E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas

Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic (Part Time)

E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
11.000 €

Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic (Part Time)

Descripció

L'ecosistema digital suposa un gran brou de cultiu per a noves formes de fer negoci. Empreses com Google, Facebook, Spotify, Amazon o la pròpia Apple han donat lloc a nous models de negoci que ningú podia plantejar-se fa una dècada. Models que demanen un perfil de professional del Màrqueting diferent al que s'exigia fins ara.



El Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital està dissenyat per formar professionals del Màrqueting que sàpiguen incorporar nous canals, mitjans i llenguatges en la seva estratègia comercial i de relació amb el client. Per a això s'abordaran diferents tècniques, eines i competències específiques de l'entorn digital, incloent l'anàlisi de resultats que garanteixi el retorn de les inversions en aquestes accions. Així, partint d'un enfocament proper a la planificació de projectes, es cobriran tots els aspectes clau que permetin desenvolupar estratègies de comunicació, relació i vendes digitals d'èxit.

Cinc raons per fer el Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital de EAE:

1. Visites a empreses digitals i trobades amb directius. El desenvolupament del Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic inclou un programa de visites i trobades amb les principals empreses del sector que operen a Espanya, cas de Google, LinkedIn, Amazon o Buyvip, entre d'altres. A més, s'organitzen una sèrie de trobades amb Directius d'empresa del sector ecommerce.

2. EAE és sòcia de l'Associació Espanyola d'Economia Digital (adigital), la major associació multisectorial de l'Economia Digital, formada per més de 500 companyies l'activitat està relacionada amb el desenvolupament dels nous canals de venda i comunicació, incloent el comerç electrònic, el màrqueting interactiu o els continguts digitals a través de tot tipus de dispositius connectats a internet.

3. El programa més complet i pràctic. Actualitzat anualment, incorpora la creació d'un Pla de Màrqueting Online i mòduls de plena actualitat com les Mobile Màrqueting o Inbound Màrqueting.

4. Amb el millor aval, el dels nostres antics alumnes, que ocupen llocs de responsabilitat internacional en les millors empreses: Microsoft, Nielsen, Unilever, Diageo, Inditex, Repsol, Coca Cola, Nike, Bassatt Ogilvy, McCaan, Nurun, Telefónica, Privalia, Vodafone, Privalia, Henkel, Hewlett Packard, Ikea o Mango, entre d'altres. Comptem a més amb el millor reconeixement al teixit empresarial: més de 2.000 empreses col·laboradores.

5. EAE és una de les 30 millors escoles de negocis del món (Rànquing Amèrica Economia 2014).


Veure més

Temari del curs

Aspectes estratègics en màrqueting en línia
Els continguts d'aquest mòdul estan orientats a l'adquisició de coneixements de caràcter previ, i també transversal, sobre els quals s'articulen les altres àrees del programa. S'aborden els conceptes fonamentals del Màrqueting Online i s'instrueix als participants sobre les eines adequades per a l'establiment d'objectius i estratègies en l'àmbit de la planificació. La matèria aprofundeix en altres aspectes clau com els embuts de conversió o Inbound Màrqueting, aquest últim des d'una òptica integradora del Màrqueting de Continguts, el Social Media Marketing i les estratègies SEO.

Màrqueting de resultats
Les assignatures d'aquesta matèria se centren en diversos aspectes de l'anomenat performance màrqueting, tant des de la seva concepció més estricta, basada en objectius preestablerts, com des de la més àmplia, en l'àmbit del màrqueting d'afiliació. Per a això, s'aprofundirà en l'estudi i aplicació de ràtios clau, com el CPA, el CPL o el CPM. Les estratègies i campanyes en SEO i SEM, les d'Email Màrqueting, la Publicitat Online i el Mobile Marketing completen els coneixements d'aquesta matèria.

Estratègia social digital i màrqueting de continguts
Potenciarem una visió global de les dinàmiques actuals en xarxes socials i analitzarem les principals estratègies en xarxes i canals socials, la gesetión de la reputació online i el Pla de Social Media & Community Management. A més aprofundirem tots els aspectes clau relacionats amb el Content Màrqueting: tipologia, disseny de plans de continguts, estratègies de dinamització a través de Branded Content o Gammification, entre d'altres.

Comerç electrònic i mesurament de resultats
Aprofundirem en una visió general dels projectes de Comerç Digital, així com específica dels seus aspectes més importants, com el disseny i manteniment de botigues virtuals, els sistemes de pagament i de logística o la gestió de clients actuals i potencials. De la mateixa manera pràctica, es prestarà una especial atenció a tot el relacionat amb la mètrica dels resultats, així com les eines d'anàlisi disponibles, l'establiment d'amidaments clau per plataformes, les mètriques financeres i de negoci, o els dashboards per a la presa de decisions.
Veure més

Destinataris

Perfil recomanat: Titulació universitària. 3 anys d'experiència en llocs de responsabilitat.

Metodologia

Part time.

Durada

Inici: A consultar.

Lloc on s'imparteix el curs

Campus Barcelona i Madrid.

Objetius

ESTRATÈGIES EN LÍNIA: Formar professionals especialistes en el disseny d'estratègies de comunicació, comercialització, captació i fidelització en entorns en línia. MOBILITAT DEL CONSUMIDOR: Dominar la influència de la mobilitat en el comportament de l'usuari / consumidor. PLANIFICACIÓ DIGITAL: Conèixer les claus de la planificació digital, a més de les estratègies d'èxit i adaptació de l'empresa al nou ecosistema. MESURA, ANÀLISI I OPTIMITZACIÓ: Aprofundir en les eines específiques de mesurament i optimització de resultats en un negoci de comerç electrònic. COMERÇ ELECTRÒNIC: Desenvolupar les habilitats necessàries per dominar estratègies i tècniques de planificació, disseny, implementació i gestió de les principals plataformes de comerç electrònic. Correu LOGÍSTICA I COMERÇ ELECTRÒNIC: Fixar les bases per a la creació d'estratègies i sistemes eficaços en la gestió de serveis integrals de logística i servei al client en comerç electrònic.

Titulació obtinguda

Les persones que completen amb èxit el programa obtindran el títol de Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital per EAE Business School. A més, els participants que compleixin els requisits acadèmics establerts obtindran la titulació de Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital per la Universitat Politècnica de Catalunya (si es realitza el programa a Barcelona) o la titulació de Màster en Màrqueting Online i Comerç Digital per la Universidad Rey Juan Carlos (a Madrid).

Promocions

EAE ofereix condicions especials de finançament, beques i ajudes per als candidats admesos en els programes d'EAE.

Preu

11.000 €

Avantatges del curs

Valors diferencials:
Programa Residencial en EE. UU: En acabar el màster, els participants tenen l'opció de realitzar una estada residencial de dues setmanes de durada en Kean University. Aquesta estada té un cost addicional.
Networking: A través de cicles de trobades amb directius d'altres empreses, com els cicles de Business Networking o Cafè & CEO, els participants poden ampliar la seva xarxa de contactes professionals.
Consell Assessor: El pla d'estudis es desenvolupa conjuntament amb el Consell Assessor de l'àrea de Màrqueting i Comunicació, format per 23 professionals d'empreses com Unilever, Sony, Mango, Nielsen, Nissan, OgilvyOne, Heineken, Endesa, BP, La Caixa o Dockerss .
Pla de Màrqueting Online: Permet als participants aplicar els coneixements i treballs desenvolupats a l'aula en una empresa real, i així desenvolupar la seva visió estratègica i el seu esperit emprenedor.
EAE, membre de l'Associació de Màrqueting d'Espanya i Adigital.

Estades a l'estranger


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic (Part Time)