Certificat de Professionalitat d´Activitats de Gestió Administrativa (Barcelona)
5 Persones han demanat informació
1117 Persones estan visitant aquest curs
Gratuït
Sol·licita informació
Certificat de Professionalitat d´Activitats de Gestió Administrativa (Barcelona) ​
Sol·licita informació
Informació del curs
Certificats de Professionalitat
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
9 mesos
Gratuït
Descripció
Amb aquest Certificat de Professionalitat d'Activitats de Gestió Administrativa de nivell 2 aprendràs a realitzar les operacions de, gestió administrativa relacionades amb la compra de productes i serveis, tresoreria i gestió del personal. A més, introduiràs registres comptables amb precisió utilitzant formularis predefinits, assegurant-te de recopilar, processar i arxivar tota la informació i documentació necessària amb antelació. També adquiriràs coneixements sobre l'ús adequat de suports convencionals o informàtics per a cada tasca, seguint les instruccions establertes, complint amb les normatives de seguretat i legals, i ajustant-te als estàndards de qualitat establerts per l'organització.
Temari
- Mòdul 1: Ofimàtica (190 hores)
- Mòdul 2: Gravació de dades (90 hores)
- Mòdul 3: Gestió d'arxius (60 hores)
- Mòdul 4: Operacions administratives comercials (160 hores)
- Mòdul 5: Gestió operativa de tresoreria (90 hores)
- Mòdul 6: Gestió auxiliar de personal (90 hores)
- Mòdul 7: Registres comptables (120 hores)
- Formació complementària (40 hores)
- Pràctiques professionals no laborables (80 hores)
Destinataris
La formació s'adreça a persones d'entre 16 i 29 anys i prioritàriament en situació d'atur.
Requisits
- Tenen accés directe a la formació les persones que tinguin el títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), Formació Professional 1, CP de nivell 2 o nivell equivalent.
- Les persones que no compleixin amb els requisits hauran de superar una prova d'accés.
¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573
Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h
Durada
Inici: Novembre 2024.
Durada en hores: 920 hores.
Període de temps aproximat: 9 mesos.
Objectius
- Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compra de productes i serveis, tresoreria i personal.
- Introduir registres comptables predefinits, amb l'obtenció, el processament i l'arxiu previs de la informació i documentació necessàries.
- Conèixer els suports convencionals o informàtics adequats per a realitzar cada tasca, d'acord amb les instruccions definides, les condicions de seguretat, el respecte de la normativa vigent i adaptant-se als criteris de qualitat definits per l'organització.
Titulació obtinguda
Al finalitzar la formació s?obtindrà el Certificat de Professionalitat de nivell 2 en Activitats de Gestió Administrativa expedit pel SOC i el Ministeri de treball i la Seguretat Social.
Pràctiques
80 hores de pràctiques en empresa.
Perspectives laborals
Administratiu comptable.
Auxiliar administratiu.
Auxiliar administratiu a l?Administració Pública.
Promocions
- Curs 100% subvencionat.
- Opció d'obtenir beca de transport i de conciliació.
Avantatges del curs
Ventajas del curso:
Acompanyament a l?ocupació: Compromís d?inserció del 35% de les persones participants.
Simulació d?un procés de selecció.
Suport en atenció psicològica.
Visites a empreses.
Borsa de treball
Borsa de Treball pròpia.
Professorat
Josep García Gibert.
Ricard Jiménez García.
Vicenç Dopacio.
Lloc on s'imparteix el curs
C/ Campo Florido, 54 Primer Pis, 08027 Barcelona
Horari
De dilluns a divendres de 09.00 a 15.00.
Certificat de Professionalitat d´Activitats de Gestió Administrativa (Barcelona) ​
Autoocupació
Campus i seus: Autoocupació
Autoocupació (C/ Campo Florido, Barcelona)
C/ Campo Florido, 54
08027
Barcelona