Certificat de Professionalitat en Activitats Administratives en Relació amb el Client

1066 Persones estan visitant aquest curs
Gratuït
Sol·licita informació
Autoocupació
Certificat de Professionalitat en Activitats Administratives en Relació amb el Client
Sol·licita informació
Certificats de Professionalitat
Oficial / homologat
Semi-presencial
9 mesos
Gratuït

Descripció

Amb aquest Certificat de Professionalitat d'activitats administratives en relació amb el client nivell 2 aprendràs a realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb le públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d'actuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicant els procediments interns i la normativa vigent.

Temari

  • Mòdul 1: Ofimàtica  (120h)
  • Mòdul 2: Enregistrament de dades (90h)
  • Mòdul 3: Gestió d'arxius (60h)
  • Mòdul 4: Operacions administratives comercials (160h)
  • Mòdul 5: Llengua estrangera professional per la gestió administrativa en relació amb el Client (90h)
  • Mòdul 6: Tècniques de recepció i comunicació (90h)
  • Formació complementària (40 horas)
  • Pràctiques professionals no laborables (120 horas)
*Hi ha la opció de realitzar mòduls solts.
 

Destinataris

La formació s'adreça prioritàriament a persones en situació d'atur.

Requisits

  • Tenen accés directe a la formació les persones que tinguin el títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), Formació Professional 1, CP de nivell 2 o nivell equivalent.
  • Les persones que no compleixin amb els requisits hauran de superar una prova d'accés.

¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573

Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h

Durada

Durada del curs: 840 hores (pràctiques incloses) de març a novembre. Període de temps aproximat: 9 mesos.

Objectius

Realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb el públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d'actuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicant els procediments interns i la normativa vigent.

Titulació obtinguda

: En finalitzar aquesta formació s?obté el Certificat Professional de nivell 2 en activitats administratives en relació amb el client expedit pel SOC i el Ministerio de empleo y la Seguridad Social. També podràs cursar l?examen Actic (certificació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació) i l?examen Linguaskill de Cambridge Univeristy de manera 100% subvencionada.

Pràctiques

120 hores de pràctiques en empresa.

Perspectives laborals

Telefonista ? recepcionista d?oficina. Telefonista. Empleat administratiu de serveis d?emmagatzematge i recepció. Recepcionista en establiments diferents d?oficines en general. Hostessa d?informació. Operador-gravador de dades en ordinador. Auxiliar administratiu amb tasques d?atenció al públic, no classificats anteriorment. Auxiliar de Suport administratiu a la gestió de compra i/o venda. Auxiliar administratiu comercial. Auxiliar de control i información.

Promocions

  • Opció d'obtenir beca de transport i conciliació.
  • Curs 100% subvencionat.

Avantatges del curs

Aquest certificat et permet: Certificar les competències en tecnologies de la informació i la comunicació fent la prova ACTIC de manera 100% subvencionada. Certificar les teves competències en anglès fent la prova Linguaskill de Cambridge Universirty de manera 100% subvencionada.

Borsa de treball

Borsa de treball pròpia

Lloc on s'imparteix el curs

Barcelona

Horari

De dilluns a divendres de 09:00 a 15:00.
Certificat de Professionalitat en Activitats Administratives en Relació amb el Client
Autoocupació
Campus i seus: Autoocupació
Autoocupació
Vallespir, 189-191 08014 Barcelona
Autoocupació (C/ Campo Florido, Barcelona)
C/ Campo Florido, 54 08027 Barcelona
Sol·licita informació
X