Certificat de Professionalitat en Activitats Administratives en Relació amb el Client (Lleida)
1060 Persones estan visitant aquest curs
Gratuït
Sol·licita informació
Certificat de Professionalitat en Activitats Administratives en Relació amb el Client (Lleida)
Sol·licita informació
Informació del curs
Certificats de Professionalitat
Oficial / homologat
Presencial
Lleida
9 mesos
Gratuït
Descripció
Amb aquest Certificat de Professionalitat d'activitats administratives en relació amb el client nivell 2 aprendràs a realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb le públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d'actuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicant els procediments interns i la normativa vigent.
Temari
- Mòdul 1: Ofimàtica (120h)
- Mòdul 2: Enregistrament de dades (90h)
- Mòdul 3: Gestió d'arxius (60h)
- Mòdul 4: Operacions administratives comercials (160h)
- Mòdul 5: Llengua estrangera professional per la gestió administrativa en relació amb el Client (90h)
- Mòdul 6: Tècniques de recepció i comunicació (90h)
- Formació complementària (40 horas)
- Pràctiques professionals no laborables (120 horas)
Destinataris
La formació s'adreça prioritàriament a persones en situació d'atur.
Requisits
- Tenen accés directe a la formació les persones que tinguin el títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), Formació Professional 1, CP de nivell 2 o nivell equivalent.
- Les persones que no compleixin amb els requisits hauran de superar una prova d'accés.
¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573
Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h
Durada
Duración del curso:Durada del curs: 840 hores (pràctiques incloses) de març a desembre. 840 horas (prácticas incluidas) de marzo a diciembre.
Objectius
Realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb el públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d'actuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicant els procediments interns i la normativa vigent.
Titulació obtinguda
En finalitzar aquesta formació s?obté el Certificat Professional de nivell 2 en activitats administratives en relació amb el client expedit pel SOC i el Ministerio de empleo y la Seguridad Social.
També podràs cursar l?examen Actic (certificació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació) i l?examen Linguaskill de Cambridge Univeristy de manera 100% subvencionada.
Pràctiques
Realització de 120 hores de pràctiques a empresa.
Perspectives laborals
Telefonista ? recepcionista d?oficina.
Telefonista.
Empleat administratiu de serveis d?emmagatzematge i recepció.
Recepcionista en establiments diferents d?oficines en general.
Hostessa d?informació.
Operador-gravador de dades en ordinador.
Auxiliar administratiu amb tasques d?atenció al públic, no classificats anteriorment.
Auxiliar de Suport administratiu a la gestió de compra i/o venda.
Auxiliar administratiu comercial.
Auxiliar de control i información.
Promocions
- Curs 100% subvencionat.
- Opció d'obtenir beca de transport i de conciliació.
Avantatges del curs
Aquest certificat et permet:
Certificar les competències en tecnologies de la informació i la comunicació realitzant la prova ACTIC de manera 100% subvencionada.
Certificar les teves competències en anglès realitzant la prova Linguaskill de Cambridge Universirty de manera 100% subvencionada.
Borsa de treball
Borsa de treball pròpia.
Lloc on s'imparteix el curs
Plaça de la Sal, 6, 1A, 25007 Lleida
Horari
De dilluns a divendres de 09:00 a 14:30.
Certificat de Professionalitat en Activitats Administratives en Relació amb el Client (Lleida)
Autoocupació
Campus i seus: Autoocupació
Autoocupació (Lleida)
Plaça de la Sal, 6, 1A
25007
Lleida