Android amb programació avançada

Curs
Presencial
Barcelona
110 hores
Consulteu el preu

Descripció

Amb aquest curs aprendrà programació avançada en Android, un dels llenguatges amb major auge. L'alumne entrarà a la programació per a dispositius mòbils Android, utilitzant el paquet de desenvolupament Android Software Development Kit Connectant amb bases de dades, realitzant animacions, controlant l'accés a Internet del dispositiu, utilitzant el servei de mapes, etc. També coneixerem el sistema de permisos i la gestió de menús, així com el control dels sensors del dispositiu mòbil.
 

Temari

Android Programació Mòbils ( I)

1 - INTRODUCCIÓ
  •  SOBRE AQUEST LLIBRE
  •  A QUI VA DIRIGIT
  •  RESUM DELS CONTINGUTS
  •  REQUERIMENTS
  •  CRÈDITS I AGRAÏMENTS
2 - ESCRIURE I MANIPULAR TEXT
  •  ACTIVITAT BÀSICA : HOLA ANDROID
  •  COLOR FONS I FORMAT DEL TEXT
  •  MODIFICA EL TEXT DES JAVA
  •  MODIFICA EL COLOR DES JAVA
  •  AFEGIR TEXT ADDICIONAL AMB ADDVIEW
  •  DEFINIR UN MÈTODE PRINT ( )
  •  RESULTATS D'OPERACIONS
  •  EXEMPLE : UNA TAULA DEL SI
  •  AFEGIR TEXT AMB APPEND ( )
  •  ESTENENT PANTALLA SCROLLVIEW
3 - BOTONS
  •  DEFINICIÓ D'UN BOTÓ AL LAYOUT
  •  CAS DE DOS BOTONS
  •  TOAST MOSTRAR MISSATGE EMERGENT
  •  CANVIAR EL TEXT D'UN BOTÓ
  •  CANVIAR EL COLOR DELS BOTONS .
  • ??????? CALCULADORA
4 - INTRODUCCIÓ DE TEXTOS
  •  TextField
  •  ONKEYLISTENER
  •  FORMA ALTERNATIVA DE IMPLEMENTAR ONKEYLISTENER
5 - GUARDAR DADES SHAREDPREFERENCES
6 - ACTIVITATS
  •  Intent PER INICIAR ACTIVITATS
  •  PASSAR VALORS NUMÈRICS ENTRE ACTIVITATS
7 . MANEIG DE FITXERS
  •  ESCRIURE DADES EN UN FITXER A LA TARGETA SD
  •  LLEGIR UN FITXER AL DIRECTORI RES
8 - GRÀFICS
  •  DIBUIXANT EN UN CANVAS
  •  FORMAT DEL TEXT
  •  ALÇADA DEL CANVAS
  •  DIMENSIONS DEL CANVAS
  •  FORMES GEOMÈTRIQUES
  •  CORBES
  •  Translacions i rotacions
  •  TEXT SEGUINT UNA CORBA
  •  CARÀCTERS UNICODE
  •  LAYOUTPARAMS
9 - GRÀFICS INTERACTIUS
  •  ESDEVENIMENT ACTION_DOWN
  •  ESDEVENIMENT ACTION_UP
  •  ESDEVENIMENT ACTION_MOVE
  •  DIBUIXAR A LA PANTALLA
  •  MOURE OBJECTES
10 - IMATGES
  • INSERIR UNA IMATGE AL LAYOUT
  • CONTROLANT LES IMATGES EN JAVA 
  • BOTONS AMB IMATGES 
  • INSERIR IMATGES EN UN CANVAS 
  • AJUSTAR IMATGE A LES DIMENSIONS DE LA PANTALLA 
11 - REPRODUIR SO
  •  ÚS DE MEDIAPLAYER
  •  REPRODUIR EFECTES DE SO
12 - APLICANT TEMES
  •  TEMA PER DEFECTE
  •  TEMA NOTITLEBAR
  •  TEMA DIALOG
  •  TEMA LIGHT

13 - RECURSOS
  • EL RECURS STRING 
  • EL RECURS COLOR 
  • FENT SERVIR RECURSOS EN UN LAYOUT 

14 - FILS I CONTROLADORS

  • EXECUCIÓ BACKGROUND AMB THREAD
  • DIÀLEGS DE PROGRÉS 
  • INTERFÍCIE runnable 
  • NOTIFICACIONS 

15 - ANIMACIONS

  •  MOVIMENT UNIFORME
  • MOVIMENT ACCELERAT 
  • CONSERVACIÓ DE L'ENERGIA 
  • SIMULACIÓ DE CAIGUDA AMB LLIGADURA 

APÈNDIX A

  •  ELEMENTS DE JAVA
  • PROGRAMA BÀSIC JAVA AMB ANDROID 
  • VARIABLES 
  • CONVERSIÓ DE VARIABLES 
  • OPERACIONS AMB VARIABLES 
  • FUNCIONS MATEMÀTIQUES 
  • BLOC IF - ELSE 
  • BUCLES FOR 
  • BUCLE WHILE 
  • BLOCS SWITCH 
  • MÈTODES 
  • CLASSES I OBJECTES 
  • SUB - CLASSES 
  • VARIABLES I MÈTODES ESTÀTICS I FINALS 
  • ARRAYS 
  • ARRAYS 2D 
  • CADENES 
  • FORMAT NUMÈRIC 
  • MANEIG DE EXCEPCIONS 
  • INTERFÍCIES  
  • CLASSES ANÒNIMES 
  • ALTRES CARACTERÍSTIQUES DE JAVA 
  • PAQUETS 
  • CLASSES PÚBLIQUES 
  • PRIVILEGIS D'ACCÉS DELS MÈTODES I VARIABLES 
  • CLASSES I MÈTODES ABSTRACTES 

APÈNDIX B

  • EINES DE DESENVOLUPAMENT
  • ECLIPSE 
  • PROBLEMES A LA INSTAL · LACIÓ 
  • IMPORTAR UNA CLASSE JAVA D'UN ALTRE PROJECTE 
  • IMPORTAR UN PROJECTE COMPLET JA EXISTENT 
  • ANDROID VIRTUAL DEVICE ( AVD ) 
  • Dalvik DEBUG MONITOR SERVER ( DDMS ) 
  • DISPOSITIU ANDROID DE SAMSUNG EN LINUX ( UBUNTU Jaunty )

APÈNDIX C

  • APLICACIONS
  • INTERACCIÓ neutron - PROTÓ 
  • AJUST PER MÍNIMS QUADRATS 
  • ENERGIA DEL HELIO -4 

BIBLIOGRAFIA

 

Android Programació Avançada ( II )

1 - INTRODUCCIÓ

  •  SOBRE AQUEST LLIBRE

2 - ANIMACIONS interpolades

  •  translacions
  • REPETICIÓ D'ANIMACIONS 
  • ROTACIONS 
  • Dilatacions i contraccions 
  • APARICIONS I DESAPARICIONS 
  • SÈRIES DE ANIMACIONS 
  • ANIMACIONS AMB JAVA 
  • ANIMATIONLISTENER 
  • ANIMACIÓ D'UN LAYOUT 
  • ANIMACIÓ D'UN LAYOUT EN JAVA 
  • LAYOUTANIMATIONLISTENER 

3 - ANIMACIÓ DE FOTOGRAMES

  • ANIMACIÓ FENT SERVIR RECURSOS
  • ANIMACIÓ DE FOTOGRAMES A JAVA : ANIMATIONDRAWABLE 
  • AJUST DE LA RELACIÓ D'ASPECTE 

4 - PROCESSOS EN BACKGROUND

  •  ÚS DE TIMER I RUNONUITHREAD
  •  MODIFICACIÓ DE LA UI AMB POST
  •  MODIFICACIÓ DE LA UI AMB HANDLER.POST
  •  MÈTODES COMBINATS PER MODIFICAR LA UI
  •  MODIFICACIÓ DE LA UI AMB ASYNCTASK
  •  MÀQUINA TRAGAPERRAS

5 - SENSORS

  • SENSOR DE ACCELERACIÓ
  • LLISTA DE SENSORS D'UN TELÈFON 
  • SENSOR DE CAMP MAGNÈTIC 
  • SENSOR D'ORIENTACIÓ 
  • SENSOR DE PROXIMITAT I SENSOR DE LLUMINOSITAT 

6 - DIÀLEGS

  • CREAR UN DIÀLEG
  • DIÀLEGS AMB BOTONS 
  • DIÀLEGS AMB ÍTEMS 
  • DIÀLEGS D'ELECCIÓ ÚNICA 
  • DIÀLEGS D'ELECCIÓ MÚLTIPLE 
  • DIÀLEGS DE PROGRÉS 
  • DIÀLEGS PERSONALITZATS 

7 - MENÚS

  • MENÚ D'OPCIONS
  • submenús 
  • Submenú amb CASILLAS 
  • MENÚS DE CONTEXT 

8 - VISUALITZACIÓ DE LLISTES

  • LA CLASSE ListView
  • LLISTES INTERACTIVES 
  • ListView PERSONALITZAT 
  • CONSTRUCCIÓ D'UN BASEADAPTER 
  • LA CLASSE LISTACTIVITY 
  • LLISTES DESPLEGABLES AMB SPINNERVIEW 

9 - BASES DE DADES

  • ELEMENTS DE SQLite I SQL
  • Inici SQLite3 AMB ADB 
  • CREAR UNA TAULA 
  • ALGUNES EXPRESSIONS SQL 
  • CREAR UNA BASE DE DADES AMB ANDROID 
  • ESBORRAR FILES D'UNA TAULA 
  • AUTOMATITZAR LES COLUMNES DEL CURSOR 
  • OBRIR UNA BASE DE DADES AMB SQLITEOPENHELPER 
  • ESBORRAR FILES AMB DELETE 
  • REALITZAR RECERQUES AMB QUERY 
  • ADAPTAR UN CURSOR A UN ListView 

10 - PROVEÏDORS DE CONTINGUTS

  • PROVEÏDOR DE CONTACTES
  • L' TAULA DE DADES DELS CONTACTES 
  • L' TAULA RAW CONTACTS 
  • AFEGIR CONTACTES 
  • ALTRES PROVEÏDORS DE CONTINGUTS 
  • IMPLEMENTACIÓ D'UN CONTENTPROVIDER 
  • ACCÉS EXTERN AL NOSTRE CONTENTPROVIDER 
  • LA CLASSE URIMATCHER 

11 - COMUNICACIÓ ENTRE ACTIVITATS

  • SEQÜÈNCIA D'ESTATS D'UNA ACTIVITAT
  • RESULTAT D'UNA ACTIVITAT 
  • RESULTAT DE CANCEL · LAR UNA subactivitat 
  • GRUP D'ACTIVITATS 
  • OBRIR APLICACIONS EXTERNES EXPLÍCITAMENT 
  • OBRIR APLICACIONS EXTERNES implícitament 
  • ÚS DEL PACKAGEMANAGER 
  • FILTRE DE DADES EN UN Intent 
  • AGREGAR FUNCIONALITAT D'ALTRES APPS 

12 - INTERNET I RSS FEEDS

  • ADVERTÈNCIA IMPORTANT ABANS DE CONNECTAR A INTERNET
  • MOSTRAR PÀGINES WEB AMB WEBVIEW 
  • MOSTRAR IMATGES AMB WEBVIEW 
  • MOSTRAR HTML AMB WEBVIEW 
  • CONNEXIÓ HTTP 
  • INTRODUCCIÓ A XML I RSS 
  • ANÀLISI DE DOCUMENTS XML AMB DOM 
  • TREURE ELS VALORS DELS ELEMENTS XML 
  • CONNECTAR A UN RSS FEED 
  • INSPECCIONAR UNA PÀGINA WEB AMB JSOUP 
  • DESCARREGAR I COMPRIMIR UNA IMATGE D'INTERNET 

13 - CORREU ELECTRÒNIC

  • ENVIAR UN EMAIL AMB UN Intent
  • ENVIAR UN FITXER ADJUNT PER EMAIL 
  • ENVIAR FITXERS COMPRIMITS AMB ZIP 

14 - LOCALITZACIÓ I MAPES

  • COORDENADES A GOOGLE MAPS
  • L' API DE GOOGLE MAPS 
  • MAPVIEW 
  • CONTROL DE MAPES 
  • GEOCODIFICACIÓ 
  • LOCALITZACIÓ 
  • DIBUIXAR SOBRE UN MAPA I GEOCODIFICACIÓ INVERSA 

APÈNDIX A

  • L' INTERFÍCIE D'USUARI
  • ORIENTACIÓ D'UNA ACTIVITAT 
  • DIMENSIONS DE LA PANTALLA 

APÈNDIX B

  • COMPLEMENTS DE JAVA
  • MÈTODES AMB NÚMERO VARIABLE DE PARÀMETRES 
  • ArrayList 
  • GENÈRICS 
  • DEFINICIÓ D'UNA CLASSE AMB TIPUS GENÈRICS 

APÈNDIX C

  •  VERSIONS DE ANDROID

Destinataris

Dirigit principalment a persones interessades en el disseny d'aplicacions per a Java i dispositius mòbils

Requisits

Es recomana tenir coneixements de disseny de pàgines webs (HTML), serveis d'Internet (WWW, Correu electrònic, ...) i coneixements de programació en Java.

Metodologia

Tots els nostres cursos fan servir una metodologia activa i pràctica des del primer dia. Això és possible gràcies a l'Ensenyament Personalitzada professor-alumne, no hi ha grups, de manera que el professorat està a l'sencera disposició de l'alumne.

Durada

La durada del curs és APROXIMADAMENT de 110horas. Aquestes hores són estimades a manera de referència, no tots els alumnes necessiten les mateixes hores, tot depèn de la capacitat de cada un en assimilar el temari. Inici: A consultar

Titulació obtinguda

Certificació Oficial

Promocions

A través de la Fundació Tripartita, es pot aconseguir la formació bonificada. Només hi ha uns requisits per a això:
  • Els participants de la formació han d'estar donats d'alta dins del Règim General de la Seguretat Social.
  • L'assistència al curs ha de ser igual o superior a un 75% de la seva durada.
Es pot arribar fins al 100% de bonificació.

Borsa de treball

En CEPI-BASE oferim un servei de borsa de treball gratuït a alumnes i ex-alumnes.

Horari

Totalment flexibles, modificant segons les seves necessitats.
Android amb programació avançada
CEPI-BASE
Campus i seus: CEPI-BASE
CEPI-BASE
C/. Balmes, 114 bajos 08008 Barcelona
Cursos més populars
X