Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (UAB)

Curs Universitari de Revenue Management i Màrqueting on line

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (UAB)

Curs
Presencial
94 Hores
  • Bellaterra (Barcelona)
consultar preu

Descripció

Des de l'arribada d'Internet, els preus hotelers són públics i el sector hoteler ha entrat en un entorn altament competitiu a nivell global. Aquesta situació provoca la necessitat d'un canvi en la gestió dels ingressos dels allotjaments turístics, amb noves fòrmules de comercialització.



El negoci hoteler es caracteritza per unes altes despeses fixes que s'han d'assumir independentment de l'ocupació aconseguida, en canvi, les despeses variables segons l'ocupació no són tan significatives. Per tant, és imprescindible l'anàlisi de la informació per preveure la demanda y maximitzar els ingressos.



El Revenue Management és una tècnica de vendes basada en l'anàlis de les diferents variables que afecten a la decisió de compra d'un client.



Amb una correcta gestió dels ingressos a través del Yield and Revennue Management aconseguirem maximitzar les vendes de l'hotel i que aquestes siguin les més rentables possibles utilitzant el canal més adequat. Per tant, es tracta de vendre el màxim de la millor forma possible amb satisfacció del client analitzant directament les diferents variables del mercat.



Aquest curs es basa en tres aspectes fonamentals: mínima teoria, molta pràctica i professors professionals amb experiència.



En primer lloc, es planteja amb un mínim temari bàsic per poder seguir, en segon lloc, amb l'anàlisi de casos reals; continuant, en tercer lloc, amb la gestió del Revenue Management d'un hotel real en temps real. Per últim, comptem amb l'àmplia experiència dels professors i l'aportació de diversos ponents especialistes en Revenue Management, E-Commerce, Marketing On line i Social Media.
Veure més

Temari del curs


Els orígens i primers passos del Revenue Management.

Conceptes Bàsics.

Benchmarking.

Estratègies de Yield and Revenue Management.

Forecast i previsió de la demanda.

Pricing.

Control del Overbooking.

Business Intelligence.

Comercialització i distribució.

Organització i Equip.

Aplicació del Revenue Management en Restauració.

Eines de Revenue Management.

Màrqueting On Line.

Social Media.

Destinataris

El curs està enfocat a professionals del sector turístic i hoteler i diplomats, llicenciats i graduats que desitgin aprofundir i intensificar el coneixement sobre les tècniques de Revenue i Yield Management .

Objetius

Facultar tant a actuals com a futurs Revenue Managers per desenvolupar els coneixements i habilitats necessaris per:

Portar el lideratge d'equips orientats a la cultura i tècnica del Revenue Management.

Analitzar les diferents variables del mercat per una correcta pressa de decisions sobre capacitat, preu i distribució.

Conèixer i desenvolupar les principals estratègies de Revenue Management (Forecast, Benchmarking, Pricing, Demanda, Competència, Segmentació, Overbooking...)

Conèixer i gestionar tots els canals de comercialització hotelera i implementació d'eines tecnològiques amb les seves implicacions.

Conèixer les principals tècniques de venda i distribució.

Saber diversificar i crear productes hotelers.

Conèixer els diferents models de Revenue Management per cada tipus d'hotel o allotjament turístic.

Conèixer les bases del Màrqueting On Line i Social Media per a hotels.

Titulació obtinguda

Diploma acreditatiu

Promocions

Curs subvencionat per la 'Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo' .



Si t'inscrius abans de l'1 de setembre de 2015, podràs gaudir d'un 10% de descompte en el preu total de matrícula del curs.



Oferta de descompte del 20% per empreses que inscriguin a 2 o més alumnes.

Subvencionat


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Universitari de Revenue Management i Màrqueting on line

Curs Universitari de Revenue Management i Màrqueting on line