Per saber si les matèries d'electrotècnia i tecnologia et serveixen per pujar la teva nota per a l'accés a criminologia, has de mirar les
taules de ponderació. Per a l'accés als estudis de criminologia, cap d'aquestes dues assignatures et serveix per millorar la teva nota, per tant, la teva nota d'accés és la mitjana entre el batxillerat i la fase general de la selectivitat. Depenent de les persones que vulguin entrar a aquests estudis, la nota de tall serà més elevada o menys, per això, és important mirar la
nota de tall de criminologia, si la teva nota mitjana del batxillerat i la fase general és suficient, podràs accedir, sinó, tens dues opcions:
- En el cas de no tenir prou nota l’alternativa que tindries seria examinar-te de nou de la fas específica de la selectivitat i en concret de les matèries que ponderen per criminologia que poden variar en funció de l’any.
- Si de cap de les maneres tens prou nota també tindries la possibilitat de fer un
cicle formatiu de grau superior i mirar d’accedir per aquesta via. En aquest cas si amb la nota mitjana del cicle formatiu de grau superior tens prou nota, podràs accedir directament, en cas de no tenir prou nota et podries examinar de la fase especifica de les matèries corresponents i la puntuació obtinguda es sumaria a la nota mitjana del cicle formatiu de grau superior que hagis cursat.