Android amb programació avançada

Informació del curs
Descripció
Amb aquest curs aprendrà programació avançada en Android, un dels llenguatges amb major auge. L'alumne entrarà a la programació per a dispositius mòbils Android, utilitzant el paquet de desenvolupament Android Software Development Kit Connectant amb bases de dades, realitzant animacions, controlant l'accés a Internet del dispositiu, utilitzant el servei de mapes, etc. També coneixerem el sistema de permisos i la gestió de menús, així com el control dels sensors del dispositiu mòbil.
Temari
Android Programació Mòbils ( I)
1 - INTRODUCCIÓ
6 - ACTIVITATS
13 - RECURSOS
1 - INTRODUCCIÓ
- SOBRE AQUEST LLIBRE
- A QUI VA DIRIGIT
- RESUM DELS CONTINGUTS
- REQUERIMENTS
- CRÈDITS I AGRAÏMENTS
- ACTIVITAT BÀSICA : HOLA ANDROID
- COLOR FONS I FORMAT DEL TEXT
- MODIFICA EL TEXT DES JAVA
- MODIFICA EL COLOR DES JAVA
- AFEGIR TEXT ADDICIONAL AMB ADDVIEW
- DEFINIR UN MÈTODE PRINT ( )
- RESULTATS D'OPERACIONS
- EXEMPLE : UNA TAULA DEL SI
- AFEGIR TEXT AMB APPEND ( )
- ESTENENT PANTALLA SCROLLVIEW
- DEFINICIÓ D'UN BOTÓ AL LAYOUT
- CAS DE DOS BOTONS
- TOAST MOSTRAR MISSATGE EMERGENT
- CANVIAR EL TEXT D'UN BOTÓ
- CANVIAR EL COLOR DELS BOTONS .
- ??????? CALCULADORA
- TextField
- ONKEYLISTENER
- FORMA ALTERNATIVA DE IMPLEMENTAR ONKEYLISTENER
6 - ACTIVITATS
- Intent PER INICIAR ACTIVITATS
- PASSAR VALORS NUMÈRICS ENTRE ACTIVITATS
- ESCRIURE DADES EN UN FITXER A LA TARGETA SD
- LLEGIR UN FITXER AL DIRECTORI RES
- DIBUIXANT EN UN CANVAS
- FORMAT DEL TEXT
- ALÇADA DEL CANVAS
- DIMENSIONS DEL CANVAS
- FORMES GEOMÈTRIQUES
- CORBES
- Translacions i rotacions
- TEXT SEGUINT UNA CORBA
- CARÀCTERS UNICODE
- LAYOUTPARAMS
- ESDEVENIMENT ACTION_DOWN
- ESDEVENIMENT ACTION_UP
- ESDEVENIMENT ACTION_MOVE
- DIBUIXAR A LA PANTALLA
- MOURE OBJECTES
- INSERIR UNA IMATGE AL LAYOUT
- CONTROLANT LES IMATGES EN JAVA
- BOTONS AMB IMATGES
- INSERIR IMATGES EN UN CANVAS
- AJUSTAR IMATGE A LES DIMENSIONS DE LA PANTALLA
- ÚS DE MEDIAPLAYER
- REPRODUIR EFECTES DE SO
- TEMA PER DEFECTE
- TEMA NOTITLEBAR
- TEMA DIALOG
- TEMA LIGHT
13 - RECURSOS
- EL RECURS STRING
- EL RECURS COLOR
- FENT SERVIR RECURSOS EN UN LAYOUT
14 - FILS I CONTROLADORS
- EXECUCIÓ BACKGROUND AMB THREAD
- DIÀLEGS DE PROGRÉS
- INTERFÍCIE runnable
- NOTIFICACIONS
15 - ANIMACIONS
- MOVIMENT UNIFORME
- MOVIMENT ACCELERAT
- CONSERVACIÓ DE L'ENERGIA
- SIMULACIÓ DE CAIGUDA AMB LLIGADURA
APÈNDIX A
- ELEMENTS DE JAVA
- PROGRAMA BÀSIC JAVA AMB ANDROID
- VARIABLES
- CONVERSIÓ DE VARIABLES
- OPERACIONS AMB VARIABLES
- FUNCIONS MATEMÀTIQUES
- BLOC IF - ELSE
- BUCLES FOR
- BUCLE WHILE
- BLOCS SWITCH
- MÈTODES
- CLASSES I OBJECTES
- SUB - CLASSES
- VARIABLES I MÈTODES ESTÀTICS I FINALS
- ARRAYS
- ARRAYS 2D
- CADENES
- FORMAT NUMÈRIC
- MANEIG DE EXCEPCIONS
- INTERFÍCIES
- CLASSES ANÒNIMES
- ALTRES CARACTERÍSTIQUES DE JAVA
- PAQUETS
- CLASSES PÚBLIQUES
- PRIVILEGIS D'ACCÉS DELS MÈTODES I VARIABLES
- CLASSES I MÈTODES ABSTRACTES
APÈNDIX B
- EINES DE DESENVOLUPAMENT
- ECLIPSE
- PROBLEMES A LA INSTAL · LACIÓ
- IMPORTAR UNA CLASSE JAVA D'UN ALTRE PROJECTE
- IMPORTAR UN PROJECTE COMPLET JA EXISTENT
- ANDROID VIRTUAL DEVICE ( AVD )
- Dalvik DEBUG MONITOR SERVER ( DDMS )
- DISPOSITIU ANDROID DE SAMSUNG EN LINUX ( UBUNTU Jaunty )
APÈNDIX C
- APLICACIONS
- INTERACCIÓ neutron - PROTÓ
- AJUST PER MÍNIMS QUADRATS
- ENERGIA DEL HELIO -4
BIBLIOGRAFIA
Android Programació Avançada ( II )
1 - INTRODUCCIÓ
- SOBRE AQUEST LLIBRE
2 - ANIMACIONS interpolades
- translacions
- REPETICIÓ D'ANIMACIONS
- ROTACIONS
- Dilatacions i contraccions
- APARICIONS I DESAPARICIONS
- SÈRIES DE ANIMACIONS
- ANIMACIONS AMB JAVA
- ANIMATIONLISTENER
- ANIMACIÓ D'UN LAYOUT
- ANIMACIÓ D'UN LAYOUT EN JAVA
- LAYOUTANIMATIONLISTENER
3 - ANIMACIÓ DE FOTOGRAMES
- ANIMACIÓ FENT SERVIR RECURSOS
- ANIMACIÓ DE FOTOGRAMES A JAVA : ANIMATIONDRAWABLE
- AJUST DE LA RELACIÓ D'ASPECTE
4 - PROCESSOS EN BACKGROUND
- ÚS DE TIMER I RUNONUITHREAD
- MODIFICACIÓ DE LA UI AMB POST
- MODIFICACIÓ DE LA UI AMB HANDLER.POST
- MÈTODES COMBINATS PER MODIFICAR LA UI
- MODIFICACIÓ DE LA UI AMB ASYNCTASK
- MÀQUINA TRAGAPERRAS
5 - SENSORS
- SENSOR DE ACCELERACIÓ
- LLISTA DE SENSORS D'UN TELÈFON
- SENSOR DE CAMP MAGNÈTIC
- SENSOR D'ORIENTACIÓ
- SENSOR DE PROXIMITAT I SENSOR DE LLUMINOSITAT
6 - DIÀLEGS
- CREAR UN DIÀLEG
- DIÀLEGS AMB BOTONS
- DIÀLEGS AMB ÍTEMS
- DIÀLEGS D'ELECCIÓ ÚNICA
- DIÀLEGS D'ELECCIÓ MÚLTIPLE
- DIÀLEGS DE PROGRÉS
- DIÀLEGS PERSONALITZATS
7 - MENÚS
- MENÚ D'OPCIONS
- submenús
- Submenú amb CASILLAS
- MENÚS DE CONTEXT
8 - VISUALITZACIÓ DE LLISTES
- LA CLASSE ListView
- LLISTES INTERACTIVES
- ListView PERSONALITZAT
- CONSTRUCCIÓ D'UN BASEADAPTER
- LA CLASSE LISTACTIVITY
- LLISTES DESPLEGABLES AMB SPINNERVIEW
9 - BASES DE DADES
- ELEMENTS DE SQLite I SQL
- Inici SQLite3 AMB ADB
- CREAR UNA TAULA
- ALGUNES EXPRESSIONS SQL
- CREAR UNA BASE DE DADES AMB ANDROID
- ESBORRAR FILES D'UNA TAULA
- AUTOMATITZAR LES COLUMNES DEL CURSOR
- OBRIR UNA BASE DE DADES AMB SQLITEOPENHELPER
- ESBORRAR FILES AMB DELETE
- REALITZAR RECERQUES AMB QUERY
- ADAPTAR UN CURSOR A UN ListView
10 - PROVEÏDORS DE CONTINGUTS
- PROVEÏDOR DE CONTACTES
- L' TAULA DE DADES DELS CONTACTES
- L' TAULA RAW CONTACTS
- AFEGIR CONTACTES
- ALTRES PROVEÏDORS DE CONTINGUTS
- IMPLEMENTACIÓ D'UN CONTENTPROVIDER
- ACCÉS EXTERN AL NOSTRE CONTENTPROVIDER
- LA CLASSE URIMATCHER
11 - COMUNICACIÓ ENTRE ACTIVITATS
- SEQÜÈNCIA D'ESTATS D'UNA ACTIVITAT
- RESULTAT D'UNA ACTIVITAT
- RESULTAT DE CANCEL · LAR UNA subactivitat
- GRUP D'ACTIVITATS
- OBRIR APLICACIONS EXTERNES EXPLÍCITAMENT
- OBRIR APLICACIONS EXTERNES implícitament
- ÚS DEL PACKAGEMANAGER
- FILTRE DE DADES EN UN Intent
- AGREGAR FUNCIONALITAT D'ALTRES APPS
12 - INTERNET I RSS FEEDS
- ADVERTÈNCIA IMPORTANT ABANS DE CONNECTAR A INTERNET
- MOSTRAR PÀGINES WEB AMB WEBVIEW
- MOSTRAR IMATGES AMB WEBVIEW
- MOSTRAR HTML AMB WEBVIEW
- CONNEXIÓ HTTP
- INTRODUCCIÓ A XML I RSS
- ANÀLISI DE DOCUMENTS XML AMB DOM
- TREURE ELS VALORS DELS ELEMENTS XML
- CONNECTAR A UN RSS FEED
- INSPECCIONAR UNA PÀGINA WEB AMB JSOUP
- DESCARREGAR I COMPRIMIR UNA IMATGE D'INTERNET
13 - CORREU ELECTRÒNIC
- ENVIAR UN EMAIL AMB UN Intent
- ENVIAR UN FITXER ADJUNT PER EMAIL
- ENVIAR FITXERS COMPRIMITS AMB ZIP
14 - LOCALITZACIÓ I MAPES
- COORDENADES A GOOGLE MAPS
- L' API DE GOOGLE MAPS
- MAPVIEW
- CONTROL DE MAPES
- GEOCODIFICACIÓ
- LOCALITZACIÓ
- DIBUIXAR SOBRE UN MAPA I GEOCODIFICACIÓ INVERSA
APÈNDIX A
- L' INTERFÍCIE D'USUARI
- ORIENTACIÓ D'UNA ACTIVITAT
- DIMENSIONS DE LA PANTALLA
APÈNDIX B
- COMPLEMENTS DE JAVA
- MÈTODES AMB NÚMERO VARIABLE DE PARÀMETRES
- ArrayList
- GENÈRICS
- DEFINICIÓ D'UNA CLASSE AMB TIPUS GENÈRICS
APÈNDIX C
- VERSIONS DE ANDROID
Destinataris
Dirigit principalment a persones interessades en el disseny d'aplicacions per a Java i dispositius mòbils
Requisits
Es recomana tenir coneixements de disseny de pàgines webs (HTML), serveis d'Internet (WWW, Correu electrònic, ...) i coneixements de programació en Java.
Metodologia
Tots els nostres cursos fan servir una metodologia activa i pràctica des del primer dia. Això és possible gràcies a l'Ensenyament Personalitzada professor-alumne, no hi ha grups, de manera que el professorat està a l'sencera disposició de l'alumne.
Durada
La durada del curs és APROXIMADAMENT de 110horas.
Aquestes hores són estimades a manera de referència, no tots els alumnes necessiten les mateixes hores, tot depèn de la capacitat de cada un en assimilar el temari.
Inici: A consultar
Titulació obtinguda
Certificació Oficial
Promocions
A través de la Fundació Tripartita, es pot aconseguir la formació bonificada. Només hi ha uns requisits per a això:
- Els participants de la formació han d'estar donats d'alta dins del Règim General de la Seguretat Social.
- L'assistència al curs ha de ser igual o superior a un 75% de la seva durada.
Borsa de treball
En CEPI-BASE oferim un servei de borsa de treball gratuït a alumnes i ex-alumnes.
Horari
Totalment flexibles, modificant segons les seves necessitats.
Android amb programació avançada
Campus i seus: CEPI-BASE
CEPI-BASE
C/. Balmes, 114 bajos
08008
Barcelona
Cursos més populars
Sol·licita informació