OBS Business School

Màster en Transformació Digital i Desenvolupament de Negoci

OBS Business School

Màster
On-line
12 Mesos
5.800 €

Màster en Transformació Digital i Desenvolupament de Negoci

Descripció

Des de fa uns anys assistim a una nova era de negocis digitals, emparats pel reconeixement d'exemples d'èxit espectacular com els casos de Facebook, Twitter, Google, Netflix, Spotify o negocis basats en cloud computing com EyeOS. Aquestes organitzacions, creats amb un model de negoci basat exclusivament a Internet, s'han introduït noves formes de negoci basades en, per exemple, les xarxes socials, la reproducció de continguts en streaming o la gestió de continguts en el núvol.

Per tant, queda clar que els propers anys tots els negocis tindran un fort component digital, o ho seran completament. El Màster en Digital Business Management se centra en les claus necessàries per tenir èxit en el llançament d'un nou negoci i en la transformació d'aquells negocis que encara funcionen al marge del món digital.

Per potenciar això, el programa d'activitats del màster ofereix:

  • Webconferences amb empreses punteres en entorns digitals.

  • Webinars retransmesos en streaming amb reconegudes empreses i professionals de l'entorn digital. En aquest cas, parlem de webinars amb empreses com Google, IBM, Vueling, Privalia o Idealista.



Veure més

Temari del curs

Mòdul entorn competitiu i estratègia
  • L'economia digital i la societat del coneixement
  • Nous paradigmes econòmics: entendre quins han estat els motors del canvi que han propiciat el canvi d'etapa en què vivim.
  • Principals canvis tecnològics.
  • Societat digital i del coneixement.
  • Lean & Agile Management: Innovació i desenvolupament en management.
  • Models de negoci innovadors
  • Anàlisi d'una Empresa establerta del Sector Tecnològic: Cas HP 1.1 Analitzar el model de negoci de Hewlett-Packard 1.2 Debatre preguntes clau.
  • Sistemes de Generació de part o totalitat de Models de Negoci.
  • Anàlisi de Models de Negoci Innovadors en Sectors Tradicionals (Low Cost. Cadena de Valor de Base Instal·lada ...)
  • Anàlisi de Models de Negoci Innovadors a Internet. (Brokerage, Advertising, Infomediary, Merchant, Manufacturer Direct Model, Affiliate, Community, Subscription).
Mòdul Màrqueting Digital
  • Màrqueting en Cercadors
  • Estat actual dels cercadors
  • Conceptes d'introducció SEO
  • Introducció a AdWords de Google
  • Entendre la filosofia i utilitat del SEM. Complementarietat al SEO.
  • Com seleccionar les KWS, diferències amb la selecció de KWS de SEO. Com redactar bons anuncis que cridin l'atenció. Impacte en CTR.
  • Aplicació dels conceptes adquirits al llarg del curs.
  • Eines de màrqueting digital
  • Internet i la nova era del Màrqueting Digital
  • Social Media & Community Manager
  • performance Màrqueting
  • Viralización, Engagement & Brand Advocacy
  • Màrqueting d'afiliació
  • Noves Tecnologies i Innovació al servei de la publicitat.
  • Comunicació digital i reputació online
  • Identitat digital i Reputació online
  • Auditoria de Mitjans i blogs
  • Definició de l'estratègia i definició d'objectius.
  • Eines i suports: blocs, xarxes socials, agregadors socials i RSS.
  • Avaluació, mesurament i ajustos
  • Markets are conversations
  • Gestió de crisi
Mòdul comerç electrònic
  • Comerç Electrònic
  • Introducció al comerç electrònic
  • Logística d'una botiga virtual
  • La tecnologia en comerç electrònic
  • ecosistema Mòbil
  • L'ecosistema mòbil: Evolució històrica i factors de creixement
  • Models de Negoci i principals actors: Entendre l'estructura de models de negoci i principals rutes de distribució d'apps.
  • noves tecnologies
  • Mobile E-commerce
  • Casos d'èxit: Angry Birds. iBasket, Softonic: Reptes de les Aplicacions, Vértice Còmics: Localització i especialització.
  • Analítica i mètriques
  • Introducció a la Mesura de resultats + Mesura de resultats de Campanya.
  • analítica Web
  • Anàlisi del Social Media + Conclusions
Mòdul gestió organitzativa entorns digitals
  • Competències professional segle XXI
  • Gestió de la Informació: ser capaç de fer cerques d'una manera eficient.
  • Identitat digital: Claus per a la definició de la identitat digital. Principals xarxes socials.
  • Treball i col·laboració en xarxa: Redarquía vs. Jerarquia. Noves maneres de treballar i aprendre.
  • Innovació: nou escenari per a les organitzacions. Drivers de canvi en les organitzacions.
  • L'esperit emprenedor
  • Que és ser emprenedor, perfils i habilitats necessàries.
  • Project Management per Start Ups: Conceptes Lean, Metodologies àgils de desenvolupament - SCRUM.
  • Procés de finançament. Fonts, models de negocis, Elevator Pitch
  • Business Pla
  • Webinars
  • Juntament amb els mòduls temàtics està programada la realització d'una sèrie de webinars amb la participació de grans empreses del sector. Entre les empreses convidades destaquen Google, IBM, Privalia, Idealista o Vueling, entre d'altres.
Veure més

Destinataris

El Màster en Digital Business Management s'adreça a professionals i directius que vulguin triomfar en els nous entorns digitals. El seu pla d'estudis està dissenyat per desenvolupar les habilitats necessàries de cara a liderar projectes en empreses d'Internet, des de la gestió del dia a dia del negoci a aprofundir en les eines de màrqueting i anàlisi financera necessàries per liderar empreses en un ecosistema digital. Tot això, des d'una perspectiva eminentment pràctica.

 

Requisits

Per accedir al programa és necessari disposar de titulació universitària i experiència professional. Es valora especialment l'experiència professional perquè és important compartir coneixement a partir de les aportacions que cada participant realitza, des de la formació i responsabilitat professional, a la situació que planteja el professor. En cas de no disposar d'algun dels requisits esmentats, l'accés al programa serà valorat per la Direcció del Programa.

Durada

Dedicació: Equivalent a 60 crèdits ECTS.
Convocatòria: novembre 2017.

Objetius

Comprendre el benefici i promoure els canvis necessaris per a una millora en la gestió i direcció de l'empresa, basat en l'orientació de l'estratègia a l'entorn digital. Implementar i seguir estratègies de digitalització d'un negoci, prenent les decisions correctes per assolir els objectius planificats. Desenvolupar les habilitats directives i tècniques necessàries per liderar un procés de canvi a l'empresa. Realitzar el Pla de Desenvolupament d'un negoci digital.

Titulació obtinguda

Les persones que superin l'avaluació del programa i compleixin els requisits acadèmics establerts per la UB, obtindran el títol UB (Universitat de Barcelona). A més, totes les persones que superin l'avaluació obtindran la titulació d'EAE Business School.

Preu

5.800 €
Consulta el nostre pla de finançament.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Transformació Digital i Desenvolupament de Negoci