant la seva autoestima i les seves possibilitats d'èxit individual.

Ártidi forma professionals apassionats i creatius, capaços de canviar la percepció del consumidor buscant la innovació per aconseguir l'èxit i el rendiment personal.

El Postgrau és un curs exclusiu de Ártidi yconsta d'una titulació pròpia amb competències nacionals i internacionals reconeguda per ASEMAIC, ACAP i TrendsSchool.

El Postgrau d'Assessoria d'imatge, bellesa i estilisme té una durada de 200 hores, s'estructura en 2 mòduls formativosy un projecte final en què es combina la teoria amb la pràctica. Els mòduls estan dividits entre assessoria d'imatge i personal shopper i en imatge personal: bellesa i estilisme, i incorporen un percentatge d'hores destinades a l'ampliació de coneixements complementaris (CACC) que valora el treball dels estudiants en cada un dels projectes realitzats .
Veure més

Temari del curs

Mòdul formatiu I: Assessoria d'imatge
Què és la imatge? Què projectem amb el nostre físic i la nostra forma de vestir? En aquest mòdul aprendràs a analitzar què reflecteix la nostra imatge i a proposar els canvis necessaris per aconseguir millorar-la a través del procés d'assessorament.
 
Imatge personal
• Què és la imatge? Projecció de la imatge.
• L'assessor d'imatge com a professional. Característiques, competències i habilitats.
• Objectius en l'assessoria d'imatge. Necessitat o desig.
• Metodologia observacional. Veure més enllà del que el client ens explica Com desenvolupar l'habilitat? Com detectar la capacitat i el nivell de canvi del client?
• La iconologia de la imatge i la seva simbologia. Principis perceptius visuals de l'escola Gestalt aplicats a la imatge personal
• Les característiques físiques i la relació amb la imatge personal. Eines per desenvolupar el Plannig d'actuació amb el client
Intel·ligència emocional i psicologia del client
• Detectar la capacitat de canvi del nostre client, motivació i persuasió.
• Analitzar i valorar el nivell de l'autopercepció de la imatge del client i la seva subjectivitat
• Corregir desviacions acte-perceptives de la imatge del client
• Recursos d'estratègies de venda dels serveis, segons el target group dels nostres clients
• Resolució de conflictes depenent del caràcter i temperament del client
• Acords de confidencialitat i protecció de dades del client personal i o públic
Protocol i habilitats socials
• Concepte de protocol, usos socials i habilitats socials
• Protocol de taula
• La importància del saber estar
• Etiqueta masculina i femenina
Procés d'assessorament
• Documentació interna i documentació per al client.
• Fases del procés d'assessorament. Implementació de la imatge personal
• Obtenció de la informació
• Identificació de la necessitat o desig del client.
• Anàlisi de la imatge global del client
• Elaboració de la proposta
• Aprovació de la proposta
• Timming d'execució
• Execució i intervenció dels diferents col·laboradors o especialistes
• feed-back i retroalimentació amb el client
• Elaboració d'un pla de continuïtat
• Estratègies de fidelització del client i venda dels serveis

Mòdul formatiu II: Estilisme, bellesa i shopper
L'estilisme en el vestir i la bellesa completen el procés d'assessorament personal. La moda i la seva evolució transformen contínuament els estils personals i la indumentària. Factors com el color i la seva simbologia i les formes aplicades a cara, cos i cabell perfeccionen la concepció global de la nostra imatge.
 
Història de la moda
• Què és la moda? Com va sorgir?
• La haute Couture
• Icones d'estil que han marcat l'ideal estètic
• Anys 90 fins a l'actualitat: concepte de nou luxe
Visagisme
• Tipus de rostre, faccions, proporcions reals i proporcions segons ideal de bellesa
• Estudis de visagisme, anàlisi, detecció de inestetismes i pautes per a la correcció
• Codis segons les línies facials
Color a la imatge
• El color aplicat a l'assessoria d'imatge
• Psicologia del color com a codi de missatge en la projecció del client
• Eina "el test de color" per potenciar qualitats i contrarestar inestetismes
• Combinacions de color
Estilisme en el vestir
• Tendències On trobar-les i com analitzar-les?
• Lifestyle, corrents de canvis de consumisme i com afecta a la moda
• Proporcions reals i proporcions idealitzades del cos humà
• Estudis antropomètrics dels clients
• Tipologies corporals, anàlisi i valoració
• Correccions òptiques a través de la indumentària
• Estils universals i estils de tendència actual
• Combinacions amb diferents estils segons necessitat del client
• Imatge global, codis de missatge a través de la indumentària.
• Versatilitat en la creació d'outfits segons necessitats del client
• Tipus de fibres, naturals, sintètiques
• Caiguda, volum, pes i textura
• Tipus de teixits per tipologies corporals.
• Estampats i motius en la correcció de inestetismes
Personal Shopper
• Formulari personal del client per a la detecció de la seva necessitat o desig.
• La figura de l'expert en compres
• Identificació de l'estil personal del client, gustos, prioritats, necessitats
• Les funcions del personal shopper i les seves competències
• Planificar la ruta de botigues segons el target del client
• Fons d'armari masculí, femení i maleta perfecta
Hair & Make up
• Concepte de makeup
• Bellesa, estils de maquillatge i retrospectiva
• Maquillatge social, cosmètics i mètodes d'aplicació
• Tipus de maquillatge: dia, tarda i nit
• Disseny de correccions mitjançant maquillatge
• Cosmètica masculina i cures facials
• Estudi del cabell
• Disseny correccions, talls i estils de cabell segons morfologia del client
• El color, tints, metxes, i reflexos
• Bellesa masculina, estil i cura del cabell i barbes
• Recollits, tècniques i utensilis
Complements
• Correcció de inestetismes amb els complements, formes, volums, textures i color
• Estils de complements i la seva versatilitat per crear nous outfits
• Òptica segons l'estil del client i el seu rostre, materials, color, forma
Professional Shopper On line
• Firmes, dissenyadors i marques en línia, on trobar-les segons el target del nostre client?
• Planificació dels outfits i la seva versatilitat
• Eines estratègiques de compra
• Bloggers, influencers, icones del moment i els seus estils.
• Projecte final
• Tutoria per a la Confecció de canvi d'imatge intregral, client real, propostes manteniment, execució
Veure més

Idiomes en què s'imparteix

Castellà.

Horari/Torn

Dilluns a dijous de 10:00 a 14:00. Data final de el curs el 30 de juliol 2021.

Durada

Durada: De el 15 de juny de 2020 el 30 de Juliol de 2020.

Objectius

• Aprendre les competències professionals de l'assessor d'imatge personal

• Definir i utilitzar les eines idònies per a l'assessoria d'imatge a persones.

• Identificar i conèixer els clients, les seves preferències, professió i dia a dia per poder realitzar els projectes amb èxit.

• Treballar els aspectes relatius a la projecció de la imatge, l'estilisme, la bellesa, el protocol i saber estar.

• Millorar i potenciar la imatge i estil tenint en compte els conceptes de color, línies i formes, així com la simbologia en maquillatge i cabell.

• Aplicar noves tendències de moda i bellesa en els projectes desenvolupats.

• Adquirir els coneixements per desenvolupar l'activitat de Personal Shopper

• Posar en pràctica i realitzar projectes reals tant amb companys com amb clients reals.

• Treballar la capacitat d'innovació i creativitat en la implementació de projectes d'assessoria d'imatge.

• Assolir una base sòlida per a desenvolupar la carrera professional a nivell nacional i internacional.

Titulació obtinguda

Postgrau en Assessoria d'Imatge, Bellesa i Estilisme.

Atorgat per Ártidi Escola Superior d'Aparadorisme i Visual Marxandatge. Competències professionals nacionals i internacionals.

Per aconseguir la titulació de Màster d'Assessoria d'Imatge Professional serà necessari realitzar el Postgrau en Assessoria d'Imatge, Bellesa i Estilisme, el Postgrau en Imatge Corporativa, Branding i Comunicació.

Promocions

Finançament a mida per a estudiants.

Preu

3.075 €
3075 euros (reserva de plaça inclosa).

Avantatges del curs

Ártidi realitza anualment formació In Company a empreses de diferents sectors. Aquest contacte amb les empreses ens permet adaptar els nostres programes formatius a la realitat de l'mercat actual cobrint així les necessitats de les empreses. Instal·lacions òptimes per a la formació d'assessoria d'imatge professional (zona d'hair & make up, zona de camerino, test de color, magatzems de materials i productes, photocall ... entre d'altres equipaments). Ártidi ha superat les 200 aparicions en diferents mitjans de comunicació nacionals i internacionals el que els assenyala com punters en la formació que imparteixen. Més de 70 empreses Nacionals i Internacionals col·laboren amb Ártidi. A través d'aquests convenis i la implicació i innovació de centre els alumnes poden estar presents en empreses com INDITEX, Armani, Hugo Boss, Custo Barcelona, ​​Cortefiel, Springfield, Nike, Adidas, H & M, C & A, IKEA, Conforama, Jack & Jones, Blanco, Diesel, Desigual, Mango, Corte Inglés, Coronel

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Assessoria de la Imatge personal i Estilisme

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.

Postgrau en Assessoria de la Imatge personal i Estilisme