Certificat de Professionalitat d´Activitats de Gestió Administrativa (Barcelona) ​

5 Persones han demanat informació
1117 Persones estan visitant aquest curs
Gratuït
Sol·licita informació
Autoocupació
Certificat de Professionalitat d´Activitats de Gestió Administrativa (Barcelona) ​
Sol·licita informació
Certificats de Professionalitat
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
9 mesos
Gratuït

Descripció

Amb aquest Certificat de Professionalitat d'Activitats de Gestió Administrativa de nivell 2 aprendràs a realitzar les operacions de, gestió administrativa relacionades amb la compra de productes i serveis,  tresoreria i gestió del personal. A més, introduiràs registres comptables amb precisió utilitzant formularis predefinits, assegurant-te de recopilar, processar i arxivar tota la informació i documentació necessària amb antelació. També adquiriràs coneixements sobre l'ús adequat de suports convencionals o informàtics per a cada tasca, seguint les instruccions establertes, complint amb les normatives de seguretat i legals, i ajustant-te als estàndards de qualitat establerts per l'organització.

Temari

  • Mòdul 1: Ofimàtica (190 hores)
  • Mòdul 2: Gravació de dades (90 hores)
  • Mòdul 3: Gestió d'arxius (60 hores)
  • Mòdul 4: Operacions administratives comercials (160 hores)
  • Mòdul 5: Gestió operativa de tresoreria (90 hores)
  • Mòdul 6: Gestió auxiliar de personal (90 hores)
  • Mòdul 7: Registres comptables (120 hores)
  • Formació complementària (40 hores)
  • Pràctiques professionals no laborables (80 hores)
Hi ha la opció de no realitzar el Certificat complert i realitzar només els mòduls que siguin del teu interè".

Destinataris

La formació s'adreça a persones d'entre 16 i 29 anys i prioritàriament en situació d'atur.

Requisits

  • Tenen accés directe a la formació les persones que tinguin el títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), Formació Professional 1, CP de nivell 2 o nivell equivalent.
  • Les persones que no compleixin amb els requisits hauran de superar una prova d'accés.

¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573

Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h

Durada

Inici: Novembre 2024. Durada en hores: 920 hores. Període de temps aproximat: 9 mesos.

Objectius

  • Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compra de productes i serveis, tresoreria i personal.
  • Introduir registres comptables predefinits, amb l'obtenció, el processament i l'arxiu previs de la informació i documentació necessàries.
  • Conèixer els suports convencionals o informàtics adequats per a realitzar cada tasca, d'acord amb les instruccions definides, les condicions de seguretat, el respecte de la normativa vigent i adaptant-se als criteris de qualitat definits per l'organització.

Titulació obtinguda

Al finalitzar la formació s?obtindrà el Certificat de Professionalitat de nivell 2 en Activitats de Gestió Administrativa expedit pel SOC i el Ministeri de treball i la Seguretat Social.

Pràctiques

80 hores de pràctiques en empresa.

Perspectives laborals

Administratiu comptable. Auxiliar administratiu. Auxiliar administratiu a l?Administració Pública.

Promocions

  • Curs 100% subvencionat.
  • Opció d'obtenir beca de transport i de conciliació.

Avantatges del curs

Ventajas del curso: Acompanyament a l?ocupació: Compromís d?inserció del 35% de les persones participants. Simulació d?un procés de selecció. Suport en atenció psicològica. Visites a empreses.

Borsa de treball

Borsa de Treball pròpia.

Professorat

Josep García Gibert. Ricard Jiménez García. Vicenç Dopacio.

Lloc on s'imparteix el curs

C/ Campo Florido, 54 Primer Pis, 08027 Barcelona

Horari

De dilluns a divendres de 09.00 a 15.00.
Certificat de Professionalitat d´Activitats de Gestió Administrativa (Barcelona) ​
Autoocupació
Campus i seus: Autoocupació
Autoocupació (C/ Campo Florido, Barcelona)
C/ Campo Florido, 54 08027 Barcelona
Sol·licita informació
X